4 Temmuz 2014

Bath and Body Works Dudak Parlatıcıları (Lipgloss)

Haftanın en güzel gününden herkese günaydıııın=)

Özellikle baharda ve yazın gloss kullanmaya bayılıyorum ve herkese de tavsiye ediyorum:) Oldukça genç, hareketli, taze ve güzel bi görüntü veriyor çünkü. Böyle güneşli günde de böyle şirin glossları tanıtmak istedim=)

İstanbul'a gittiğimde İstinye'deki Bbw e uğradım ama ya kullandıklarım vardı ya da kokuları benlik değildi, elim boş döndüm kendim için:(

Tatlı, harika kokulu,renkli parlatıcı arayanlar burayaaa:)


Birini kaybettim sanırım çünkü bunlar 6 kardeşti diye hatırlıyorum:( Hıııı hatırladım çöpe gidenlerdeydi limonlusu! Sürekli limon yağı fışkırtmasaydı o da napalım canım -.-

Neyse kalan sağlar bizimdir diyip sol baştan başlıyorum=) Birini diğerinden daha fazla sevdiğimi söyleyemem. (anne olmayan bilemez:P )

Liplicious Whipped Vanilla : Evet aynen adı gibi tadı da kokusu da krem şantili vanilya! Rengini kendime yakıştıramıyorum. Kendisi mor alt tonlu kahverengi. İçinde altın sedefler var.

Liplicious Watermelon Sorbet : Karpuz hastası biri olarak bunun kokusuna aşığım! Mini itiraf: Kokusu tam karpuz değil, çilekli karpuzlu big bubble sakızlar gibi:) Lilamsı pembe renkte (evet tam olarak böyle), içinde altın sedefler var.

Liplicious Country Chic Chic Campagnard Peach Jelly : Bu da aynen yazdığı gibi şeftalili jöle tadında=) Çok tatlı bi turuncu-pembe renginde. Bunu da sürer sürmez yiyorum. Yapcak bişi yok..

Liplicious Sweet Cinnamon Pumpkin : Çok tatlı ballı şekerli, tarçınlı balkabağı kokusu. Uçuçböcüüme göre tarçınlı kurabiye(hoff snne be slk, nrdn bilcn), en sevdiği bu :p Rengi beyaz ve gri sedefli. tek başına sürüldüğünde bile öyle beyaz, tuhaf nasla ve katiyyen durmuyo! O yüzden ben nude rujumun üzerine ya da tek başına sürüyorum.

Liplicious Lip Jewels Crystal Candy : Kabı diğerlerinden farklı çünki lip jewels(dudak mücevheri) serisinden. Kristal şeker adı=) Ama ayyyynı tipitip kokusu tadı! Barbie pembesi bir renk, içinde pembe sedefler. Bunu tek başıma sürüyorum. 2-3 defa yenilemem gerekse bile bana ne bana ne dicem


BBW glossların genel özelliklerine gelecek olursam (renkleri dışında ayrı özellikleri yok zati):

  • Birazcık fazla sürdüğünüzde dudağınızın altına akabilitesi, salyası akmış bebiş gibi gözükebiliteniz var. Dikkat! o.O
  • Tek başına sürdüğünüzde 1-2 saate kadar geçip gidiyor, kalıcılığı çoğu gloss gibi çok yetersiz.
  • Hafif renkli rujların üzerine sürdüğümde değmeyin keyfime, çok tatlı duruyolar ^.^
  • Meyveli, güzel tatlı diye geçinen glossların çoğu ne yazık ki ağızda biraz acı tat bırakıyo onu hiç sevmiyorum. Ama bunlar üzerinde yazan neyse o! Koku=tat!
  • Genelde glosslar böyle rengarenk kokulu tatlı şekillerde ama tüpte lipbalmları da oluyor limonlu, mentollü, okaliptüslü vırtlı zırtlı. Limonludan memnun kalmadığım için onları bidaha almam.
  • İçeriklerinin temiz olduğunu söyleyemicem:(
  • Ankara'da ne yazık ki Bbw mağazaları yok, ben de İstanbul'a her gittiğimde uğruyorum. Ya indirimde oluyorlar ya da 3al 2 öde kampanyalı. Normalde tekli fiyatları 15 tl.
  • Sevdiğiniz aromalı (eşinizin-sevgilinizin sevdiği de olabilir:p ) en azından bi tane edinmenizi tavsiye ederim=)


Siz Bath and body works dudak parlatıcılarını denediniz mi? Favoriniz hangisi?

8 yorum :

  1. Yaaaa Ezgi, yapılır mı bu bana, ben ne zaman önünden geçsem BBW, içeri dalmadan edemiyorum zaten, lipglosslar, el kremleri, el sabunları, parfümler,vücut kremleri.... leri de leriiiii, ya kendimi kaybediyorum orda, bu lipglossları da tek tek denemişliğim var:) ama bir sürü olduğundan almayım dedim, bak yine gözümde canlandılar... hüüüüü
    öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihi al benden de o kadar, kuzenim cok dalga geciyo cunku girince resmen nereye saldircagimi nerden baslicagimi sasiriyorum her seyin kapagini acip kokluyorum cok guzelleeeer^.^

      Sil
  2. Peach ve Vanilyali olanlari merak ettim, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada yok mu canıım kesinlikle denemelisin, teşekkür ederim=)

      Sil
  3. Canım çekti ama :) şu şeftalili olanda gözüm kaldı ama hem rengi hem tadı ve kokusu benlik gibi duruyor :) İstanbul'a gidince uğrama ihtimalimi yükselttin kuzu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzu ben senin tarzında çok baktım ama gittiğim Bbbw de yoktu:( Bi sonrakine olursa inşallah alcam ama başka bişi vaaar=)

      Sil
  4. Çok ciciler ya :) Güle güle kullan canım :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose