5 Ağustos 2014

CLEAN Fresh Laundry EDP

Herkese günaydıııın!=)

Bugün misler gibi bir yazı var, çamaşır makinasından yeni çıkmış çamaşır kokulu;)

Yıllaaaaardır Clean parfümlerini çok ama çok merak ediyordum. Çünkü "temiz" kokulara aşık biriyim ve markanın adı bi kere Clean!(temiz)
Ülkemizde ne yazık ki yok, duty free'lerde de hiç rastlamadım:( Babam Amerika'ya gittiğinde "original" olanını istemiştim en çok onu merak ettiğim için. Ama kendisi öyle bişi görememiş(-.-) kokularından da en çok Fresh Laundry olanını sevdiği için onu almış. Bir daha giderse mecbur çoğu çeşidini alacak:))

clean_parfum
Riske atmak istemediğim için 30 ml olanını aldırmıştım. Oldukça minimal,şık bi tasarımı var. Çantaya atıp çıkmalıp boyutu. Buzlu gibi opak camı, bebek mavisi ^.^

Clean Fresh Laundry, hepimize oldukça aşina gelen yıkanıp kurutucudan yeni çıkmış çamaşırların o tertemiz mis gibi kokusuyla ele geçiriyor bizi:) Aynen öyle ferah, temiz kokuyor. Ve sadece 1-2 fıs oldukça yeterli oluyor. Kalıcılığı güzel=)

sephora.com dan alıp çevirdiğim halde notaları ve tarzı

Notaları(oldukça ilginç şeyler de var) :
Brezilya portakalı, Meksika misket limonu, yeni biçilmiş çim, sıklamen, gül, gece çiçek açan beyaz yasemin, kediotu, misk.

Tarz :
Karşı konulamaz:) 
Taze
Temiz, ferah


Bu tarz kokuları seviyorsanız kesinlikle denemenizi öneririm. Birkaç internet sitesinde gördüm ama gerçekliğinden emin olmadığım için öneremiyorum. Clean'in kendi sitesi, Sephora (Fransa ve Amerika'dakinde var diye biliyorum), amazon da orjinal olacaktır. Ya da yurtdışına giden bi tanıdığınıza sipariş verebilirsiniz=)

Tüüüüm çeşitlerini denemek için yanıp tutuşuyorum diyebilirim:)))

Başka temiz-ferah parfüm önerilerinizi bekliyorum=)


6 yorum :

  1. çok merak ettim yurtdışı seyahatinde alınacak listesine eklendi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temiz koku seviyorsan Cleanlerin çoğuna bayılcağından eminim:)

      Sil
  2. Bende çok merak ettim tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Acayip merak mı ettim desem :D fiyatları nasılmış peki kuzu, Fırat gelmeden bir sipariş mi geçsem :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebitom 30 ml olanı 38$ idi. Kesinlikle eder, hatta daha da fazlası eder bence=) Şurdan bi bak türlerine : http://www.sephora.com/clean?ref=900224&brandId=5673&node=1050072
      Kendi tarzına uygun olanı sipariş ver bence 30 ml sende;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose