31 Temmuz 2014

Temmuz Bitenler #8

Günaydın kankitellalar!

İnşallah herkesin bayramı şeker gibi geçmiştir diyoor ve bu ay bitirdiklerime başlıyorum:)


Geçen aydan sonra bu ay hiçbir şey bitiremeyeceğimi düşünmüştüm amma lakin öyle olmadı:) Aşırı ürün bitiren biri olmadığım için oldukça iyi sayılır bu miktar:P

Grup grup incelersek:)


Toni&Guy Shampoo for Advanced Detox : Ailecenek haftada 1 kullandığımız şampuanın sonuna geldik:( Güzeldi, tekrar alabilirim. Detaylı yazısı için tıktık

Lee Stafford Hair Growth Shampoo : Bu aslında geçen ayın biteni ama şişesi başka yerden çıktığı için bu aya dahil oldu. Saç uzatıcı bu şampuanı ben bayılarak kullandım. Okumak için buraya. Lee Stafford'ı seviyorum canlar, Big Fat Hair'ını da deneyeceğim mutlaka. 

Yves Rocher Jardins du Monde Orange : Yves Rocher doğum günümde vermişti, bana kalsa başka çeşidini seçerdim:P Çok akışkandı, hemencecik bitti. Paraben içermiyor ama içeriği pek de temiz değil. Duş jeli insanı değilim, kendim almam.

Bee Beauty Vanilla&Cheesecake Peeling : Kokusuna aşık olduğum, yapısına alışamadığım peeling. Eriyip gidiyor vücutta, ben erimeyen ölü deriyi söküp atan peelingleri seviyorum. Daha iyisini bulamazsam ama buna dönerim. Yazısı için bakınız


Gutto Karınca Yumurtası Yağı Kremi : Birara çok modaydı bu kremle karınca yumurtası yağı. Sahtesi de baya türemişti. Lazer yaptırdığım için azalma hangisinden kaynaklı bilemedim ben tabi:p Daha öncede kullanmıştım, etkisi yok değil. Daha geç çıkmasını sağlıyor en azından. Bizim burdaki güzellik salonundan almıştım.

TBS Body Butter Duo Vanilla : Vanilya aşığı olarak bunu seve seve kullandım. Kışın tereyağı kıvamındaki kısmını, yazın krem kısmını. Nemlendirmesi de kokusu da güzel. Elimdeki kremler bitince yine alırım. Yazısı burdaa

Sebamed Spf 30 Güneş Koruyucu sprey : Güzeldi ama koruması benim için biraz yetersiz kaldı. Yazısıı


Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendilleri : Makyaj çıkarmada hiç başarılı bulmayınca sizlerin tavsiyesiyle makyaj kusurlarını, göz altına dökülen farları temizlede kullanıp bitirdim. Kendim almam. Yorumlarım

Skinceutical Ultra Facial Defense Spf 50 : Oldukça hafif, yağsız, hemen emilen, yapış yapış olmayan bir güneş koruyucuydu. 3 defa filan kullandım sivilce, komedon yapmadı. Çok az parlama yapıyor. Orjinal fiyatı 125 tl gibi bir şeydi, alır mıyım bilemiyorum.

Yves Rocher Plumping Sheer Gloss : Framboise olanıydı bendeki. Severek kullanıyordum. Yapış yapış olmayan, biraz dolgunlaştırıcı etkisi olan, güzel bir glosstu ama yapısı pütür pütür olmaya başladı:/ Çöpe gidiyor.

Watsons Magic Lipbalm: Kendisi renksiz, dudağa sürülünce pembe renk veren sihirli lipbalm:) Eski versiyonuydu bendeki, bitti. Bi sonraki versiyonuyla karşılaştırma yazısı yazcam:) Hem güneş koruyuculu, hem nemlendiricili, hem baya renkli, hem ucuz daha noolsun! Bittikçe alırım=)



Aralarından sizin de kullandığınız, merak ettiğiniz var mııı=)


12 yorum :

  1. Yves Rocher'in ürünlerini beğeniyor musun? Bu arada Bloğumda bir mim yaptım:) Seni de mimledim bakarsan sevinirim:) http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2014/07/mim4-mimlendiimmm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğim ürünleri de var beğenmediğim ürünleri de:) Hemen bakıyorum tatlım teşekkür ederim:-*

      Sil
  2. Ohh gelsin yenilerr :) Tbs body butter duo'lara ben de bayılıyorum ama ne yazık ki kaldırılmış :/ Hep güzel şeyleri kalıdırırlar zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ciddi misiiiiin:(( Belki kışın yeniden çıkar hı, ne dersin? Bi umut, belki.. :)

      Sil
    2. Evet canım geçenlerde Tbs'deki çalışan söyledi :/ Ben de üzülmüştüm ama belki bi umut çıkar ama bayan çıkmayacak dedi :(

      Sil
    3. :(( Muadillerini bekleriz biz de=)

      Sil
  3. Gözün aydin canim, bir cok sey bitmis ne güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, teşekkür ederim, darısı başına güzelcim=)

      Sil
  4. Yves Rocher 'nin bu yıl ki hediye politikasını ben de beğenmedim. Kozmetik ürünlerinde meyve kokusundan nefret ettiğim düşünülürse :( Duş jelleri içerisinden seçtikleri biri hediye gibi bir şey olabilirmiş. Watsons Magic Lipbalma bayılıyorum! Yıllardır benimle. Bir sürü şey bitirmişsin canım, tebrikler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hiç nazik değiller -.- Neyse düşünmeniz yeter dicez biz de:p Magic lipbalm aynen yıllardır vazgeçillmez! Teşekkür ettiiiiim, darısı başına:-*

      Sil
  5. Oooooo kuzum ne güzel bir sürü şey bitmiş, bi de ben yapabilsem şunu :) hehehe ama bitane bitenler yazısı yazıcam ben de siftahı yapayım dimi ahahhahaah :)
    öpüldün,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsııın, bitmeden yenisini almamaya çalış:) Bitenler yazını merakla bekliyoruum:) :-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose