11 Ağustos 2014

10 + 1 Favori Yaz Ojem

Yine yeniden bir pazartesi!

Yazın sonlarına yaklaşırken artık ben de favori yaz ojelerimi göstereyim diyorum:) O sonundaki +1 ne derseniz. Az sonra açıklayacağım:)


Toplu görünümleri bu. Ben yazın kesinlikle canlı renkler kullanılmasından yanayım. Sonbahar ve kışa yakışmayacak her rengi yazın doya doya kullanmalıyız. Bu yüzden çok sevdiğim bordolar, mürdümler, koyu morlar, lacivertler, siyahlardan yazın olabildiğince uzak duruyorum.

Yukardaki resimde de benim en çok kullandıklarım ve 2014 yaz modasına uygun oje renkleri var=) Bakalım adları,kendileri neymiş neciymiş;)



Bu yaz maviler yeşiller turkuazlar pek bir modaydı. Ben de severek kullandım.
Bu 3lü içinde ennn favorim en soldaki Rimmel 60 Seconds Breakfast In Bed
Ortadaki çok cici bi gök mavisi
En sağdaki de özellikle renkli bikini, mayolarla deniz-havuz kenarında harika duran bi renk




 Turuncu 2014 yazına damgasını vuran renklerden olunca 2 farklı turuncuyla karşınıza çıktım:)
Soldaki Golden Rose daha neon, içinde çok az pembelik barındıran bir turuncu. Pastel ise oldukça yumuşak bir turuncu, içinde çok az altın sedefler var.
Sarı Rimmel oje, her mayo-bikiniyle çok tatlı duran, olmadı nail artların vazgeçilmezi olan bir renk.
Rimmel 60 Seconds Alaska ise +1 olan :) Çünkü kendisi sadece yazın değil, 4 mevsime inanılmaz yakışan harika bir renk! Tırnakları her daim bakımlı, frenchli gibi gösteren ojeyi sadece yazın sürecek değiliz:)



Aaa pembesiz yaz mı olurmuş! Tüm yıl pembenin her tonunu kullanıyoruz ama yaza daha açık, neon, sedefliler yakışıyor. 
En soldaki tam Barbie pembesi. Yaz dışında süremiyorum:)
Flormar cidden tam "shine and hot". Ankara'da hiç kullanmadım kullanmam. Deniz kenarında harika oluyo;)
Pembemsi O.p.i. mercan-pembe karışımı çok çok tatlı<3
Lila da bu yıl çok modaydı. Golden Rose'un da çok sevdiğim bir lilası var, bu O.p.i. onun tahtını salladı=)


Siz bu renkler hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizin favori yaz ojeleriniz/ojeniz hangisi?






10 yorum :

  1. En cok gök mavisi ve rimmelin pembesi hosuma gitti, güle güle kullan hepsini! :)

    YanıtlaSil
  2. Golden rose'un mercan renklisine bi de OPI'in lilasina asik oldum!!! Ikisi de yazlik harika renklermis :)
    Rimmel Alaska daimi favorilerimden zaten biliyosun. Ama yapisi biraz cabuk katilasiyo 4. Surmede yapisi baya bozuldu. Ama o frenchli gorunum icin katlanicaz artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam yazlıklar ^.^
      Rimmel 60 seconds lar çok hızlı kurudukları için kapta da havayla temas ettikçe ağdalaşıyolar ne yazık ki :(Sürekli inceltici kullanıcaz artık:/

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel ama Pastel 92 numarayı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzell ama mavi ve pembelere bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  5. sarı rimmel hariç hepsi güzel ve tam yazlık :) sarıyı sevmiyorum napayım :p güle güle kullan ezgicik <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarıyı ben de sadece nail art için kullanıyorum. Deniz kenarına gideyfim bi gün kesin sürerdim ama:) sağol bebeyiiim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose