13 Ağustos 2014

La Roche Anthelios Süt SPF 50+

Herkese günaydııııın=)

Siz bu satırları okurken ben İstanbul'a uçuyor olacağım ve 1-2 gün yazı olamayacak blogda güzeller. Ama yorumlar, maillere her zaman dönüş yaparım;)

Güneş kremi benim için yaz-kış olmazsa olmaz. Markete bile giderken asla sürmeden çıkmam. Güneşin zararlarını azımsamayınız(yazısı) lütfen siz de dikkat ediniz kankitellalarım.

Bir güneş kremi biteeer yerine anında yenisi gelir:) Bu sefer ki misafirim devasa LRP Anthelios Süt!


Hayır hardrocker değilim hayır hiçbir parti mensubu değilim:) Bu saçmalığı boyutunun devliğini görün diye yaptım:) Gerçi benim ellerim fazla küçük ama bu cidden çok dev bi paket:)
  • Sitesinden aldığım bilgiye göre : "Yüksek UVA ve UVB korumasına sahiptir. Mexoryl SX ve XL filtreleri sayesinde geniş, fotodengeli UVA/UVB koruması içerir"
  • Bazı ürünlerin üzerinde Spf 50 yazsa bile koruyuculuğu düşük oluyor, lekelenme, yanmalarla yine karşılaşıyosunuz. Ama LRP güneş ürünlerinin gerçekten koruması çok iyi. 
  • Parfümsüz. (Parfümlü ürünler de güneşte lekelenme yapar)
  • Komedojenik değil
  • Paraben içermiyor
  • Suya çok dayanıklı
  • Beyaz iz bırakmaz, yağlı değil
  • Yapış yapış his bırakmıyor
  • Süt formunda olduğu için akışkan, kolay emiliyor
  • Ben sadece vücudum için kullanıyorum
  • 300 ml olan bu şişeyi aile boyu 1 yıl kullanırsınız bence=) Fiyatı da 67 tl civarıydı sanırım
İçeriği

Sağdaki emilmiş hali. Cildin doğal nemlenmiş halinden öte ekstra bi parlaklık kesinlikle yok


Sürdüğümde çok olay emiliyor bembeyaz asla durmuyor ama yukarıdaki fotoda da görebileceğiniz gibi, koluma bacağıma da baktığımda normalden daha beyaz gözüktüğünü fark ediyorum. Sadece dirsek içi ve diz kapağı arkasındaki çizgiye biraz dolup orada beyaz tortumsu görünüm bırakıyor.


Bitirdiğimde(biterse:p) tekrar alabilirim. Sizin en memnun kaldığınız vücudunuz için kullandığınız güneş koruyucu hangisi?




7 yorum :

  1. Güneş kremlerinin etkili olması için güneşe çıkmadan en az 30 dakika önce sürülmesi gerekiyor benim bildiğim. Markete gitmeden önce sürüp hemen dışarı çıkarsan olmaz! 'Kızım acil ekmek al'
    'Hayır daha 10 dakika oldu'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh sürüp oyalanıp çıkıyorum vala:)

      Sil
    2. 20 dk olsa olurmu sabah 7 gibi sürüyorum cildime 20 dk sonra çıkıyorum . :) Sena hanım cvp :)

      Sil
    3. Hehehe yetkiliden cevap bekliyoruz!:)

      Sil
    4. Olmaz kızlar. Siz açık tenlisiniz,30dk bekleteceksiniz. Ay benim gibi esmermisiniz töbe :-D

      Sil
  2. Solante acnes tinted versiyonunu (150 ml) yüzüm için, sebamed 50 faktör vücut losyonunu (150 ml) da hergün yüz dışında açıkta kalan yerlere sürüyorum. Güneş allerjim olduğu için mecburen hergün yüzüm dışında da krem kullanıyorum..bu kısmı eziyet valla. Ellerimi yıkayınca unutursam rem kaşıntıdan ölüyorum egzema oluyor güneş gören kaşınan yerler :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok geçmiş olsun, bununla yaşamayı öğreniyor ama insan bi yerden sonra:( Benim güneş alerjim yok ama yaklaşık 4-5 yıldır ben de aynen senin gibi yaz kış hem yüzüme hem gözüken yerlerime güneş kremi sürmeden çıkamam. Solante yi de baya merak ediyorum aslında..

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose