29 Ağustos 2014

China Glaze Bahamian Escape - V Oje İncelemeleri

Günaydın pıtırcıklar,

"Gratis'e China glaze ojelerinin 2li seti gelmiş teki fiyatına" olayını duyduğum annn tahmin edersiniz ki soluğu en yakın Gratis'te almıştım. Bu hali 17.90 tl. Lakin çoğu zavazingo, sedefli ışıltılı veya saçma sapan renklerdi. Tam çıkmak üzereyken arkaya saklanmış bu ikiliyi görmemle yapışmam bir oldu!

china glaze
Gök mavisi ve somon-turuncu renkler! Tam yazlık, cıvıl cıvıl.



+ İçeriğinin normal bir ojeye göre temiz oluşu, uzun ömürlü oluşu,14 ml kocaman şişesi, fırça izi bırakmaması, ince ve kolay uygulama sağlayan fırçası gerçekten harika!

- 2. gün uçlardan çıkmaya başladı. Top coat istiyor yani uzun dayansın istiyorsanız.


china glaze V
Somon rengi olanın adı "V". Niye bilmiyorum:/ Bu da "Ey ışık sen nelere kadirsin!" adlı çalışmam. Aynı oje ama soldaki akşam yapay ışık altında, sağdaki güneş ışığı altındaki rengi. Sağdaki daha çok gerçeği yansıtıyor tabi:) Bu oje 2 kat sürmede bu rengi verdi. Yüzük parmağıma Essence in çıbıklı çıbıklı 19 Bird of Paradise special effects topper ını uyguladım.


china glaze bahamian escape
Bu gök mavisi rengin adı "Bahamian Escape". Tek katta bu rengi verdi! Hastası oldum. Yüzük parmağıma da minnacık 2 papatya yapıverdim:P



Siz China Glaze ojeleri denediniz mi? Favori renginiz hangisi?




8 yorum :

  1. Bende bir tane China Glaze oje var,"Red Satin" rengi.Dediğin gibi sürümü çok kolay ama hiç durmuyor tırnaklarımda.Ertesi gün hemen soyulmaya başlıyor,o yüzden başka China Glaze oje denemeyi düşünmüyorum şimdilik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengine baktım çok güzelmiiş=) Evet ben de hevesimi aldım sanırsam. O.p.i tavsiye ederim;)

      Sil
  2. Mavilisi çok hoş durmuş canım papatyalarda yakışmış :) Bende China Glaze ojeleri merak ediyorum.Bu yorumlara rağmen bende bi hevesimi almalıyım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ikili olanları kaçırma tatlım hala varsa. Ya da en sevilen rengini filan al:) Teşekkür ederiim=)

      Sil
    2. Geçen gün cevahir avm deki gratiste vardı ikililerden kaldıysa alırım canım :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose