15 Ağustos 2014

Loreal Glam Bronze Harmonie Brunes

Haftanın en güzel gününden herkese merhaba!

Yanağına sürdüğü bir şeyden dolayı ışıl ışıl harika bir bronz görünüm elde edenlere bayılıyor, hangi ürünü kullandıklarını çok merak ediyordum. Hala ediyorum:) Çünkü ben o görünümü veren ürünlerden sadece 1'ini buldum

Loreal Glam Bronze Duo Powder, biri çok açık biri koyu olmak üzere iki ayrı bronz renge sahip bir pudra. Allık olarak kullanıyorum ve oldukça tatlı bir bronzluk veriyor.

loreal glam bronze harmonie brunes powder duo

Arkasında "esmerler için 2li bronzlaştırıcı pudra" diyor?! Fakat bunu hepimiz kullanıyoruz dostum, üzgünüm. Her tona gidecek renklerin ve pigmentasyonun var:)

Çok şık bir kabı var. Üzerinde bende kullanımdan dolayı belli belirsiz gözüken güneş deseni, altında aynası ve fırçasıyla oldukça ergonomik ve hoş bir tasarıma sahip. İkisi de bronzun farklı tonları demiştim ya sol kısmı daha bej, camel dediğimiz renge yakın sağ taraf ise kahve, işte renkleri:


loreal glam bronze harmonie brunes powder duo swatch

  • Bu ürüne kuzenimden çöktüm:) Kendisi esmer ve belli olması için çok sürmesi gerektiğini pek memnun olmadığını söylemişti. Ben buğday tenliyim. Tek kat sürüşle tam istediğim doğal görüntüyü elde ettim.
  • Benim için özellikle sonbahar ve yazın favori ürünü!
  • Çok hoş bir kokusu var.
  • İçeriği pek temiz değil.
  • Pigmentasyonu çok çok iyi değil. Ki bu bi bronzer için oldukça iyi bir özellik bana göre=)
  • Korktuğum gibi yüzde dalga dalga bir görünüm veya çamur sürmüşüm görüntüsü asla olmadı çok doğal duruyor!
  • Simli asla değil ama çok hafif bronz sedefler var içinde ışıltılı bir duruş veriyor.
  • Kalıcılığı oldukça başarılı
  • Ben ikisini karıştırıp kullanıyorum RT allık fırçamla. Ama koyu kısmı kontür için de çok başarılı.
  • Blonder Harmonie olanı var bir de sanırım. Renkleri daha açık. O da çok güzel gözüküyor=)
  • 9 gr ürünün indirimsiz fiyatı 50 tl civarı sanırım.
loreal glam bronze harmonie brunes powder duo

Tek kat sürdüğümde fotoğrafta belli olmayınca ben de 3 kat sürdüm. En iyi bulanık fotoda belli oldu:) Çok yoğun uygulayınca hafif turuncumsu oluyo ama tek kat, hafif bir 2.katta turuncumsu bir görüntü asla olmuyor.



Sağlıkla ışıldayan görünüm veren, doğal duran bronzer tavsiyelerinizi bekliyoruuuuum!






12 yorum :

  1. Elimdeki Nars Laguna ve Bahama Mama dan biri biterse bende deneyeceğim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları ben allık olarak kullanamam sanırım:( Ama bu hem allık hem bronzer olarak çok güzel oluyor=) Tavsiye ederim

      Sil
  2. Allık olarak doğal ve hoş durmuş cidden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı duruyo bu 3 kat sürülmüş hali bide:)

      Sil
  3. Bahama mama ve nyc sunny kullaniyorum bende cok sik bir kabi varmis , o tarz bir urun bulursam hemen haber verecegim sana faydali bir yazi tesekkurler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahama mama baya koyu tam kontür için gibime geliyor. Nyc sunny nin rengi çok tatlıymış yanağa da gider. Eveet haber ver bebişim:-*

      Sil
  4. çok hoş durmuşşş alınasıı =)

    YanıtlaSil
  5. Ayni böyle bir ürünüm vardi benimde biraz rengi farkliydi lorealdan, cok güzeldi isiltili allik-bronzer olarak kullanmistim ama artik almanyada satilmiyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa markası neydi hatırlıyor musun? Bellllki bi ihtimal burda vardır=)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Denedin mi amaaa:) Çünkü cidden o fotoda ben 3 kat sürdüm,pigmentasyonu çok iyi değil. Tek kat çok çok doğal ve hafif duruyor. Blonde Harmonie ye de göz atabilirsin o daha açık;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose