19 Temmuz 2014

Adını bilmediğim bir mim:))

Birkaç gündür elimde olmayan nedenlerden ötürü blogla ilgilenememiştim canlar. Bayadır mim de yapmıyordum. Sevgili makyaj denizi beni mimlemişken yapayım dedim=) Teşekkür ederim Baharcım:-*

Aşk mı Bağlılık mı?
Aşk demek isterdim, mümkünse bi ömür süreninden. Ama son anda vazgeçip bağlılık diyorum=)


Gurur mu Teslim Olmak mı?
Yerine göre..


Sarışın mı Esmer mi?
Esmer (aşkım şaka yaptım kumral tabi :p )


Yeşil Göz mü Mavi Göz mü?
İkisini de sevmem korkarım:(  Kahve ya da ela olsun nütfen


Et mi Tavuk mu?
Daha yeni semi vejetaryenliği bırakmışım tabiki tavuk!


Karpuz mu Kavun mu?
Bu benim için en zor soru -.- İkisine de bayılırım ama karpuz 1 adım önde sanırım:)


Gümüş mü Altın mı?
Pembe altın:)


Kedi mi Köpek mi?
KEDİ!!!!


Beyaz mı Siyah mı?
Bazen siyah bazen beyaz


Yağmur mu Güneş mi?
Güneşten çok rahatsız oluyorum o yüzden yağmur


Mesajlaşmak mı Aramak mı?
Telefonda konuşma konusunda pek iyi değilim. Mesajlaşma ise bizim işimiz :j


Bodrum mu Çeşme mi?
Bilemedim ben onuuuuu bilemediiiim:( İkisini de çok severim ya!


Deniz mi Havuz mu?
Tabisi deniz!


Benimki bu kadardı=) 


Bebişlerim sizinkileri merakla bekliyorum=)

10 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canıım seni de mimlicektim ama yapmışsın sen

      Sil
  2. Çok keyifli bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyyy şeker şey seni ne güzel de yazmış :) beni de mimlemiş hihihihi :)
    Hemen yapıyorum saol tatlım :)
    öpüldün

    YanıtlaSil
  4. Hahha niye korkuyosun renkli gozlerden? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya küçüklükten geliyo sanırım:( :)) Hani hep canavarlar, kötüler filan renkli gözlü olur bide o gözleri yanar ya fosforlu fosforlu:( Beğendiğim renkli gözlü insanlar var tabi ama benden uzak olsun:) sevdiklerim renkli gözlü olmasın:( böyle de bi psikopatm:/

      Sil
  5. canım yaptığın için teşekkür ederiim :) vallahi mimin adını ben de bilmiyordum isimsiz mim olsun bunun adı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek tatlım ben teşekkür ederim. Hehehe bence de öyle olsun:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose