8 Temmuz 2014

Eklips Makyaj Fırçaları Yorumlarım

Günaydın güzelleeeeer!

Geçen haftaki alışveriş yazımda en çok Gratislere yeni gelen Eklips fırçalar dikkat çekmişti. Aldığım günden itibaren her gün denedim kendilerini. Bu hafta yazısını yazıcam demiştim ve işte karşınızdaaaa=)



Bunların dışında kabuki, fondöten, allık, pudra fırçaları da vardı ama ihtiyacım yoktu. Kabuki'de benim h&m kabukim gibi duruyordu. O yüzden şimdilik bunları aldım.

Tek tek incelemeleye başlayalıııım=)

Eklips Angled Contour Brush - Açılı Kontür Fırçası (Makyaj Fırçası)

Yumuşacık tüyleri olan bu açılı fırçayı ister aydınlatıcı ister bronzer ister allık uygulamada kullanın. Ben hepsinde kullandım ve hepsinde çok başarılı! Kesinlikle alınması gereken bi fırça. Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi kalın bi fırça değil o yüzden bronzer uygularken çok güzel uygulama sağlıyor yüzünüzde kalın,kahvrengi çizgi şeklinde çamur varmış gibi durmuyor;)



Eklips Shading Brush (Far Fırçası)

Uçları yuvarlak kesimli , sık tüylü, yumuşak bir fırça. Bundan bi tane daha alcam sanırım çünkü çok işlevsel! Gözkapağına far uygulamada, crease(göz çukuru) bölgesine uygulama yapmada, karıştırmada, kaş altına aydınlatıcı sürmede kısacası göz çevresine sürülen her şeyde mükemmel:) Renkleri verme, dağıtma, karıştırma konusunda bu fırça bir harika dostum. Kapatıcı uygulamak için de kullanabilirsiniz.



Eklips Fan Brush - Yelpaze Fırça (Allık Fırçası)

Yelpaze fırçayı neden allık fırçası diye çevirdiklerini bilmiyorum cınım. Tıpkı açılı fırçayı makyaj fırçası diye neden çevirdiklerini bilmediğim gibi:) Yelpaze fırçaları çok merak ediyordum. Kendileri hafif şekilde aydınlatıcı, allık, bronzer uygulama sağlamaya yardımcı. Ayrıca göz makyajınızı yaparken göz altına transparan pudra sürüp farların göz altına dökülen tozlarını bu fırçayla süpürebiliyorsunuz. Ben aydınlatıcı, allık, bronzer uyguladım bununla. Aydınlatıcı ve allığı gerçekten çok hafif ve doğal uyguladı. Fakat bronzer uygulamasını beğenmedim. Almazsam da olurmuş. Pudra uygulaması ve mükemmel kapatıcılık vaat ediyor bir de. Yok anam öyle bişi. Kılları gördüğünüz gibi çok seyrek ve az. İlerde daha kalın,geniş,sık tüylü bi yelpaze fırça alıcam ama kesin. Koruyucusu olması güzel yoksa dağılıp gitcek gibi.



Eklips Angled Brow/Liner ( Kaş/ EyelinerFırçası )

Arkasında kaşı düzgün şekillendirmek ve doldurmak için kullanıldığı yazıyor, evet bu konuda oldukça başarılı ama ben eyeliner için kullanıcam. İncecik ve düzgün çok güzel eyeliner çekiliyor! Koyu renk farları da eyeliner olarak çekmede çok başarılı tabi. Şiddetle tavsiye edilir;)



Eklips Eyelash/Brow Brush (Kaş&Kirpik Fırçası)

Bayadır bu tarz bir fırça almak aklımdaydı. Kaş tarağının kılları oldukça sık, sert, çok güzel şekil veriyor. Kirpik fırçası da tortuları güzel alıp ayırıyor. Başına bişi gelirse yine yeniden alırım=)



Fiyatları oldukça uygun olan bu fırçaları kaçırmayın derim. Yoğun ilgiye maruz kalacaklarından bence zam yapcaklar:)


Siz Eklips fırçalarını denediniz mi? Ya da hangilerini merak ediyorsunuz?

34 yorum :

  1. Hmmm alışveriş yorumların hemen gelmeye başlamış :) Fırçalarım olduğu için sadece kaş kirpik fırçasını ilk fırsatta alıcam sanırım, çok güzel anlatmışsın canım:) ellerine sağlık güle güle kullan
    sevgiler,
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe evet hemen yorumladım, tavsiye ederim tatlım:-*

      Sil
  2. yelpaze ve far fırçasını aldım ben de. far fırçası gerçekten mükemmel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya far fırçası çok başarılı! Güle güle kullan sen de tatlım=)

      Sil
  3. Zam gelmeden bir iki tane alıp denemeli o zaman :) güle güle kullan canım ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en çok kullandıklarından ya da ihtiyacın olanlardan seçip kesinlikle denemelisin tatlımmm=)

      Sil
  4. Yelpaze fırçasını çok merak ettim. En kısa zamanda denerim umarım.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir yazı olmuş cınım :)) açılı fırçaya göz koydum ben de alıciiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlıım=) Evvet kesinlikle tavsiye ederim;)

      Sil
  6. Far fırçasını henüz bir kez kullanabildim ama güzel gerçekten hele fiyatına göre.Kapatıcı sürerken de deneyeyim bakalım iyi fikir gerçekten :))Açılı kontür fırçası ile eyeliner fırçası da alınacaklar arasına eklendi bile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcıda denemedim ama denenebilir diye düşünüyorum Ecotools kapatıcı fırçasından yola çıkarak:) Hihihih şimdiden güle güle kullan o zaman canım, pişman olmazsın ;) :-*

      Sil
    2. açılı kontür fırcası çok güzel ilk başta acemilik çekiyorsun ama sonuç harika alınması gerekli :)

      Sil
    3. eveeet kesinlkle çok güzel!^.^

      Sil
  7. Ben de acili kontur ve eyelineri kullaniyorum cok cok memnunum. Ozellikle fiyatlari dusunuldugunde kacirilmamasi gereken urunler. Senin yazidan sonra gidip far fircasindan da 1-2 tane alicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ya. Üstelik 1-2 Gratis'te de baya az ürünü kalmıştı, kapanın elinde kalıyor kuzu:p :) Ben de far fırçası bidaha alcam

      Sil
  8. Ben de allık fırçasını kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Çok faydalı bir yazı olmuş :)) Bana da beklerim.. karamelaski.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım=) Evet allık fırçası çok güzel! Ayy ne tatlı ne şirin bi blogun var senin öylee:)

      Sil
  9. bu nasıl iş çözemedim muadilin muadili desem yeridir :D
    ecotools eklips naturalove
    seninkilerden bendede vardı bir de bimde aynılarını 24 90 a görünce hemen saldırdım
    aynısı ama daha uygun fiyatlısı set içinde kesesi bile var
    stok yapmak lazım tavsiye ederim hepinize
    birde kaş kirpik fırcası acayip dayanıklı cıktı oğlum hunharca ısırmış hala dagılmadı
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha ısırmaya dayanıklı olması + puan =))
      Aaa Bim'de de olduğunu bilmiyordum! Bakayım bi buralara yakın yerdekilere, çok merak ettiiiiiim! Bi yazı yazar mısın o fırçalarla ilgili, görelim tanıyalım=)

      Sil
  10. fiyatlarını söylermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda yazmıştım tatlım : http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2014/07/sknt-alsverisi-gratis-ve-mac-8.html

      Sil
  11. canım şu yelpaze çok iyii görünüyor özellikle şu the balmın mary lou aydınlatıcısnn süngeri filan yok bende ne alsam diye düşünüyordum.teşekkürler ..bloğunu çok seviyorum. başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüyleri keşkem biraz daha olaymış daha iyi olurmuş ama bu fiyata bu kadar:) Ben teşekkür ederim asıl tatlıııım^^

      Sil
  12. zam mam geldiği yok merak etmeyin:)),,,daha bugün 2-3 tane aldım.. fiyatları gayet uygun,,,benim asıl alma nedenim,saplarının bambudan,kllarının ise sentetik yani cruelty-free( bu noktada hayvanlardan elde edilmemiş/hayvanlar üzerinde test edilmemiş) olması....cruelty-free hair yazısını görür görmez,şans vermeye karar verdim bu fırçalara,,,eco toolsdan 4 adet fırçam var,,,onlardan da memnunum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vala ben de eşe dosta hep aldım bu fırçalardan. Fiyatına göre gayet iyi^^ Cruelty free olması da sevindirici

      Sil
  13. eklipslerin 5 li fırça setleri de varmış,,benim aldığım 3 adet, tek tek ambajlanmıştı. 5li setin içinde 2 adet güzel ,işlevsel fırça var...bulamıyorum ben,bulursam alıcam..gratislerde bitmiş oluyo her seferinde ne zaman uğrasam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5li setini hiç görmedim ama kesin yüz fırçalarıdır çoğu ben de pek kullanmıyorum fondöten, pudra fırçası. Far fırçası ve açılı fırçası favoriiim^^

      Sil
  14. 2 si yüz, 3 tanesi göz ve detay fırçası...o saydıklarınızdan var,memnunum..the balm'ın aklımda 2 fırçası var...indirime girdiği zaman marka alırım belki...ne de olsa onlar da sentetik fırça

    YanıtlaSil
  15. güzel bir yazı olmuş yelpaze fırçadan en yakın zamanda bende alıcam canım eline sağlık

    YanıtlaSil
  16. çok tüy döküyor..ben hiç beğenmedim bu bambu saplıları..ama diğer pembe saplılar bunlara göre oldukça başarılı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaa, bendekiler hiç dökmedi:/ pembe saplıları da merak ediyordum deneyeyim o zaman^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose