25 Temmuz 2014

Toni&Guy Shampoo For Fine Hair Volume&Body (İnce Telli Saçlar için Hacim Verici Şampuan)

Ayyyhh ne uzun başlık oldu!

Toni'nin kullandığım 2. ama esas şampuanı budur kankitellalarım. Çünkü saçlarım ince telli, hacimsiz, sönük:(


  • Opak, sedefli bir rengi var. Diğeriyle aynı güzel kokuya sahip.
  • Saçlarımı güzelce temizliyor, ağırlık yapmıyor
  • Ekstra hacim beklentiniz varsa onu karşılamayacaktır. Çünkü saçlarımı olduğundan 1 tık volümlü ve dolgun hale getirdi. Sprey veya köpük kullanmak gerekiyor çok hacimli saç istiyorsanız
  • 250 ml şampuanın fiyatı 35 tl. Boyner, Gratis, Watsonslarda satışta üstelik buara bayram indirimi de varken uygun bi fiyata alınabilir;)



Sizin beğendiğiniz, memnun kaldığınız hacim verici şampuan var mı?

4 yorum :

  1. Tatlımmmm bloguma bir göz at derim :) MAC çekilişim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüüüm çok güzel ya! Bayram dönüşü katılcaktım yeni bi postla ama şimdi katılayım öyleyse;) :-*

      Sil
  2. benim saçlarım hem ince telli hem de yağlı o yüzden her şampuanı kullanamıyorum saçlarda ekstra bir yağlanma yapıyor mu bu şampuan ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de saçlarım kolay yağlanır ama bu yapmadı. Sabah duş aldığımda mesela ertesi günün akşamında ağırlaşıp biraz yağlanmaya başlıyo, 2 gün gayet iyi götürüyo yani

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose