9 Ağustos 2014

Haziran Temmuz Postcrossing #3

Bu yazıyı taslaklarda unutmuşum:( Neyseki çok geç olmadan fark ettim=)

Yazın insanlarda tatilde olur ilgilenemez filan diye kartpostal göndermedim pek. O yüzden bana da baya az geldi. 3 kartpostalım da expired olunca(ellerine ulaşmadı ya da girişini yapmadılar) canım sıkıldı, biraz ara vereyim ağustos sonunda kadar dedim.

1) Aralarından ennn sevdiğim bu oldu. Amerika'dan zarf içinde gönderilmiş, zarfın üzerinde de birbirinden güzel bir sürü pul vardı=) Kartın dokusu eski zaman kartları gibi, hafif sarımtrak renkli filan. Kuşlara bayıldım zaten.



2) Bu şirine Belarus'tan. Maşallah pek bi tatlı=)




3)Yine Belarus'tan gelen bu kart adeta bir çocuk kartı:) Çok şirin evet ama ben daha vintage, retro kartlaarı seviyorum:)



4) Almanya'dan gelen bu kart orda bi ilçedeki şatoymuş ama zekai bebe ne ilçenin adını ne şatonun adını yazmamış -.-



5) Rusya'dan gelen bu kart Homer, The Coral Divers adlı tablodan



6) En son kartım da yine Rusya'dan geldi. Maskeli kadın diye bir biblo:) 



Nasıl buldunuz bu 2 ayki kartlarımı?:)






2 yorum :

  1. Hepsine bayıldım ben <3 mükemmeller benim de 2 kartım expired ama 4 olma yolunda emin adımla gidiyor 2 kartım da uzun süredir yolculuk ediyor varamadı :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose