31 Ağustos 2014

Ağustos Bitenler #9

Çoğunuz yaz bitiyo diye üzgünsünüz biliyorum ama ben azınlıktanım, "sonbahar gelsin artık serinlesin biraz hava yaaa" diyenlerdenim:)) Yazın son ayının bitenlerini sunmaktan gurur duyarım:P

agustos bitenler

Toplu görünümleri bu. Fena değil dimi:) Ama itiraf etmek gerekirse bi kısmı çöpe gidenler:/ Haydi bakalım neler gelmiş bunların başına, ne düşündürmüşler:)


excipial lipo_neutrogena_paradontax_urban decay

1) Excipial Lipo : Kozmetik bi ürün değil. Kışın pul pul olan bacaklarım ve diz kapağımdaki yara izleri için kullanıyordum. İnanılmaz güzel bebeksi bir kokusu var ve harika nemlendiriyor yağ bazlı olduğu için. Hydro olanı da su bazlı. Doktor yazmadığı, cildinizde bi problem olmadığı sürece sırf nemlendirici olarak tavsiye edemem ama

2) Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi : Başarılı bi göz makyaj temizleyici. İndirimlerde stoklanabilir. Yazısı için tıkkıdı

3) Parodontax Beyazlatıcı Diş Macunu : Her zaman beyazlatıcı diş macunu kullanırım ama hiçbirinin etkisini görmemiştim taa ki bunu deneyene kadar! Bayan bakimli önermişti ve yine önerisi favorim oldu=) Tadı gerçekten berbat. Neye benzediğini söylediğim an kusabilirsiniz. Ama üzerinde de yazdığı gibi 15 gün sonra filan alışıyorsunuz. 1-2 ton fark ediyor;)

4) Urban Decay Primer Potion : Bu far bazını 2 yıldır ayıla bayıla kullanıyordum. Ambalajında bi tuhaflık oldu, bir de yayılması gittikçe zorlaşmaya başladı. Alla allaaa noluyo derken bi baktım açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi varmış!! Nasıl atladım böyle bir şeyi bilmiyorum:( Etkisi, kokusu hiç değişmemişti ama işte sonunda fark ettim. Çöpe gidiyor:( 


5) Alix Avien Tırnak Besleyici : Çok yetersiz ve kötüydü. Kiko'nun tırnak güçlendiricisi gelir gelmez çöpü boyladı. Kalyon'la kıyaslamasını okumak için tıktık

6) Golden Rose 87 : Kendisi favori 10 yaz ojem içindeydi amma "Tahterevallinin diğer ucuna oturarak sayemde yükselen insanlara; canımın sıkıldığında kalkabileceğimi söyleyin" ahdgahgdhgafh:D Twitterda zırt pırt gördüğüm bu sözü bu oje için çok uygun buldum. Yapısı inanılmaz ağdalaştı, kapağına da bişiler oldu o kadar zor açılıyor ki her seferinde ojem bozulur oldu:/ Daha güzellerini buldum aldım bile hıh elveda!

7) Flormar tırnak cilası : Top coat, base coat vırt coat yokken tırnak cilaları vardı. Bazen oje yerine bazen oje üstüne sürerdik parlak görünüm için. Nerden geldiğinizi hiçbir zaman unutmayın:)) Top coatlar, jel görünümlü ojeler çıkınca peheeey bu tarih öncesi ürünlerin pabucu baya dama atıldı. Çöp

8) Kajal tırnak cilası : Bu da aynen yukarda yazdığım nedenlerden ötürü çöpe gidiyor. Nuh nebiden kalma, bi dergiden çıkmıştı. 

9) Note Ultra Volume maskara : 100 tane olan kirpiğim 1000 taneymiş gibi gözüksün ve çok doğal dursun, günlük kullanıma uygun olsun diyorsanız işte bu rimel o rimel! Sevdim kendisini. Bitti lakin. Yazısı burda


10) John Frieda Luxurious Volume Şampuan ve Saç Kremi tester: Kuşkusuz denediğim en başarılı hacim verici şampuan ve saç kremi!! Urban Care ve Lee Stafford'ın hacim verici şampuanlarını da kullandıktan sonra bundan alabilirim.

11) Aubrey Organics şampuan, saç kremi, nemlendirici, temizleyici, maske testerları : Tertemiz içerik, cruelty free, vegan bir marka arıyorsanız işte Aubrey Organics!! Yorumlarım için tıktık . Özellikle yağlanmayı geciktirici şampuanına bayıldım, orjinal boyunu alıcam. 

12) Dermalogica Special Cleansing Gel tester: Bu yüz yıkama jelini 3 defa kullandım. Elinize çok az bir miktar alıp parmaklarınız arasında ısıtıp köpürtüp nemli cilde uyguluyorsunuz. Değişik ilaç gibi bir kokusu var. Temizlemesi güzel ama cildimi azıcık gerdi.

13) Sephora Cotton Flower duş jeli tester : Canım Bea Theo'm vermişti ve ben tek kelimeyle bayıldım! Duş jeli kullanan bi insan olsaydım kesinlikle ama kesinlikle stoğunu yapardım. Çünkü bu kadar güzel temizleyen, köpüren ve ennnn güzeli bebek gibi mis, temiz, tatlı, ferah kokan bi duş jeli daha görmedim. İçinde pamuk olan kokuları sevdiğimi fark ettim..El kremi de aynı kokuyorsa alıcam

14) Avene Gentle Gel Cleanser tester : Normalden karmaya dönük hassas ciltler için olan bu temizleyicinin tam boyunu birkaç yıl önce kullanmıştım. Bu tester boyu da 25 ml, 2 hafta gitti. Cildi kurutmadan, germeden hatta nemlendirerek temizlemesini çok seviyorum. Ama sanki derin temizleme ve sivilceleri küçültme gibi bir etkisi yok. O yüzden tam benlik bir jel değil.



Aralarında sizin de kullandığınız, merak ettiğiniz ya da tavsiye edebileceğiniz alternatifler var mıı?

8 yorum :

  1. Golden Rose ojeye ayar vermen hahah
    Paradontax'tan memnun kalmana cok sevindim canim, beyazlik etkisi icin kokuya katlanicaz artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla şımarmıştı napalım:))
      Tadına katlanamicağımı düşündüm ama sabrettim sabrettim ve cidden bir iki hafta sonra bile göstermeye başladı etkisini. Kesinlikle katlanırım tadına napalm:) Çok sağol tatlışıııım

      Sil
  2. Sephora jeli ben de deneyeyim. Bath & Body Works'ten Cotton Island diye bir jel ve losyon ikilisi aldım, bayıldım. Temiz kokuları çok seviyorum. Sephora da hoşuma gidebilir gibi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesin dene temiz koku seviyorsan çok beğenirsin. Aaa Bbw Cotton island ı da biliyorum sanırım mavili beyazlıydı ambalajı, çok beğenmiştim ama indirimde değildi hakkımı başka bişiyde kullanmıştım:(

      Sil
  3. Bu ay pek çok şey bitirmişsin, tebrik ederim tatlım. Excipial Hydro ve Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici benim denenecek listemde, ama bir türlü sıra gelmiyor :) Paradontax <3 . Tırnak ürünleri hakkındaki yorumların kahkaha attırdı. Veee, ben o duş jeline bayılıyorum, sevdiğim herkese de denettiriyorum, J'adore gibi bir nevi. Kokusu çok güzel ama, di mi di mi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlımm sayende denedim vala çok tatlı çok güzel ya kokusu bebek gibi!=)
      Excipial i cildin baya kuruduğunda al, neutrogena azcık yağlı his bırakıyo ama iyi çıkarıyo;)

      Sil
  4. katılıyorum, neutrogena'nın makyaj temizleme ürünleri çok başarılı.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose