27 Temmuz 2014

Ne İzledim #25 (Tavsiye Olunur'lar)

Herkese şeker gibi bir bayram diliyoruuum=) Azıcık boş olcak buralar bayramda biliyorum, ben de olamicam pek. Ama size bayramda izlemelik güzel 5 film önereyim istedim;)


1) Camino : Son yarım saati ağla ağla canım çıktı be -.- Allah seni kahretmesin Berkan, ne vardı bunu bana önercek diyip diyip sövdüm arkadaşıma. Türü dram anladığınız üzere. Buaralar ağlayasım var ama ağlayamıyoruuum diyorsanız kesin izleyin:) Puanım 8/10



2) Pink Floyd The Wall : Psikolog bi tanıdığım önermişti. Önceden vikipedi'deki şu özetini okuyup öyle izleyin derim. Dram, psikoloji, müzikal iç içe geçmiş durumda. İzledikçe hem üzüldüm hem aaay bu manyak psikopat napıyo diye şaşırdım kaldım. Animasyonlarla gerçeğin harmanlanmış halini çok beğendim, güzel mesajlar var, sıradışı bi filmdi. Puanım 7.8/10



3) Sıkıysa Yakala(Catch me if you can) : Leonardo Di Caprio ve Tom Hanks oynar da kötü olur mu? Steven Spielberg de yönetmen üstelik. Cnbc-e de çıkacağını gördüğüm an ekrana kitlendim. Çok çok beğendim. Leo ne kadar çoklu kişilikli profesyonel bi yalancı ya:) Şiddetle tavsiye ederim! Hoş, çoğunuz izlemişinizdir. Puanım 8.8./10



4) Kate&Leopold : Uzun zamandır izlediğim ennnnnn güzel romantik komediydi! Bayadır listemdeydi, en iyi romantik komedilerden adeta bir klasik kendisi. 2001 yapımı, Meg Ryan(Kate) ve Hugh Jackman(Leopold) başrolde. 1876'dan çıkıp gelen Leopold 2001'in Kate'ine aşık olursa..:) Gerçekten hem sıkça güldüm eğlendim hem duygulandım. Leopold gibisi günümüzde bulunmuyor malum, nerdeee! Uçuçböcüüm ona biraz yakın işte neyseki:p Kahrolası imdb puanı umurumda değil benim puanım 8.6/10 İzleyin, izletin=)



5) Sefiller (Les Miserables) : Kardeşim şiddetle önermişti. Müzikal sevmiyorsanız kesinlikle izlemeye kalkışmayın, baştan uyarayım:) Çünkü iki kelam düz cümle kurmuyorlar her şey ahenkli, melodik söyleniyor tipik bir müzikal işte. Komik geldiği yerler oluyor itiraf ediyorum:) Victor Hugo'nun Sefiller romanından uyarlanan film Fransız İhtilali öncesinden bahsediyor. Güzel olmuş. Puanım 8.1/10


Görseller, gifler google'dan alıntıdır.


Aralarından izlediğiniz var mı? Sizin buara izleyip çok beğendiğiniz filmler neler?


4 yorum :

  1. Bir süredir hiç film izleyesim yok,izlediğim bir kaç film vardı onları da bloga yazmayı üşendim :) Bu filmler de çook ilgimi çekti,hepsini listeme yazıverdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ama sen de bol bol kitap okuyorsun onun yerine. İkisinin de yeri apayrı tabi ama tavsiye ederim türlerine bakıp ilgini çekebilcek olanları izle derim;)

      Sil
  2. Camınoyu ızledım bugun hatta şimdi bitti :) karşıktı açıkcası canıım, :/ çok durağandı duygusaldı fakat sıktı,izlenmeye değer değil çokta, gerçek yaşanmış bir film olması tabikide üzücü ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben begendim. Ama mutlu,iyi bi animda aynı etkiyi yaratmayabilirdi:) O yüzden aglayasiniz varsa izleyin diye tavsiye ettim;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose