21 Ağustos 2014

%100 Doğal Aubrey Organics!

Herkese günaydınnn!

Liseden beri doğal içeriğe takık biriyim. O zamanlar ne yazık ki böyle güzel markalar sadece yurtdışında vardı. İnsanların bu konudaki bilinci arttıkça doğal ürünlerin pazarı da arttı, yaygınlaştı. Ve amerikan sitelerinde iç geçirerek baktığım Aubrey Organics bir süredir ülkemizde^.^


  • Tüm Aubrey Organik ürünleri %100 doğal ve neredeyse hepsi vegan/bitkisel!
  • Ürünlerin ya da içindekilerin hiç birinin hayvanlar üzerinde test edilmiyor!
  • Ürünlerin gerçekten doğal, bitkisel olduğuna dair bir çok sertifikası var. 

Günümüzde "doğal, katkı maddesiz, bitkisel" diye geçinen o kadar ürün ve marka var ki.. Aubrey bunu tam hakkıyla veren nadir firmalardan gerçekten.

aubrey organics shampoo mask  cream tester



1) Arındırıcı Kil Maskesi : En üstte minik şişede bulunan yeşil yazılı ürün. Başta bana kıvamı çok değişik geldi, sıvı-katı kısmı ayrı, kaygan, yağlıya dönük yapıda. Rüçhan hanıma sorunca öğrendim ki normalde faz ayrılmasını önlemek için konulan kimyasal maddelerden olmadığı için onun yerine greyfurt çekirdeğinden elde edilen bir ürün kullanılıyormuş o yüzden kullanmadan önce Aubrey ürünlerini iyice karıştırmak gerekiyormuş. Sivilceye eğilimli karma cildime o kadar iyi geldi ki bu kil maskesi!! Nazikçe peeling etkisi yapıp, ağrılı sivilcelerimi söndürdü, kızarıklığını aldı, cildimi yumuşatıp nemlendirdi! Haftada 1 uyguladım. Küçücük boyu bile 1buçuk ay gitti ^.^ Sitesinden baktım orjinal boyu 89 ml , 55 tl ymiş üstelik!


2,3,4) Yalancı İğdeli Yaşlanma Etkisine Karşı Cilt Maskesi, Temizleyici ve Nemlendirici : Kırışıklık önleyici ve çizgileri açıcı içeriği,etkisi olan, tüm cilt tipleri için uygun bu testerları annem denedi. Açmasıyla "aaaa bunlar aynen aktar gibi kokuyor!!" demesi bir oldu. Ailecek bitkilere bayılırız. Annem severek kullandı. Ürünlerin cildini çok güzel temizlediğini, nemlendirdiğini söyledi. Bitki kokulu ürünlerden hoşlanmayanlara kokusu ağır gelebilir.


5,6) Normal Saçlar için GPB(Glikojen Protein Dengeleyici) Şampuan ve Saç Kremi : Sls ve petrokimyasal maddeler içermiyor. Köpürmüyor sls olmadığı için. Çok güzel bitkisel hafif tatlımsı bi kokusu var hatta saç kremi daha güzel kokuyor. Diğer bitkisel şampuanlar gibi saçımı keçeleştirip sertleştirmedi aksine yumuşattı. Ama benim saç tipim normal olmadığı için yine saçlarım sönüktü ve 2 güne yağlandı. Saç kremini çok beğendim ama hiç ağırlık yapmadı, nemlendirmesi başarılıydı.


7) Yağlı Saçlar için Green Tea Clarifying (Yeşil Çaylı Temizleyici) Şampuan : İşte buna ba-yıl-dım!! Hayatımda kullandığım yağlı saçlar için EN ETKİLİ şampuan. Etkisini cidden görmek için saçımı şampuanladıktan 1-2 gün sonra da duşa girmedim bekledim eve kapanıp:) Ve 4.günün sonunda sadece dokunduğumda fark ettiğim hafif bir yağlanma oldu!! Normalde ben saçlarımı bu sabah yıkasam yarın akşama kirli görünürdü ama bunda ta 4.gün sonunda öyle bi görünüm oldu! Sls olmadığı için köpürmüyor bu da. Kesinlikle alıcam. Haftada 1 kullanmak bile kafi. Yağlanmayı geciktirici, saçları yumuşatan güçlendiren bi şampuan arıyorsanız kesinlikle öneririm! 325 ml si 42 tl ymiş. Ama çok ciddiyim haftada 1 kullanımla çok uzun süre gider.


Aubrey Organics'in makyaj ürünleri, cilt-saç bakım ürünleri, güneş ürünleri, vücut ürünleri, bebek bakım ürünleri ve daha fazlası için burdan buyrunuz ^.^


Siz Aubrey ürünlerini denediniz mi? Organik hangi markaları tavsiye edersiniz?



**Ürünler denemem için Aubrey Organics tarafından gönderilmiş olup yorumlarım tamamen tarafsız ve kişiseldir. Rüçhan Hanım'a ilgisi için çok teşekkür ederim.


8 yorum :

  1. kil maskesi çok bereketli bende baya uzun kullandım :) beğendiğim bir ürün :)
    bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Aubrey Organics benim de sevdiğim markalardan birisi, ilk iherb alışverişimle keşfetmiştim. Avalon, Jason Natural, Desert Essence markalarını da öneririm. Çok güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen not ettim onları da;) Çok teşekkür ederim^.^

      Sil
  3. Ya inanamıyorum! Harika bir haber bu! Çoooooook sevindim çünkü Aubrey benim de 'keşke Türkiye'de olsa!' dediğim bir markaydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fark edince tıpkı senin gibi tepki verdim^.^

      Sil
  4. nerede satılıyor acaba internet hariç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bildiğim internet harici satışı yok:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose