1 Temmuz 2014

Yağlı-Karma Ciltler için Yazlık Nemlendirici : Aknicare!

Günaydın kankitellalaaaar!

Yaz ve kış farklı nemlendiriciler kullanıyoruz çoğumuz. Çünkü yazın sebum salgımız da ter salgımız da daha çok artıyor ve cildimiz nemlendirilmeye normalde olduğundan daha az ihtiyaç duyuyor.

Aknicare ürünlerini çok beğendiğim için nemlendiricisini de almıştım. Bakalım nasılmış;)


Başına birazcık kara bulutlar mı çökmüş ne? Niyekineee?
  • Krem yazıyor ama gayet sulu jel formunda oldukça hafif bir yapısı var.
  • Sürer sürmez emiliyor. Üzerine başka bir şey sürünce arıza çıkarmıyor
  • Aknicare'lerin tipik kokusu var, ferah oldukça güzel.
  • Sürdükçe ferahlama hissi veriyor=)
  • Parlama yapmıyor.
  • Sivilce, komedon kesinlikle yapmadı aksine oldukça iyi geldi.
  • Sevmediğim şeye gelinceeee; cildiniz kuruysa nemlendirmesi yeterli değil. Günde 4-5 defa sürdüğümde yeterli oldu. Bu yüzden cildimin daha çok kuru takıldığı zamanlar için başka bir krem aldım.
  • Kimler sever? Akneye meyilli, sivilceli, yağlı, karma cilt tiplerinden biriyseniz çok seversiniz!
  • Kimler sevmez? Kuru, çok kuru, çok hassas ciltler hoşlaşmayabilir.
  • Etiket fiyatı 80 tl ama ben eczaneden 68'e mi ne almıştım. Evet bu parayı hak ediyor.




Sizin yaz için kullandığınız favori nemlendirici hangisi kızçelerim?

6 yorum :

  1. tam benlikmiş oldukça yağlı parıl parıl cildim olduğundan dolayı hollywood yıldızları halt etmiş yanımda :P

    YanıtlaSil
  2. Farmasi'nin yağlı ciltler için olan günlük nemlendiricisini t bölgeme, Rosense'in nem maskesini ise yanaklarıma uyguluyorum. Bu ürünü de oldukça merak ettim, özellikle t bölgem için kullanabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 ürün aynı anda mı kullanıyorsunuz tek seferde? Yanak bölgeniz kuruysa etki etmez tabi ama t bölgenize çok iyi gelecektir=)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan bana da alalım 68 liradan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose