6 Ağustos 2014

Bayram Sonrası Alışverişi :P Watsons, Rossmann, Eczane #9

Günaydın kankitellalaaaaar!

Evet misler gibi bayram indiriminde "Gitmicem almicam bişi yeaaa ihtiyacım yok ki" diyip, bayram sonrası alışverişi yapan yegane insanlardan biriyim..Kendimi tebrik ediyorum -.- Napayım evde sıkıldım:P

watsons_rossmann_alisveris_oje_spectraban_pastel_essence_nivea

Birkaçı cidden ihtiyaç. Ama itiraf ediyorum çoğu "indirim" gazıyla alındı..:/ Bu özelliğime sinir oluyorum, okuyunuz daha iyi anlayacaksınız -.- :)
1) Toni&Guy Kuru Şampuan : Batiste'im biter iken, Toni&Guy indirim kuponum var iken niye değerlendirmeyim demiş idim:P :p Kendisi 40 tl ymiş(oha!) Watsons indirim kuponu ve kartıyla 30 tl ye aldım. Cınım inş bu parayı hak edersin diyorum kendisine.

2) Spectraban Spf39 Kompakt Pudra Light Beige : Dermatologum önermişti. Nihayet bir avm eczanesinde buldum üstelik tek kalmıştı. Fiyatı 69tl

3) Pastel Nude Ojeler : Nude çok ojem olduğu için almicam bu seriden hiçbişi demiştim. İyi ki demişim. Demeseydim herhalde hepsini poşete doldurur gelirmişim-.- Güüüya farklı olduğunu düşündüğüm Blush, Cream, Princess, Naked aldım. Niye aldım söyliyim mi?  Watsons'da üzerinde kocaman indirim 2.85 tl yazıyordu. Muhtemelen indirimsiz fiyatı da 2.95 dir -.-

4) Essence 07 Cute Pink Dudak kalemi : Essence'in nude dudak kalemine bayılınca bir de pembe alayım dedim. Rossmann'da fiyatı 3.75 tl

5) Essence Gel Look Top Coat : İçerik olarak en temiz top coatlardan olduğu ve ihtiyacım olduğu için aldım. Rossmann'da fiyatı 6.25 tl imiş.

6) Alterra Farbe&Schutz Lsf 15-04 Brown Red Alice in shoppingland de görmüştüm içeriğinin oldukça temiz üstelik güneş koruması olduğunu yazmıştı. Alınacaklar listemdeydi ve bana en uygun olan rengini aldım:) Fiyatı 11.95 tl

7) Nivea Pure&Natural Yaseminli Roll On : Bunun da içerik, koku, performans olarak övgüsünü çok okuduğum için alıncaklardaydı. Roll-on um bitmek üzere. Watson's indirim kuponuyla aldım. 6.40 tl

8) Sensodyne Pronamel Beyazlatıcı diş macunu: İllaki beyazlatıcı diş macunu kullanırım. En memnun kaldığım Paradontax bitmek üzere olduğu için yeni bi macun almam gerekiyordu. İndirim kuponunu görünce Sensodyne'in değerlendireyim dedim. 14.85 tl filan oldu sanırım.

watsons_cuticleremover

9) Watsons Kütikül temizleyici : Bu da alıncaklar listemdeydi. Sena'ya kart almaya gitmişken hatırladım ve aldım:) Fiyatı 5.99 tl ymiş.


Aralarından kullandığınız var mı? Yorumlarınız neler=)

20 yorum :

  1. Bende kendimi tebrik ediyorum bende sendenim :)) Toni guy yorumun beni oldurdu umarim o paraya deger :) essence top coat bende alicam merak ediyordum hepsini gule gule kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirimizi tebrik edelim saflık yaptığımız için bebişim:) Ay inşallah değer vala:) Essence top coat u denedim dün ve cidden çok beğendim, tavsiye ederim;)

      Sil
  2. Hiç birini kullanmadım ama bende dün Pastel nude ojelerinden bone'yi aldım sırf meraktan :) Alterra ürünlerinde indirim vardı keşke alsaymışım dedim şuan da :/ Hepsini güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bone u ben de elime aldım son anda bıraktım:) O da çok güzel:) Birileri İstanbul'a dönmüş müüü=) Bi sonraki indirimde mutlaka al tatlım, beni de haberdar et hatta haberin olursa 1-2 rengini daha alayım;)

      Sil
  3. Canım,seni mimledim.Cevaplarsan çok sevinirim :) http://zamansozleri.blogspot.com.tr/2014/08/mim-book-sacrifice.html

    YanıtlaSil
  4. ben de aynı şekilde bayram sonrası alışveriş yapanlardanım=)
    bloguma beklerim.
    http://memyself-makeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geldim ve takip ettim ve alışverişini çok beğendiiiim!

      Sil
  5. Aldıklarını güle güle kullan tatlışım :)) Toni&Guy kuru şampuanı çok merak ediyorum yorumunu bekliiciiğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim tatlııım=) Blogda olcak yazısı ;)

      Sil
  6. Güle güle kullan bebeyim,kutıkıl temizleyici çok işine yarıyor insanın ..

    YanıtlaSil
  7. Aldıklarının arasında yok ama ben Paradontax 'ı kullanıyorum, o olur mu? :)) Paradontax 'tan başka bir diş macunu da kullanamıyorum üstelik, tatlı geliyor diğerleri :/ Pastel Nude ojelerden hiçbiri aklımda yok, lütfen yine güzel yorumlarla tanıtıp aklıma sokma :(( Toni & Guy 'ı merak ettim, umarım beğenirsin. Hepsini güzel günlerde kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe niye olmasıın:) Paradontax bitmek üzere diye yazdıydım, beyazlatıcısını çok sevdim tadından hoşlaşmasam da:/ Sırf bu kuponun gazına Sensodyne aldım zaten:/ Bakalım nasıl çıkcak:) Pastel Nude'lar çok güzeeeeel:)) Teşekkür ettim güzelcim:-*

      Sil
  8. haha güldüm şuan yazına :D indirimsiz fiyatı 2,95 0,10 indirim yapmışlar.Alem bu firmalar valla.güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy doğru tahmin etmişim, pis gıcıklar ya:( Gerçi ben kaşındım:) Teşekkür ederimmm

      Sil
  9. Pastel.com dan iki gündür alışveriş yapıp sepeti geri boşaltıyorum. Alışveriş yapma artık! diyen benliğim kazanıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine hakim olabilmek çok güzel şey ^.^ Ama nude ojeleri denemeni öneririm;) :p

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose