26 Ağustos 2014

Essence "Almost Famous" Ruj Yorumları

Herkese günaydıııın!

Dün Kelebekim Sena'mın blogunda konuk yazar idim=) Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum=) Ve sizi o yazımla başbaşa bırakıyorum =)

Essence'in rujlarını daha önce hiç denememişken dünyalar tatlısı Bea Theo sayesinde tanışmış oldum =) Bendeki 44 numaralı "Almost Famous" rengi. 

essence lipstick almost famous

Ambalajı plastik, kırmızıya kaçan pembe bir rengi var. Yere düşürürsem kırılırsa diye çok korkuyordum, korktuğum başıma geldi, yere düşürdüm ama kırılmadı:) Demek ki sağlammış, test etmiş oldum:)


essence lipstick almost famous
"Şekli bi değişik naaptın yedin mi?!" demeyin. Yapısı çok yumuşak olduğu için bir kısmı kaba bulaşıyor açıp kaparken bir de açıkken elim çarpmıştı orda biraz şekli değişti:/ :) Rengin tatlılığına bakar mısınız!!

  • Pembe alt tonlu kırmızı bir rengi var. Nivea vişnelinin pigmentli hali gibi düşünebiliriz:)
  • Sheer yapıda.Yani parlak ve şeffaf bir bitişi var. Tek kat gloss sürmüş gibi oluyor=)
  • Simli, sedefli filan değil. Buna bayılıyoruum:)
  • Vişneli bi kokusu var ^.^
  • Rengi her tene gidecek tarzda. Yaz-kış sürmek için uygun
  • Yapısı yağ gibi kayıp gidiyor. Sürümü çok güzel!
  • Dudakları asla kurutmuyor, hatta Maybelline Baby lips- Nivealar kadar nemlendiriyor.
  • Kalıcılığı 2-3 sa kadar.
  • Sürdükten birkaç dk sonra rengi 1-2 ton daha koyu oluyor ve birşeyler yiyip içtikten sonra çizgilere dolabiliyor.
  • Kesinlikle başka renklerini de alıcam. Size de tavsiye ederim=) 

essence lipstick almost famous on lips swatch
Dudakta duruşu da bu şekilde(ışıksız ortam)


Siz Essence'in rujlarını denediniz mi? Hangisi favoriniz?







2 yorum :

  1. Beğenmene çok sevindim! Güle güle kullan tatlım. Yumuşak yapısından dolayı sürerken erime gibi problemler yaşamamak için buzdolabında saklayabilirsin. All about Cupcake ve on the Catwalk renklerini de öneririm ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazın göz kalemi dudak kalemi dahil her şey eriyik hale geçiyo. Buzlukta 4-5 dk tutup kendine getiriyorum:) all about cupcake in peşindeyim henüz hiçbir yerde göremedim:( on the catwalk sanırım başka bi serisinden ama rengi harikaymış! ona da bakayım. Tekrar teşekkürler canım benim:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose