21 Temmuz 2014

Yardley Duş Jeli ve Vücut Losyonu İnceleme

Herkese mutlu haftalaaaar:p

Geçen haftalarda Gratis çok güzel bi paket gönderdi. Yardley markasının duş jeli ve nemlendiricisi vardı. Yardley İngiliz kraliyet ailesinin markasıymış, İngiltere'deki ilk firmalardan. Oldukça meraklandım ben de hemen kullanmaya başladım!


Bendeki Mavi Orkideli olanlardı. Serinin papatya ve şakayıklı türleri de var.
Mavi orkide aromalı Yardley Invigorating Blue Orchid vücut bakım serisi ise mango, portakal, frenk üzümünden oluşan egzotik kokusu ile cildi canlandırıyor.

Buram buram mavi orkide kokuyor diyemem:) :p Bilmediğimden ötürü tabi ama kokusunu basitçe çiçeksi olarak tanımlayabilirim. Çiçek kokusu sevmeyen benim bile gönlümü fethedecek kadar güzel kokuyor üstelik!



  • Üzerinde nemlendirici duş jeli yazıyor ama açıkçası ben nemlendirici kısmını hafife almıştım. Duştan çıkınca resmen sapık gibi koluma bacağıma dokunup durdum oldukça yumuşaktı!
  • Çok akışkan değil. Yani 2-3 ay gider gibi
  • Duş jellerini pek sevmiyorum içeriklerinden ötürü, bunun da içeriği temiz değil ne yazık ki
  • Bıraktığı yumuşak ve pürüzsüz hisse bayıldığım için diğer türlerini de denemeyi düşünebilirim. Fiyatı da oldukça uygun, 200 ml 12.90 tl.


  • Nemlendirici ve besleyici vücut losyonunu çok beğendim
  • Kokusu duş jeliyle aynı, çiçeksi.
  • Losyon yazıyo ama değil:) Akışkan bi formülasyonu kesinlikle yok, krem formunda. O yüzden sonlarına doğru biraz zor gelcek gibi.
  • İçeriği pek temiz değil.
  • Duş jelinin üzerine tüm vücuduma uyguladığımda kokusu 4-5 sa kadar kaldı. Nemlendirici etkisi ise 10-12 sa diyebilirim. Yaz için çok çok iyi, fazlasıyla yeterli.
  • Kocaman 250 ml losyonun fiyatı ise 17.90 tl.


Serinin diğer kankaları:) Küçük olanlar da el-tırnak bakım kremi.
Yardley vücut bakım ürünleri, içeriğinde bulunan E vitamini, Q10, shea ve badem yağı ile cildi beslemenin yanı sıra yaşlandırmayı da geciktiriyor.


Aklınızda buluna, denedim gördüm, tavsiye olunur=)


4 yorum :

  1. ben de kokularını çok sevdim :) duş jellerinden de ne kadar uzak kalmaya çalışsam başaramıyorum ama en azından kendim almıyorum :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe ben de hiç almıyorum ama hediye geliyo napalım:p

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose