11 Temmuz 2014

Siyah - Beyaz Ombre Gözler #1 - Black White Ombre Eyes Tutorial

Günaydın kankitellalaaaar!

Dün sıkıntıdan patladım evde. Ne laptopla telefonla uğraşasım geldi ne film izleyesim, ne kitap dergi okuyasım. Depresyona mı giriyorum ne:/ Ben de can sıkıntısından siyahlı ombre göz makyajı denedim. Ombre dudakları hiç sevememiştim ama gözde çok sevdim^.^

Instagramda da paylaştım yaptıktan sonra, çok güzel yorumlar geldi tekrar teşekkür ederim^.^ Annem de hadi bide pembe yap diyince onu da yaptım. Hatta ben bu işi çok sevdim başka renklerini de yapcam:)


Yapımı oldukça kolay. Ben önce elimin üzerinde denedim, bi iki denedikten sonra karar verdiğimi gözüme yaptım. O yüzden öncelikle elinizde denemenizi tavsiye ederim=) Malzemeleri vee adım adım yapılışını görelim bakalım;)



- Youngblood kapatıcı
- Note Ultra Volume maskara
- Sevilla 110 , füme far
- Loreal Color Riche Le Khol , siyah kalem
- Avon gümüş göz kalemi
- Alix Avien 300 , beyaz kalem

Tabiki beyaz kalem, siyah kalem, rimel de pekala yeterli olacaktır;) Ben birazcık daha ton katmak için füme far ve gümüş kalemi de kullandım. Buarada beyaz farla olmadı ne yazık ki istediğim gibi. O yüzden beyaz kalem tavsiye olunur;)


1) Beyaz kalemle kuyruksuz bir eyeliner çektim (hortlak gibiyim:p)
2) Eyelinerın bitimine bir eyeliner fırçasıyla füme farı sürdüm gördüğünüz kadarcık
3) Füme farın başlangıcından gözümün ortasına kadar(uzuunca) siyah kalem sürdüm çok bastırmadan
4) Siyah kalemle sürdüğüm yer uzundu ya, onun yarısına, göz pınarına yakın kısmına tekrar beyaz kalem sürerek üzerine rengini açtım
5) Onun da önüne gümüş kalemi sürdüm, göz pınarlarımı beyaz bıraktım
6) Siyah kalemle kuyruk yaptııım
7) Kapatıcımı ve alt kirpik dibime siyah kalem sürdüm
8)Rimelimi de 2 kat sürdüm ta taaa bitti!


Gördüğünüz gibi oldukça kolay, pratik güzeller! Akşam arkadaşlar dışarı çıkacağımız zaman yapabiliriz pek tabii;)

Siz ne düşünüyorsunuz? Başka hangi renkte yapmamı istersiniz? Böyle 4-5 yazım olacak gibi çünkü;)

Lütfen siz de denerseniz bana fotoğraf atın, izniniz olursa yayınlamak istiyorum olmazsa da sadece ben bakarım söz=) 

10 yorum :

  1. Hiç beğenmedim! (KISKANÇLIKTAN ÇATLADI)
    Şaka bir yana çok beğendim,güzel olmuş :)
    Kullandığın beyaz kalemin markası nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım yaaaa Alix Avien 300 numara canısı:) Hihihi teşekkür ederiiiim sana da çok yakışır hani bi denesen^.^

      Sil
    2. Hepsini okudum bence sonradan güncelledin,hatta iki kere baktım

      Sil
    3. Uydurukçu:)) Malzemeler fotosunun altında en başından beri hepsi tek tek yazıyoduuu:)

      Sil
  2. instagramda bayılmıştım dün. burada görünce bi kez daha bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Beyaz-pembe isterim :) Ben öyle yapıyorum belki senden de farklı bir yapış şekli öğrenirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa blogunda göremedim, koyduysan bana link atar mısııın=) Haftaya pembeli beyazlıyı koycam ama pek beğenmedim onu:(

      Sil
  4. Yine soyluyorum harikaa! Ellerine saglik canisi ben de denicem en kisa zamanda.
    Bir de ben de ombre ruj sevemedim bi turlu silinmis gibi duruyo :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen daha güzelini yaparsın bebişiiim! Hiçbir biçimde şık, güzel bulmuyorum o ombre dudakları:/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose