5 Ağustos 2014

Kitaplar Mimi

İşin "Aslı" beni mimlemiş geçen hafta, çok teşekkür ediyorum kendisine:-* Kitaplar olunca konu aklıma buram buram sayfa kokusu gelir, çok severim! Ama kitaplara istediğim kadar vakit yaratamıyorum:( Gelelim bu güzel mimin soru ve cevaplarımaaa:)

Not: Görseller alıntıdır

1- Kitaplığınızdaki en ilginç kitap isimleri hangileridir ?
Sen Şimdi Gidecen Ya Cehennemin Dibine Git . Lise sonda okuduğum bu kitabın adı kesinlikle en ilginç bulduğum kitap adıdır:)


2 - 2014 yılı başından bu yana kaç kitap okudunuz ?
 Ne yazık ki çok az:( 10.dayım şimdi, 2 tane de karikatür kitabı okudum ama onları sayıp 12 diyemem:/

3- 2014 yılı için, bu yılın kitabı dediğiniz kitap hangisidir ?
Popisi yüksek olanlardan ve okuduklarımdan: Kocan Kadar Konuş ve Bir Psikiyatristin Gizli Defteri

4- 2014 yılı için ilk defa okudum dediğiniz yazar hangisi ?
Yukardaki kitapların yazarlarıyla ilk defa tanıştım sanırım ilk kitaplarıydı zati:)

5- 2014 yılı için okuma hedefiniz ?
Uçuk bi hedef veremem çünkü yükseklisans ve iş durumu kitap okumayı oldukça etkiliyor ama bi 30'u bulsun istiyorum.

6-Kitap okumak tamam da en az onun kadar sevdiğiniz diğer etkinliğiniz ?
Blog yazmak ve yoga,pilates yapmak=)

7 - Diğer etkinliği sevme nedeniniz ?
Blog yazmak zihnimi boşaltmama, kafamı dağıtmama, yeni kişiler tanımama, birilerine yardımcı olmama vesile olduğu için çok seviyorum.
Yoga ve pilatesi de zihnimi toparlamama, mutlu,sağlıklı olmama yol açtığı için.

8 - Blog okurlarından istek,rica,dilek ve temennileriniz ?
Olumlu-olumsuz eleştirilerini güzel bir dille her daim söylesinler=) Her daim ürün,firma pohpohlayanlara inanmasınlar:)



Kitap okumayı seven herkesi mimliyorum.Yapcak olanlar da yorum yazsın bakıcaam:)

4 yorum :

  1. Çok teşekkürler cevapladığın için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, ben teşekkür ederim tatlım beni düşündüğün için:)

      Sil
  2. Sondaki kedicik ne tatlı,bayılıyorum ben bunlara :) Keyifle okudum canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose