19 Ağustos 2014

2014 yazı biterken...Favori 10 Yaz Ürünüm

Günaydın güzeller!!

Yaz biterken bu yazıyı hazırlayan tek kişi olabilirim:p Ama benim için yaz Ekim'e kadar. Eylül de gayet sıcak geçiyor, daha 1 ayımız daha var diye yazayım dedim yani:P :p

Favori yaz ojelerimi de geçen hafta burda yazmıştım:)

summer favourites youngblood lipbalm

Detaylı yorumlarımı,fotoğraflarını, incelemelerini okumak için adlarını tıklamanız yeter:)

1) Maybelline Baby Lips Cherry Me : Yazın ruj kullanmayı sevmiyorum. Onun yerine renkli dudak nemlendiricileri favorim. Hele ki kokuluysa bir de ooh=) Bunun hafif vişne rengine ve vişne kokuna hastayım!

2) Watsons Magic Lipbalm : Spf 30 olan, oldukça pembe bir renk veren, muzlu süt kokulu bu dudak nemlendiricisini de çantamdan ayırmıyorum:) Keşke her dudak ürünü güneş koruması içerse

3) BBW Liplicious Country Chic Chic Campagnard Peach Jelly : Sezonun moda rengi turuncuyken bu turuncu, şeftali kokulu ve tatlı gloss u koymazsam olmazdı! Sürdükten sonra 5dk içinde yiyip bitirmesem iyi aslında:) 

4) Youngblood mineral pudra fondöten : Yazın gözenekleriniz bolca terlerken onları tıkayan fondötenlerden nütfen uzak durunuz. Onun yerine hafif yapılı bb,cc krem, pudra gibi ürünlere yöneliniz:) Daha dün bahsettim bu üründen. Aşığıyım! Hem hafif hem kapatıcı hem parlamayı önlüyor daha nooolsun!

5) Loreal Glam Bronze Duo Bronzer : İster sarışın ol ister kumral ister esmer bu ürün bir harika duracak dostum! Ne yüzünü çamura bulamışsın gibi oluyor ne yapay duruyor. Allık niyetine bronzlaşmışım gibi sürüyorum. Sonbaharn ortasına kadar da severek kullanırım!

6) Youngblood kapatıcı : Mineral pudrayı sürmeyeceğim zamanlarda göz altı ve sivilce lekelerimin üzerine sürüp çıkıyorum. Çok hafif yapıda ama kalıcılığı başarılı=)

7) Oriflame The One Rose Gold krem far : Pembe altın rengine bayılan biri olarak severek kullanıyorum. Tüm göz kapağıma uygulayıp ince bir eyeliner, rimel ve tataaa yazlık göz makyajı bitti:)

8)Clinique High Impact maskara : Rimelde en çok aradığım özellik akmaması! Hele yazın daha bi önemli oluyor bu özellik. Bu rimelde akma problemi hiç yaşamadım, üstelik kirpikleri çok güzel belirginleştirip hacim veriyor.

9) La Roche Posay termal su : Yazısını henüz yazamadım ama çok seviyoruuum. Küçük boy olduğu için çantamdan çıkmadı yaz boyu. Yanımda kim varsa terlediğimiz an onun da yüzüne sıktım ve herkes bayıldı. Oooh ferah ferah

10) Aknicare Sun Spf30 güneş kremi : Çooook severek kullanıyorum. Bende hiç sivilce, komedon yapmayan yegane güneş kremi sanırım.



Eveeet benim yaz favorilerim bu kadar. Sizin bu yaz severek kullandığınız ürünleriniz hangisi?



18 yorum :

  1. blogunda mail adresini bir türlü göremedim :) bana bir mail atar mısın? yada çekiliş sonucu kaydının altına yorum bırakır mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz aşağıdaki kalıyo, hakkımda kısmında yazıyo tatlım catgirlmakeup@gmail.com
      Hemmen mail attım=))

      Sil
  2. İlkokulda öğrendiğimiz mevsimler şeridindeki tarihler nerede, bu yaşadığımız nerede... :/ 1., 2. ve 8. benim de favorilerimden! Youngblood ürünlerinin methini duyuyorum bu aralar, ten makyajı yapmaya başlarsam kesinlikle inceleyeceğim. Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, mevsimlerin nevri döndü:/ :( O güzelim cildine ten makyajı yapmana hiiiiç mi hiç gerek yok tatlışım!!:)

      Sil
  3. Cok güzel bir post olmus :) Normalde kullandigim ürünleri kullandim galiba ama tabii daha hafif makyaj, daha acik renkler, düsünmem lazim :) Degisiklik olarak daha cok gloss sever oldum ve fondöten yerine cogu kez Avene couvrance fluid sürdüm sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın gloss çok güzel oluyooo ^.^ Avene daha hafiftir tabi iyi yapmışsın. Teşekkür ederim tatlııım=)

      Sil
  4. SPF içerdiği için Watsons lip balmı ben de bu yaz sıkça kullandım. Clinique maskarayı ben de çok sevdim. Fırçası benlik olmasa da gerçekten yapısı çok güzel. Kirpiklerde ağırlık yapmıyor ve dediğin gibi bulaşmadığı için alt kirpiklerime sıkça uyguluyorum hatta bitti oldu :) Burası o kadar sıcak ki termal su bile ılık bir hal aldığı için serinletmiyor beni :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen fırçası hiç benlik değil ama etkisini yine de sevdim=) Yalnız bitmeye yakın şimdilerde akmaya başladı nazar mı değdi noldu kuzuma:( Ahaha Adana ya..Hiçbişi kesme tabi, sıksan buharlaşır. Buz aküsüyle dolaştırcan:p

      Sil
  5. Bende bu yaz solait spf50 yüz için olan güneş kremini kullandım ve çok memnun kaldım tavsiye ederim ;) hiç sivilce yapmadı uygun fiyatlı oluşu ayrıca güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solait hangi türünü tatlım? 2. defa bahsedildi bana, merak ettim. Lrp almayı düşünüyordum ama solait de aklımı çeliyor gibiii!

      Sil
  6. Yaz biterken mi? Haaayıııır… daha bir ay var en az.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen ben de öyle yazdım zaten, eylül de yazdandır;) :P

      Sil
  7. Yougblood markası nerelerde bulunuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetkili eczane veya güzellik merkezlerinde satılıyor. Ben eczaneden almıştım. Kendi sitesinde mevcut bayileri. Burdan yaşadığın şehirde nerde satıldığına bakabilirsin : http://www.youngbloodmakyaj.com/youngblood-mineral-makyaj-bayileri.html

      Sil
  8. Önceden de demiştin bana Youngblood'u çok merak ediyorum. Elimdeki pudralar bitsin ki iki tane var biri yarılandı biri hala dolu :( ilk onu alacağım gibi bir de aklımda NARS'ın şu meşhur pudrası var :) kararsızım aslında ama sana güvenim tam o yüzden Youngblood alırım gibi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hafif bir fondoten, bb, cc krem üstüne sürersen bence sen de seversin.Ama tek başına kapatıcılığını harika bulamayabilirsin:) Nars ın meşhuru şu beyaz olan pudrası mı? Kategorileri onla çok farklı tabi tam olarak ne istediğine bağlı o yüzden bişi diyemicem:) Ama içerik olarak, etki olarak, kullanım süresi olarak, doğru fırçayla kesinlikle Youngblood derim!=)

      Sil
  9. gözaltları sorunlu biri olarak youngblood kapatıcıyı merak ettim deneyim, bir de daha önce hiç mineral ürün kullanmadım pek pratik değil alışamam gibi geliyor ama bu marka hakkında pek övgü dolu sözler duydum.

    ben de günlük hayatta ruj kullanmam hep balmlara gider elim. Watsonsın bu magic balmı ve Cherry me benim de favorim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı benim için ideal, sorunlu gözaltlarım yok ama sana yetersiz gelebilir öyleyse, pek tavsiye etmem o yüzden:/ :) Mineral bana da çok karmaşık, profesyonellere göre, zor filan gelirdi de alakası yokmuş hem çok pratik hem içeriği çok temiz çok çabuk alışıyosun=)

      Yazın ruj hiç gitmiyor yahu napalım:) Ama kışın da ruj olmazsa olmuyor :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose