7 Ağustos 2014

Bobbi Brown Ücretsiz Makyaj Dersi

Sevgili adaşım Ezonomik 'in ve Lifeofyasmina 'nın blogunda gördüğümden beri aylardır Bobbi Brown'un dersleri aklımda. Hazır vaktim var iken gideyim dedim. Bayan vertigo 'mla geçen haftaların birinde Next Level Bobbi Brown'dan randevu alıp gittik.

Bakalım neler olmuş;) Öncesi-sonrası tipime gelin birlikte gülelim:)) Bol fotoğraflı bir yazı için buyrunuz:)

bobbi_brown makyaj dersi

Ben "Dumanlı Gözler" i, Nisa ise "Mükemmel Cildin Sırları" nı seçti. 30 ve 45 dk olanlar ücretliymiş. İçeriye girince zaten o ışıklar, ürünler o kadar cezbedici ki ikimiz de ayrı yönlere saldırdık:)


bobbi_brown

Benimle Mua Ömer ilgilendi. Çok çok memnun kaldım. Tek gözümü hem ürünleri hem yaptıklarını anlatarak o yaptı, diğerini ben=) Püf noktalar ve öneriler söyledi. Dudaklar ve yanaklar için de bir iki ürün kullandı^.^

Nisa şanssızdı:( Onunla ilgilenen mua 20 dk lık makyajı sadece kendisi 2 dk da yaptı bıraktı. Mükemmel cildin sırlarını filan da öğrenemedik tabi:/

bobbi_brown
Bobbi Brown Smokey Eyes için Mua'nın seçtiği toprak tonlu ürünler ve eseri=)


bobbi_brown_goz_makyaji
 

Gözaltı
Tinted Eye Brightener Light to Medium Peach

Göz Farı
Tüm gözkapağı: Long Wear Cream Shadow Stick Vanilla
Göz pınarından ortasına kadar : Long Wear Cream Shadow Stick 24 Karat (Bayıldım aşık oldum buna ve pink gold olanına)
Gözkapağı çizgisi : Shimmer Wash Eye shadow Stone
Göz kapağı bitimi : Eye shadow Rich Caviar

Göz Kalemi
Üst kirpik dibi : Long Wear Eye Pencil Black Chocolate (Tam bir eyeliner gibi duruyor.Kalem çeken eyeliner çekemeyen herkese şiddetle öneririm)
Alt kirpik dibi : Long Wear Eye Pencil Bronze

Rimel
Smokey Eye Mascara

Allık
Bronze Brightening Blush (Surf&Sand Collection)  (Bu koleksiyonun allıkları harika)

Ruj
Sheer Lip Color Sunlit Pink (Surf&Sand Collection)  (Örtücü olmayan, bronz alt tonlu, içinde altın ışıltılar olan harika bir ruj, ağır göz makyajlarına çok çok yakışır)


Veeee işte karşınızda 

Sabah kalkıp üstünü giyinip selfie çeken uyku mahmuru Ezgi - Makyaj-gezmece sonrası dinamik Ezgi

bobbi_brown_makyaj_oncesi_sonrasi

"Ay insan bunu koymaya utanır yahu" demeyin vala ben de utandım hele şu soldaki tipimle :D :) Ama olsun bunlar gerçekler, sizden gerçek ben'i saklayacak değilim:)) Ten makyajı yapmadım, orda da yapılmadı. Sadece bronzer-allık var. Hem makyaj hem bakış ne çok fark ediyor arkadaş:))

 bobbi_brown_makyaj_oncesi_sonrasi
Tabi günlük kullanım için uygun değil bu makyaj ama gece dışarı çıkılcaksa veya özel günlerde hafif ışıltılı bir allık ve nude rujla çok çok şık duracaktır. 

Peki ben ne aldım? Aslında öyle bir zorunluluğunuz yok. Ama o kadar güzel ki ürünler, bir de sizinle ilgilenen çalışanın emeğine en azından değsin diye bir şeyler almak istiyor insan:) Bayıldığım kalem krem fardan alcaktım ama o tonlara yakın farım olduğunu anımsadım. Ben de zaten ihtiyacım olan kaş rimelini aldım şimdilik. Yazısını mutlaka yazıcam;)


Makyaj yaparken nerde hata yapıp neyi düzeltmeniz gerektiğini gösteren ilgili bir makyaj artistiyle çalışmak oldukça keyifli ve faydalı oldu benim için. Şehrinizde Bobbi Brown mağazası varsa mutlaka ama mutlaka randevu alıp gitmenizi tavsiye ederim=)



Siz nasıl buldunuz dumanlı gözler makyajını:) Bobbi Brown ürünlerinden kullandığınız, tavsiye ettiğiniz ürünleri var mı?

14 yorum :

  1. ayyyyy bayıldım sana da makyaja da :) çok güzel dimi, çalışanların ilgisi muazzam, ben de nişantaşı BB gitmiştim mağaza müdürü ile çok keyifli sohbetler de yapmıştık, ben yakında bir derse daha gitmeyi düşünüyorum :) iyi yapmışsın kuzum aldıklarını merakla bekliyorummmmm :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlııım! Nisa'ya makyaj yapan çok çok ilgisizdi sinir olduk ama benimkini yapan cidden çok ilgiliydi çok memnun kaldım. Mağaza müdürü de baya ilgiliymiş Next Level BB'nin. Dmi yaa ben de bir derse daha gitmek istiyoruuuum!:)

      Sil
    2. Aaa buarada sadecefotoğraftaki kaş rimelini aldım bebişim

      Sil
  2. Makyajın muhteşeeem olmuuuuuş!!! Keşke burda da Bobbi Brown mağazası olsaydı =/ Kaş rimeli ne kadardı acaba? Ben Benefit kullanıyorum hem minik hemde çok pahalı biterse ne alırım diye kara kara düşünüyorum. MAC' in kaş jelleri çok kızılımtrak duruyor ben açık kumral olduğum için küllü bir renk olsun istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa keşke olsaydı:( Olan bi yere gittiğinde de mutlaka bir yarım saatini ayır, dal, makyaj dersi iste:)) BB'nin kaş rimeli 72-73 tl filandı. Üstelik 7 renk seçeneği var, mutlaka biri sana uyar ^.^

      Sil
  3. 490. takipçin olarak hoşgeldiiim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok eğlenceli olmuş Ezgi :)) soldaki fotoyu neden benden bu zamana kadar sakladı ki :p hem geldiğinde böyle değildin muhtemelen uyku mahmurluğu :)) kendimle ilgili olan kısımları hatırlamak istemiyorum bile :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah evet senle buluştuğumuzda uykum açılmıştı:)) Onu telafi etmeliyiz kuzu ya:(

      Sil
  5. Merhaba, web sitenizi google’da makyajla ilgili web sitelerini gezerken buldum. Ben de makyaj videolariyla ilgili bir web sitesi açtım ve sizin gibi tecrübeli isimlerden tanıtım için yardım rica ediyorum. Kısa da olsa bir yazıyla veya sosyal medyada makyajvideolari.com ‘dan bahsedebilirseniz cok sevinirim. Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  6. Çok başarılı ir ürün son derece canlı tutmuş. Bu arada blogun çok güzel yeni keşfettim Cilt bakımı ararken karşıma sen çıktın takipteyim...

    YanıtlaSil
  7. Ders ücreti ne kadar di peki hatirliyormusunuz 😀😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ücretsiz olan dersine gittik ama 30-45 dk lık olanların ücretini hatırlamıyorum:/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose