22 Temmuz 2014

Pembe Ombre Gözler #2 - Pink Ombre Eyes

Günaydın kankitellalarım!

Siyah-beyaz ombre yapmıştım geçen haftalarda, burda , Bebe pembe-beyaz ombre istek yapmıştı:) Annem de pembeli yap diyince sıradaki o olsun dedim=)


Pembe göz kalemim olmadığı için farların yardımına koştum. Amma anladım ki bu ombre göz makyajı olayını farla değil kalemle yapacaksın arkadaş. Farla da olmuyor değil ama pek hoş olmuyor gibi:/ :(

Aşağıdaki ürünleri kullandım. 1,2,3,4 diye numaralandırılan farları kullandım aşağıdaki adım adım göz makyajı fotoğraflarında geçecek kendileri;)



- Youngblood kapatıcı
- Urban Decay far bazı
- Note Ultra Volume rimel
- Alix Avien 300, beyaz kalem
- Yves Rocher Rose Camelia, koyu pembe tekli far (3)
- Wet n Wild I'm getting sunburned üçlü fardaki browbone yazan pembe(2)
- Clinique All About Shadow quad paletinden limited edition pink shade(1) ve raspberry beret (4)


1) Far bazını tüm göz kapağıma sürdüm 
2) Gözaltına ve üstüne kapatıcıyı sürdüm
3) Beyaz kalemi göz bitimine kadar eyeliner gibi çektim
4) 1 numaralı farı göz pınarından geriye doğru sürdüm
5) Hemen ardına 2 numaralı farı, onun da ardına 3 numaralı farı sürdüm, azıcık beyaz kalemle rengini açtım
6) 3 numaralı farı göz bitimine sürdüm
7) 4 numaralı farla kuyruk yapıp alt kirpik dibinin yarısına kadar sürdüm. Göz içine beyaz kalem çektim.
8) Tek kat rimel uyguladım ve bittiiii=)


Günlük hayatta kullanılabilecek bi makyaj değil:) Hatta ben çok beğenmedim de:/ Bi sonrakinde daha farklı renklerle yine karşınızda olacağım;) :-* Mavi, yeşil, mor aklımda;) Başka öneriniz?


22 yorum :

  1. Moru merakla bekliyorum ben =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır zebracım, haftaya sıra morda:)

      Sil
  2. Dediğin gibi farlar pek rengini vermemiş hem de ilk ombren daha çok yakışmıştı sana :) Bu da güzel ama o bambaşkaydı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de:P Bu öylesine bi deneme 1-2-3 modunda oldu:))

      Sil
  3. yaa niye beğenmedin, ben bayıldıııım. sen bu işi çok güzel yapıyorsun kuzum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim Bahaaar=) Günlük kullanıma uygun değil ya o yüzden sanırım:/ :)

      Sil
  4. bence hoş olmuş kuzum :) ama mor fikri beni cezbetti merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canıım, haftaya da mor olcak o zaman=)

      Sil
  5. Ben beğendim canım gayet güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. pembede harika olmus hatta aklıma cok güzel bi fikir geldi bak yapmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne geldi ne geldi çok merak ettiiiiiim:) Teşekkür ettim bebekim:-*

      Sil
  7. güzel olmuş valla sıradakini merakla bekliyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım=) Haftaya beklerim o zaman yine;) :p

      Sil
  8. Teşekkürler! Öncelikle şunu söyliim ben beğendim :D Ben beyaz far kullanıp beyaz kalemi de farla bütünleştirmek için dağıtıyordum. İlk makyajındaki gibi daha kalem ağırlıklı makyaj belki pembe dudak kalemiyle yapılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç aklıma gelmezdi bak o da çok mnatıklıymıış=) Teşekkür ederim bebecim:) ayy bu olmadı bebişim diyim ben:) Pembe dudak kalemim olmadığı içün böyle oldu bi tane edinmem şart=)

      Sil
  9. Tam yazlık olmuş :) Makyajlarını beğeniyorum ve bekliyorum devamını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok önemli ve büyük bi iltifat oldu benim için güzelcim=) Çok teşekkür ederiim:-*

      Sil
  10. Çok beğendim canımm çok da yakışmış günlük olarak bile kullanabilirsin bence :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlıııım! Ayy utanırım vala bunu yapıp çıkarsam:)

      Sil
  11. Pembe kuyruğu ben kalemle yaptığını sanmıştım :) Bence gayet başarılı olmuş canım.Ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canikom pembe kalemim yok:( :) Teşekkür ederiiim:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose