25 Ağustos 2014

Inglot Mini Far Paletim - Yazlık Göz Makyajı

Sıkıcı bir pazartesiden herkese merhaba:)

Aaah ah yine kıymetini bilemeden, stokları yapamadan çekip giden bi marka, Inglot :( Bazı internet sitelerinde gayet indirimli fiyatlarla satışı devam ediyor fakat onların da renk skalası bozuk, tek tek google da aratmanız gerekiyor filan:/ Geri dön Ingloooot :(

Sıradan paletlerde olmayan renkleri seçmek istemiştim. Hiç pişman değilim ^.^ Tek pişmanlığım neden daha büyük bir palet almadım diye:(

inglot palette yellow orange eye makeup

Yukardaki oldukça pratik, renkli ama iddialı olmayan, yazlık makyaj için:
-Tüm göz kapağına sarı farı,
-Katlanma yeri ve dışına doğru V şeklinde turuncu farı uyguladım
 -Alt kirpik dibine koyu kahve göz kalemi,
-Kirpiklerime 2 kat rimel sürdüm

Kullandığım malzemeler

Hepsinin yazısı blogda mevcut, okumak için arama çubuğunu kullanabilirsiniz=)

3lü palet alıp tekli farları ya da ruju ya da allığı içine mıknatıslı sistemi sayesinde çok kolay yerleştiriyorsun. Mac'deki sistemin aynısı:) Kabı oldukça şık ve kullanışlı. Benimki çizildi tabi. Rahat 3 yıl olmuştur alalı. Ama farların yapısında hiçbir bozulma olmadı. İsimlerini de hatırlamıyorum:(

inglot eye palette yellow orange purple
Renklerin far bazı olmadan uygulanmış hali

  • İnanılmaz pigmentliler bu yüzden far bazı kullanmadan sürüyorum.
  • Kalıcılıkları çok başarılı
  • Yıllardır kullanıyorum yapılarında hiçbir bozulma olmadı.
  • Bu yıl lavanta, leylak, lila tonları çok moda olacak dikkat;)
  • Sarı ve turuncuyu bir çok şeyle kombinleyebiliyorum. Birbirlerine de çok yakıştırıyorum.
  • Tek sorun fazla tozutmaları :/


Siz Inglot ürünlerini denediniz mi?








10 yorum :

  1. Palet çok güzelmişş! Güle güle kullan canım, göz makyajını çok beğendim ama öbür renk ile yapacağın bir makyaj yazısı da istiyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Tamam onunla da yaparım;))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş canım ben de yazın bu tür renkleri kullanmayı çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz demek "renk" demek:)) Teşekkürler tatlım=)

      Sil
  3. Göz makyajı mükemmel olmuş. Çarpıcı renkler ama hafif ve güzel bir makyaj. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkürler=) Evet palette bakınca çok çarpıcı ve iddialı duruyo ama gözde bambaşka duruyor hele birkaç sa sonra daha da doğal oluyo

      Sil
  4. Capcanlı renklerle harika bir göz makyajı olmuş canım.Çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Sarı ve moru da birleştirmeyi seviyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kontrast renk evet güzel oluyor da bana fazla iddialı geliyor:/ :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose