2 Temmuz 2014

Sıkıntı Alışverişi Gratis ve Mac #8

Günaydın kankitellalarrr!

Niyetliyim filan demeden çıkıyorum geziyorum vala canım sıkıldıkça. Oturduğunuz yerin çok yakınında bi avm varsa zaten zaptedilemezlerdensinizdir :)

Mac Alluring Aquatic koleksiyonundan illaki bişi alasım vardı suya olan düşkünlüğümden ötürü. Bitse bile saklarım kii düşüncesindeydim ^.^ Tekli far olayını sevmediğimden, pudrasına güvenemediğimden, allığını da pahalı bulduğumdan yine tabi ruj hastası olarak ruj aldım=) Ama hangisiiii..:)

Eklips fırçalarının da Gratis'e geldiğini duyunca tabiki Gratis'e uğramamak olmazdı! Bakalım dün neler almışım;)

Eklips olayını biraz abartmış olabilirim kabul:) Ama napiyim harika duruyolardı ve çok uygunlardı! Ecotoolslar gibi gözüküyor tıpkı. Bakalım kaliteleri nasıl=) Daha önce makyaj süngerini severek kullanmıştım. Sadece pudra,allık ve kabuki fırçasını almadım, kılları seyrek,işlevsiz olacak gibi geldi çünki.

Eklips yelpaze fırça : Bir çok işlevi olan çok merak ettiğim bir fırça türüydü. Bu kadar uygun fiyatlı görünce aldım tabi. 3.95 tl ydi sanırım

Eklips eyeliner fırçası : Kesik uçlu bi eyeliner fırçası istiyordum. Bi tane var onu kaş farı sürmede kullanıyorum ama sadece. Bayan Bakımlıcım bunu deneyip güzel diyince tabisi hemen aldım. 3.95 tl

Eklips far fırçası : Aslında karıştırma fırçası istiyorum ama bu varmış tek far fırçası, Ecotools'unkine çok benziyor, aldık bakalım=) 4.95 tl

Eklips kaş&kirpik fırçası : İhtiyacım olduğu için aldığım bi fırça. 3.95 tl.

Eklips açılı kontür fırçası : Allık, aydınlatıcı, bronzer için biçilmiş kaftan bir fırça. Sephora'nın açılı fırçasından pek memnun değilim o yüzden seve seve aldım. 8.90 tl

Essence Stays No Matter What jumbo göz kalemi : 07 whipped white frosting rengini aldım; göz içine, alt kirpik dibine, kaş altına filan sürmek için rengi güzel geldi. İçeriğinin de iyi olduğunu bildiğim için kaptım. 9.30 tl

Essence Long Lasting göz kalemi : 01 black fever rengini aldım. Hanginizle konuştuk unuttum, bulamadım da:( Ama siyah rengini bulamadığımı söylemiştim, Rossman'a bakmamı önermiştin fekat ben Gratis'te buldum bunu ve aldım hemen=) Keşke diğer renklerini de alsaydım..Vanilyalıdünyam da önermişti, ben de içeriğinin oldukça iyi olduğunu bildiğimden aldım hemen bulunca. Fiyatı 5.50 tl

Essence Nail art Stickers : Son 2 kaldığını görünce bi deneyeyim diyerek aldım bakalım "Bad Girl" ve "It's cute" u. Meraklan denemeyi bekliyorum:p Bunlar da her biri 4.75 tl ydi.


Mac Alluring Aquatic koleksiyonundan da Mystical'ı almayı düşünerek gitmeme rağmen kalmadığı için hüsranla diğerlerine baktım. 2si çok donuk, sedefli, açık renklerdi ve bana hiç gitmedi. Enchanted One tam bir nude, mat, ama dudak kusurlarını çok belli eden çizgilere dolan bi yapısı vardı rengi de ilginç durdu cesaret edemedim.Goddes of the Sea rengini aldım. Mürdüm rengi. Evet bu renk 4. rujum :/ Ama dayanamadım napiyim:( Başka bi koleksiyon olsa vallahi almazdım sırf o su damlaları yüzünden!:') 57 tl.


Aralarında kullandığınız ya da merak ettiğiniz var mı? Denemeye ondan başlayıp yorumlayım=)

27 yorum :

  1. Güle güle kullan tatlım, çok güzel şeyler almışsın. Ben kontür fırçasını merak ediyorum. Bronzer kullanmaya elverişli mi, bazı bronzer fırçaları çok kalın oluyor ve yüzümün yarısının kahverengi olmasını istemiyorum :)) Bir de Mac 'in kabına bayıldım. Ben de bulursam kesinlikle ruj alırım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ettimmm:-* Bu kalın degil ince tatlıcm, o yüzden yüzü çamur gibi yapmayacaktr=) Kesiniklebi bak derim biblo gibi koyup seyredilesi:]

      Sil
  2. Yaaaaa çok kötüsün :) bissürü bissürü güzel şeyler almış bak ya :) uzun zamandır kendime alışveriş yasağı koydum (ufak tefek kaçamaklar hariç) , hıh! hiç kıskanmadım ki :)
    Aquatic ten ben de kendime koleksiyon ürünleri aldım ama daha yazmaya fırsat bulamadım, bronzer (çok memnunum) ve pet me please ruj :) ama seninkinin rengini merak ettim ilk ondan başlarmısın:) öpüyorum kocamannnnnn
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet bronzerlari da harikaydi sen de güle gule kullan bebisim=) En çok fircalar merak edilmiş o yüzden önce onlari sonra da ruju yazcam tamamdır;) :-*

      Sil
    2. Aslında fırçaları ben de merak ettim şimdi, tamam tatlım bekliyorum yazılarını :)

      Sil
  3. Yelpaze fırçaları bende merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  5. eklips fırçalar fiyat- performans olarak çok iyi bence bende kaş-kirpik ve açılı kontür fırçasını aldım çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Holey çok sevindim iyi etmişim o zaman=)

      Sil
  6. Fırçaları çok merak ettim.. Evin her tarafı fırça doldu yıkamaktan bıktım diye almadım bunları ama fiyatları çok uygun ve Ecotools'u andırıyor gerçekten.. Mürdüm rujlara bayılırımmmm :) 4 tane de olsa olur bence.. Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma çok sevindim, vicdanim rahatladi oh be=) mürdüm ruj her zaman ise yarar:p Ayyy evet fırça yıkama olayı:/

      Sil
  7. Çok güzel şeyler almışsın canım :) Bu arada fırçaların fiyatı çok uygunmuş.Güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
  8. eklips yelpaze fırçayı ben de çok merak ediyorum. aydınlatıcı için almak istiyorum. benim de kırmızı ruja takıntım var 10 a yakın kırmızı ve tonlarında rujum var. zaafım var sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vauuuv 10a yakın, benim 5-6 tane. Kız olmak zor azizim dur durak bilmiyoruz:) o fırçayı ben de çok merak ediyorum bu hafta hepsini deneyip haftaya yazcam;)

      Sil
  9. Güle güle kullan canım. Eklips fırçalardan ilk fırsatta almak istiyorum. Kullananlar çok memnun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlımmm. Yumuşacıklar bugün denedim 2sini gerçekten güzel;)

      Sil
  10. Güle güle kullan tatlim, bende fark ediyorum hep ayni renkleri almak istiyorum, ne yapalim, insaniz begendiklerimizi biriktirmek istiyoruz, ayrica ambalaji gercekten cok sik rujun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınız her şeyden öte, hep bu yüzden oluyo bunlar aaah ah:) İçimizdeki doyumsuz alışveriş canavarı! Teşekkür ederim güzelcim=)

      Sil
  11. Çok güzel ciciler almışsın canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  12. ben de eklips fırçaları çok merak ediyorum bu kadar ucuz olunca kötü müdür acaba dedim, yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım nasılmış:) denediklerim arasından sadece birini pek tutmadım:/ ;)

      Sil
  13. merhaba enchanted one a benzer biraz daha ucuz olan tavsiyeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Wet n wild cherry ve sugar plum fairy nin karışımı olabilir:) Avon color trend de de bu tarz koyu rujlar vardı göz atabilirsiniz kataloga

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose