10 Temmuz 2014

Dört Mevsimlik Oje, Ojeler, Ojelerimiz.. :)

Herkese günaydınlar sabah şekerleri:))

Bayan Bakımlıcımın bugüne kadar önerdiği çoğu şeyi aldım ve 1 tanesinden bile pişman olmadım!^.^ O çok önerdiği için Wet n Wild Brulee yi bile her an alabilirim hatta:) :-* Bu ojeyi de onun tavsiyesi ve tırnaklarındaki muntazam görüntüye vurulup almıştım. Tabi bende o kadar iyi durmadı :)

Tataaaaa Rimmel 60 Seconds 710 Alaska 


Doğal tonda(nude) ojelere bayılıyorum! Tırnakları istisnasız daha bakımlı, şık, güzel gösteriyor. Ve tabiki her mevsim gideri var=)
  • Rimmel 60 secondsların geniş fırçalarına, kolay sürümlerine, hızlı kurumalarına bayıldığımı hep söylüyorum. Ama bunun fırçasında bi tuhaflık vardı, tiftik tiftikti açtığımda:( 1-2 Pastel ojede daha aynı şeyle karşılaştım. O yüzden almadan kontrol etcem artık
  • Tek kat sürülmüş hali üstteki gibi. Bayan Bakımlı'da gördüğümde French yaptı sanmıştım aynen tek başına o görüntüyü veriyor bence.
  • 2-3 gün tırnaklarımda duruyor.
  • 2. katı sürdüğümde daha opak, krem rengi bi duruşu oldu ona da bayıldım!
  • Tırnakları bakımlı gösteren, doğal duran oje arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Fiyatı da 4.99 tl mi neydi Watsonslarda;)

Gelelim en sevdiğim 3 nude ojeye

 
Soldan sağa : Rimmel Pro French Manicure 445 French Rose : Kocaman ve muntazam fırçasına, uzun süreli tırnakta kalışına, Frenc manikürde en güzel bunun duruşuna hastayım!
Rimmel 60 Seconds 710 Alaska: Her şey ortada:)
Essence Nude Glam: Hızlı kuruma, kolay sürüm, şık görünüm onda!:)  



Sizin en sevdiğiniz nude oje/ojeler hangisi?

11 yorum :

  1. heheheheh oje canavarı mı oldun sen kuzum :) ama nude tonlar gerçekten daha şık ve asil duruyor, beyazdansa nude olanları ben de tercih ediyorum...
    güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz oyleyim guzelcim sanırım :) Evet ben de beyazdansa Nude tercih ediyorum ;-* teşekkür ettimmm opuldun

      Sil
  2. Aaa, French yapmadın mı yani? Ne kadar bakımlı ve hoş durmuş. Ben de alayım o zaman bu ojeden en yakın zamanda :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe yok tatlicim yapmadım kesinlikle almalısın;)

      Sil
    2. Bulamadım ama ben bu ojeyi :/ Aramaya devam!

      Sil
    3. Ben de aldığım zaman ordaki tek kalandı:) Yarın bi Watsonsa uğricam bulursam alırım sana canım;)

      Sil
  3. Harika durmus tirnaklarinda Ezgi! :) Ben de okumadan once french var sandim..
    Dedigin gibi bu renkler hep daha bakimli gosteriyor elleri. Tek bir renk oje sec ve onla yasa deseler kesinlikle bu tonlarda bir sey secerim :))
    Canim, Brule'yi de goz makyajlarinda oyle taban bi renge ihtiyac duyuyosan kesinlikle tavsiye ederim. Ama zaten acik renk damarsiz kizarikliksiz bi goz kapagin varsa cok da fark yapmayabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de bu tonda bi oje seçerdim! Teşekkür ederiiiiim bebeyiiiim^.^ Seninki gibi olmasa da bakımlı gösterdi en azından:)
      Damar görünümü yok ama göz kapaklarım kırmızımsıdır hafif far sürülmüş gibi:/ Babam ve babanemde de öyle. O tondak, Jane Iredale'imin bi dibini göreyim alcam Brulee yi:)

      Sil
  4. Rimmel 60 Seconds 710 Alaska gerçekten çok hoş durmuş canım tırnaklarında :) Ama şu Essence nude glam bende de var.Aldığımdan beri katı bir kıvamda ve zor sürülüyor.Sen tam tersini söylediğine göre bana bozuğu denk gelmiş olmalı :/ En sevdiğim nude oje ise Flormar Nail Enamel 344.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadiyaa, bozuk olabilir tatlım işte dediğim gibi orda açıp bakan hatta kullanan çok oluyo ne yazık ki:( Oje çözücü damlat içine bi iki damla yine harika olur;) Flormar a da baktı cidden çok güzelmiiiiiş! Ama Flormarlar ben de çok çabuk soyuluyo uçtan çıkıyo:/ :(

      Sil
    2. Tamam canım sağol bir de öyle denerim :) Soyulması doğrudur benim tırnaklar biraz değişik =) Ne hemen oje soyulur ne de tırnaklarım kırılır :D

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose