31 Temmuz 2014

Temmuz Bitenler #8

Günaydın kankitellalar!

İnşallah herkesin bayramı şeker gibi geçmiştir diyoor ve bu ay bitirdiklerime başlıyorum:)


Geçen aydan sonra bu ay hiçbir şey bitiremeyeceğimi düşünmüştüm amma lakin öyle olmadı:) Aşırı ürün bitiren biri olmadığım için oldukça iyi sayılır bu miktar:P

Grup grup incelersek:)

27 Temmuz 2014

Ne İzledim #25 (Tavsiye Olunur'lar)

Herkese şeker gibi bir bayram diliyoruuum=) Azıcık boş olcak buralar bayramda biliyorum, ben de olamicam pek. Ama size bayramda izlemelik güzel 5 film önereyim istedim;)


1) Camino : Son yarım saati ağla ağla canım çıktı be -.- Allah seni kahretmesin Berkan, ne vardı bunu bana önercek diyip diyip sövdüm arkadaşıma. Türü dram anladığınız üzere. Buaralar ağlayasım var ama ağlayamıyoruuum diyorsanız kesin izleyin:) Puanım 8/10

26 Temmuz 2014

Sidekicks Katlanabilir Babetler ile Ayaklara Özgürlük Geldi

Türkiye’nin kişisel bakım marketi Gratis, Amerika’dan özel olarak ithal ettiği Sidekicks katlanabilir çantalı babetler ile molaya ihtiyaç duyan ayakların imdadına koşuyor. 


Tüm kadınların en büyük tutkularından biri topuklu ayakkabılar, uzun süren mesai saatleri, davetler ve eğlenceli saatlerin sonunda can yakan ve ayak acıtan bir hale geliyor. Bu soruna çözüm olacak Sidekicks katlanabilir çantalı babetler, rahatlığından ve şıklığından ödün vermeyen tüm kadınlar için Gratis’lerde satışa sunuldu.

Hamilelik, misafirlik, seyahat, davet, eğlence ya da ofis hayatı demeden her zaman ve her yerde rahatlıkla taşınabilir fermuarlı çantası ile kullanım kolaylığı sağlayan Sidekicks, konforundan vazgeçmeyen stil sahibi kadınların bir numaralı tercihi olacak.

Şık tasarımının yanı sıra siyah, dore, gümüş, pembe renklerinden oluşan 4 farklı renk seçeneği,  S – M – L – XL’den oluşan ayakkabı kalıp seçenekleri ve 24,90 TL’lik satış fiyatı ile raflardaki yerini alan Sidekicks katlanabilir çantalı babetlere ulaşmak isteyen tüm kadınların Gratis’e uğraması yeterli olacak.

Gratis, güzel bak kendine!

25 Temmuz 2014

Toni&Guy Shampoo For Fine Hair Volume&Body (İnce Telli Saçlar için Hacim Verici Şampuan)

Ayyyhh ne uzun başlık oldu!

Toni'nin kullandığım 2. ama esas şampuanı budur kankitellalarım. Çünkü saçlarım ince telli, hacimsiz, sönük:(


  • Opak, sedefli bir rengi var. Diğeriyle aynı güzel kokuya sahip.
  • Saçlarımı güzelce temizliyor, ağırlık yapmıyor
  • Ekstra hacim beklentiniz varsa onu karşılamayacaktır. Çünkü saçlarımı olduğundan 1 tık volümlü ve dolgun hale getirdi. Sprey veya köpük kullanmak gerekiyor çok hacimli saç istiyorsanız
  • 250 ml şampuanın fiyatı 35 tl. Boyner, Gratis, Watsonslarda satışta üstelik buara bayram indirimi de varken uygun bi fiyata alınabilir;)



Sizin beğendiğiniz, memnun kaldığınız hacim verici şampuan var mı?

Ne Okudum #9

İlginç bir eser bitirdim dün. Goethe'nin dünya klasiği olan Faust'u.

Goethe'nin 60 yılda yazdığı bu oyunun ilk bölümü ne kadar anlaşılır, akıcı, güzelse 2.bölümü o kadar karman çorman, bir sürü karakter var. Kayış kopuyor biraz:/ Eh o kadar uzun sürede yazdığı için tarzındaki, anlatımındaki, düşüncelerindeki değişimleri de fark ediyorsunuz.

Çevirisinden midir bilmem(pek sanmıyorum) ağdalı bi dili var, ciddi edebiyat yapmış adam:) Eser boşuna klasik olmamış tabi ama tam anlamak için sanırım filmini de izlemek gerek:/

Verilen mesajlar oldukça güzel. Dönemim eserlerine, yazarlara, şairlere, hristiyanlığa baya göndermeler var.




Çok iyi Almancası olanlar orjinalini okusun, gerisi edebiyata çok meraklıysa okusun, öbür türlü okumasın:) 60 yılda yazılan bir eserden insan çok fazla şey bekliyor ,oysa oldukça basit bir "insanoğlunun şeytanla bahse girmesi" teması biraz hayalkırıklığı yaratıyor. Puanım 7.7/10 :p Kemiklerin sızladı Goethe biliyorum ama napiyim:(



24 Temmuz 2014

Yves Rocher Menthe et Ecorce - Su yeşili gözler:)

Herkese günaydınlar kankitellalar:)

Dün Lys sonuçları açıklandı inşallah istediğiniz ya da yakınlarınız istedikleri bölümlere girmiştir. Bizim evde hem aşırı sevinç hem ağlama zırlama vardı kardeşim il dışından istediği kazandığı için:') Üzerimde orantısız bi enerji var hadi bakalım..:)

Herkes Watsons-Gratis bayram indiriminden aldıklarını paylaşırkene ben paylaşmıyorum çünki dikkaaatle uzak duruyorum bu indirimden:) İnşallah sonuna kadar kararlı, metanetli olabilcem:P Çünkü hiçbir şeye ihtiyacım yok ama gidince bir sürü alıp çıkıyorum:/

Dün su yeşili ojeyi paylaşmışken bugün de su yeşilli far paylaşayım dedim hadi bakalım:p 

Allahıııım renklerin güzelliğiiiii!

23 Temmuz 2014

En tatlı su yeşili!

Günaydın güzeller!

Bu yıl su yeşili nam-ı diğer herkesin min mint dediği renk baya bi patlama yaşadı:)

Geçen gün ig de bi foto paylaşmıştım, Rimmel Rita Ora koleksiyonundan Breakfast In Bed=)


Tabi burda filtre de var:) Orjinalini pek yansıttığını söyleyemiciiim. Hadi orjinaline ve diğer "mint-teal" ojelerime bakalım=) 

22 Temmuz 2014

Pembe Ombre Gözler #2 - Pink Ombre Eyes

Günaydın kankitellalarım!

Siyah-beyaz ombre yapmıştım geçen haftalarda, burda , Bebe pembe-beyaz ombre istek yapmıştı:) Annem de pembeli yap diyince sıradaki o olsun dedim=)


Pembe göz kalemim olmadığı için farların yardımına koştum. Amma anladım ki bu ombre göz makyajı olayını farla değil kalemle yapacaksın arkadaş. Farla da olmuyor değil ama pek hoş olmuyor gibi:/ :(

Aşağıdaki ürünleri kullandım. 1,2,3,4 diye numaralandırılan farları kullandım aşağıdaki adım adım göz makyajı fotoğraflarında geçecek kendileri;)

21 Temmuz 2014

Yardley Duş Jeli ve Vücut Losyonu İnceleme

Herkese mutlu haftalaaaar:p

Geçen haftalarda Gratis çok güzel bi paket gönderdi. Yardley markasının duş jeli ve nemlendiricisi vardı. Yardley İngiliz kraliyet ailesinin markasıymış, İngiltere'deki ilk firmalardan. Oldukça meraklandım ben de hemen kullanmaya başladım!


Bendeki Mavi Orkideli olanlardı. Serinin papatya ve şakayıklı türleri de var.
Mavi orkide aromalı Yardley Invigorating Blue Orchid vücut bakım serisi ise mango, portakal, frenk üzümünden oluşan egzotik kokusu ile cildi canlandırıyor.

Buram buram mavi orkide kokuyor diyemem:) :p Bilmediğimden ötürü tabi ama kokusunu basitçe çiçeksi olarak tanımlayabilirim. Çiçek kokusu sevmeyen benim bile gönlümü fethedecek kadar güzel kokuyor üstelik!

20 Temmuz 2014

Ne İzledim #24 (İzlemez Olaydım'lar)

Bu ara izlediğim ve pek de tavsiye etmediğim filmlerden bahsedicem bu yazıda da. Uyaran olaydı da izlemeyeydiiim:'( Ben ettim siz etmeyin diye yazıyorum yani bi nevi:') :p


1) Günlerin Köpüğü(L'écume des jours) : Evet adı kadar saçma adı kadar manasız bi film. Konusunda google der ki : "Fransız yazar Boris Vian'ın 1946 yılında yazdığı romanıdır. Yozlaşmış ilişkiler içinde yaşanan bir aşkı ve ardından gelen ölümü gerçeküstü bir zeminde işleyen roman, iki günde yazılmıştır."

Evet cınım 2 günde yazıldığı belli. Her şey o kadar uçuk kaçık ki. Fare kılığında minik bi insan, fırının içindeki aşçı, dans ederken uzayan bacaklar vs her şey oldukça kurgusal, fantezik. Audrey Tautou izlediğim son birkaç filmdir beni hayalkırıklığına uğratıyor:/ 4-9 yaş arası çocuğunuzla, kuzeninizle, yeğeninizle izlerseniz eğleneceğinden eminim. Benim için hiç eğlenceli değildi ama sıkıcı da değildi. Gereksizdi. Puanım 5.9/10.

19 Temmuz 2014

Adını bilmediğim bir mim:))

Birkaç gündür elimde olmayan nedenlerden ötürü blogla ilgilenememiştim canlar. Bayadır mim de yapmıyordum. Sevgili makyaj denizi beni mimlemişken yapayım dedim=) Teşekkür ederim Baharcım:-*

Aşk mı Bağlılık mı?
Aşk demek isterdim, mümkünse bi ömür süreninden. Ama son anda vazgeçip bağlılık diyorum=)


Gurur mu Teslim Olmak mı?
Yerine göre..


Sarışın mı Esmer mi?
Esmer (aşkım şaka yaptım kumral tabi :p )


Yeşil Göz mü Mavi Göz mü?
İkisini de sevmem korkarım:(  Kahve ya da ela olsun nütfen


Et mi Tavuk mu?
Daha yeni semi vejetaryenliği bırakmışım tabiki tavuk!

16 Temmuz 2014

Alix Avien Natural Anti-Strides Tırnak Besleyici & Kalyon Nail Protective Hardener Karşılaştırma

Herkese günaydıııın

Tel tel soyulan, çok kolay kırılan tırnaklarım vardı. Kalyon Nail Protective Hardener sağolsun çok çok düzeltti o halini. O bitince de nankörlük ettim, başka bi güçlendirici deneyeyim dedim. Ve Alix Avien'in soyulma karşıtı tırnak besleyicisini almıştım.


Kalyon'un bitmiş şişesi çöpü boyladığı için resmi mevcut değil ama googledan aldığım resmi şu:

15 Temmuz 2014

NM Kozmetik Pürnem Sarı Kantaron ve Zeytinyağlı El Kremi

Herkese günaydııın

Bugün tam 1 aydır kullanmakta olduğum kremi artık yorumlama zamanııı:)

El kremlerini ben yaz kış kullanıyorum. Kışın günde 2-3 defa yazın gece yatarken. Nemlendirmeye çok ihtiyaç duyuyorum. Bir de itiraf edeyim kırışıklıklardan korkuyorum:p

Çok sorunlu bi cildim var:( Her şey leke bırakıyor. Kırmızı et yemediğim için diye düşünüyordum. Güç bela yemeye başladım ama hala elimi kolumu bi yere ufacık bile çizdirsem izi kalıyor:( Dermatologum da yaralara, izlere en iyi gelen şey sarı kantaron dedi. Ben gerçek sarı kantaron yağı ararken de Pürnem bana sarı kantaronlu el kremi gönderince aşırı makbule geçti!^.^ Çok teşekkür ediyorum kendilerine=)


Ne İzledim #23

Ayyy bi film izlemişim ki az önce, hem gerilim hem gizem hem dram yüklü. Evlere şenlik diyemicem çünkü son yarım saat öğrendiğiniz gerçekle diliniz damağınız kuruyo, çeneniz şaşkınlıktan yere vuruyo ve ağzınızdan kocaman bir OHA! dökülüyo. Çok çok fena nası bi yüz ifadesi koysam bilemiyorum! Spoiler vermicem

Bahsettiğim film Oldboy/Oldeuboi (İhtiyar Delikanlı), 2003 yapımı. Hakkında bir sürü güzel yorum okuyunca üstelik her tarzdan bir sürü kişiden, eh bir de zaten Kore filmlerini sevdiğimden hemmen aradım taradım buldum kendisini. Imdb si 8,4 boru değil:) Ayrıca 2004'de Cannes Film Festivali'nde Büyük Ödül'ü almış.


14 Temmuz 2014

Toni&Guy Arındırıcı Detoks Şampuan (Shampoo for Advanced Detox)

Günaydın herkeseee

Bugün ailecek severek kullandığımız Toni&Guy detoks şampuan konuğumuz=)


Detoks şampuan=) Ayrıca altında belirtildiği gibi "occasional use" yani arasıra kullanım için. Derinlemesine temizlik ve arındırma sağlıyor.

12 Temmuz 2014

Ne İzledim #22

Çizgili Pijamalı Çocuk( The Boy in the Striped Pajamas) bayadır aklımda ve listemde olan bir filmdi. Yahudi soykırımını anlatan film, kitap,belgeseller oldukça dikkatimi çekiyor. Hitler e Nazilere deli dehşet öfke duyuyorum o masum insanlara yaşattıkları acılardan dolayı.


Bir çocuk soykırımı, ırkçılığı nerden bilsin ve anlasın:( Dünya neden bu kadar adaletsiz, kiminin bir eli yağda bir eli balda kimi ölümüne zulüm görüyor..

Spoiler vermicem. Buaralar hassas olduğum için belki de ama resmen başından sonuna kadar ağladım hele sonunda abarttım hıçkıra hıçkıra. Hepsi Allahından bulsun pislikler! 

Shmuel mahvettin sen beni, evlat edinirdim ben seni yavrucum benimmm:"(


Filmi çok çok beğendim ve herkese tavsiye ederim. Puanım da 9.5/10.

Ben gideyim de biraz daha ağlayım


11 Temmuz 2014

Siyah - Beyaz Ombre Gözler #1 - Black White Ombre Eyes Tutorial

Günaydın kankitellalaaaar!

Dün sıkıntıdan patladım evde. Ne laptopla telefonla uğraşasım geldi ne film izleyesim, ne kitap dergi okuyasım. Depresyona mı giriyorum ne:/ Ben de can sıkıntısından siyahlı ombre göz makyajı denedim. Ombre dudakları hiç sevememiştim ama gözde çok sevdim^.^

Instagramda da paylaştım yaptıktan sonra, çok güzel yorumlar geldi tekrar teşekkür ederim^.^ Annem de hadi bide pembe yap diyince onu da yaptım. Hatta ben bu işi çok sevdim başka renklerini de yapcam:)


Yapımı oldukça kolay. Ben önce elimin üzerinde denedim, bi iki denedikten sonra karar verdiğimi gözüme yaptım. O yüzden öncelikle elinizde denemenizi tavsiye ederim=) Malzemeleri vee adım adım yapılışını görelim bakalım;)

Ne Okudum #8

Bir çok dile çevrilen "Köle" Berkancımın doğum günü hediyesiydi, kendisi çok etkilenmiş ve benim de beğeneceğimi düşünerek almış. Canım arkadaşım, zevklerimiz çok benzer zaten, ben de çok çok beğendim bu kitabı!

Hatta böyle biyografi, otobiyografi filan okuduğumda manyak bi huyum vardır internetten o kişiyi deli gibi araştırırım. Napmış, nasılmış,nerelere gelmiş, dış görünüşü nasılmış diye, Mende Nazer'i de araştırdım tabisi:)


Sudan'ın Nuba dağlarına yapılan bir baskınla kaçırılan ve köle olarak satılan Mende'nin biyografisi. O kadar iç acıtı ki..Okudukça şükrettim. Sonlara doğru da özgürlüğüne kavuşabilecek mi ne olacak diye çok heyecanlandım.

Annem de okudu o da çok beğendi ama çocukluk kısmını biraz fazla uzun, özgürlüğüne kavuşma ve orada yaşadıklarının çok daha kısa tutulduğuna dair bi eleştiride bulundu. 

Bu tarz bi kitap daha okumuştum. Çöl Çiçeği diye. Somalili bir mankenin, Waris Dirie, otobiyografisiydi o da çok hoşuma gitmişti. Hatta Köle'nin arka kısmında Mende'nin teşekkür ettiklerinden birisi de Waris Dirie.

Kesinlikle tavsiye ederim. Puanım 8.8/10 

10 Temmuz 2014

Dört Mevsimlik Oje, Ojeler, Ojelerimiz.. :)

Herkese günaydınlar sabah şekerleri:))

Bayan Bakımlıcımın bugüne kadar önerdiği çoğu şeyi aldım ve 1 tanesinden bile pişman olmadım!^.^ O çok önerdiği için Wet n Wild Brulee yi bile her an alabilirim hatta:) :-* Bu ojeyi de onun tavsiyesi ve tırnaklarındaki muntazam görüntüye vurulup almıştım. Tabi bende o kadar iyi durmadı :)

Tataaaaa Rimmel 60 Seconds 710 Alaska 


Doğal tonda(nude) ojelere bayılıyorum! Tırnakları istisnasız daha bakımlı, şık, güzel gösteriyor. Ve tabiki her mevsim gideri var=)

9 Temmuz 2014

Maybelline Baby Skin & Baby Lips Cherry Me Yorumları

Günaydın kankitellalaaaaar!

Baby Lipsler geldiğine göre Baby Skin'in de gelmesi yakındır diye düşünüyorum=) Benefit Porefessional müdavimlerine, gözenek problemi olanlara gün doğacak haydin bakalım:)

Söylemeye çekiniyorum ama ikisi de çekmecemce şubattan beri duruyordu:/ Babamın Amerikadan gelirken getirdiği ürünlerin çoğunu denemedim:/ Nedeni ise ihtiyaç duymamış olmam olabilir. Çünkü mesela, gözenek problemim pek olmadığı için ve sivilce tedavisi gördüğüm için onu açamadım, lipbalm ise bir sürü olduğu için. Ama biranda beni cezbettiler=)


Gelelim önce Maybelline Baby Skin ve ardından Baby Lips yorumlarıma.
Dikkat, bol resim içerir;)

8 Temmuz 2014

Eklips Makyaj Fırçaları Yorumlarım

Günaydın güzelleeeeer!

Geçen haftaki alışveriş yazımda en çok Gratislere yeni gelen Eklips fırçalar dikkat çekmişti. Aldığım günden itibaren her gün denedim kendilerini. Bu hafta yazısını yazıcam demiştim ve işte karşınızdaaaa=)



Bunların dışında kabuki, fondöten, allık, pudra fırçaları da vardı ama ihtiyacım yoktu. Kabuki'de benim h&m kabukim gibi duruyordu. O yüzden şimdilik bunları aldım.

Tek tek incelemeleye başlayalıııım=)

7 Temmuz 2014

NYC Applelicious Glossy Lip Balm Yorumlarım

Günaydın kankitellalaaar!

Herkes Baby Lipsleri tanıtadursun ben bi farklılık yapayım 3-4 ay öncesinin ürününü tanıtayım:P Modası geçti gözden düştü tabiiii, baby lips lerin de sonu bu olacak nihuhahah:) :P

Biz bloggerların belki de en gıcık özelliği, bi ürün piyasaya çıktı mı, bi iki kişi hemen alıp güzel yorum yazdı mı hurraaaaa koşturup stantlara saldırıp 3er 5er alıp hemen kullanıp yazıyoruz. Kimi şişirerek kimi hayal kırıklığıyla..
Bu durumdan hiç hoşlanmadığım için ürünün olabildiğince yorumunu okuyup ondan sonra da deneme amaçlı 1 tanesini alıyorum genelde. Beğenirsem birkaç tane daha alırım elbet düşüncesiyle.

Bu fotoyu da alınca hemmen o akşam instagramda paylaşmıştım:)

Ben 354 Apple Blossom rengini tercih ettim. Bakalım nasılmış kendisi

4 Temmuz 2014

Bath and Body Works Dudak Parlatıcıları (Lipgloss)

Haftanın en güzel gününden herkese günaydıııın=)

Özellikle baharda ve yazın gloss kullanmaya bayılıyorum ve herkese de tavsiye ediyorum:) Oldukça genç, hareketli, taze ve güzel bi görüntü veriyor çünkü. Böyle güneşli günde de böyle şirin glossları tanıtmak istedim=)

İstanbul'a gittiğimde İstinye'deki Bbw e uğradım ama ya kullandıklarım vardı ya da kokuları benlik değildi, elim boş döndüm kendim için:(

Tatlı, harika kokulu,renkli parlatıcı arayanlar burayaaa:)


Birini kaybettim sanırım çünkü bunlar 6 kardeşti diye hatırlıyorum:( Hıııı hatırladım çöpe gidenlerdeydi limonlusu! Sürekli limon yağı fışkırtmasaydı o da napalım canım -.-

Neyse kalan sağlar bizimdir diyip sol baştan başlıyorum=) Birini diğerinden daha fazla sevdiğimi söyleyemem. (anne olmayan bilemez:P )

URBAN Care Blogger Dostlarını Bekliyor!

Urbancare.com.tr web sitesinin Blogger Club köşesi açıldı. 
URBAN Care, blogları, bloggerları ve sosyal medyayı seven dostlarıyla daha interaktif olarak iletişimini sürdürebilmek ve bloglara kendi web sitesi üzerinden destek sağlayabilmek için Blogger Club köşesini kurdu.
URBAN Care web sitesinde URBAN Care Club üzerinden erişilecek Blogger Club’ta bloggerların güzellik önerileri, URBAN Care ile olan deneyimleri yer alacak. Aynı zamanda her ay bir blogger Ayın Blogger’ı seçilecek. Ayın Blogger’ı hem URBAN Care ürünlerinden birini kazanma hem de ismini tüm sosyal medya kanallarımızdan duyurma şansını yakalayacak.
Sizlerde bu kulüpte yer almak için güzellik ve bakım önerilerinizi, fotoğraflarınızı, URBAN Care ile olan deneyimlerinizi info@urbancare.com.tr adresinden bizlerle paylaşın bu kulüpte yerinizi alın

http://urbancare.com.tr/

Sevgiler,
Sevda KOOL
sevdakool@selenkozmetik.com


3 Temmuz 2014

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi

Günaydın kankitellalar!

İşte karşınızda 2. şişeme geçince yazısını yazmadığımı fark ettiğim, yıllardır kullanıyormuşumcasına alışkanlık yapan çift fazlı göz makyaj temizleyicisi=)


Bunu da yarıladım sayılır. Çift fazlı göz makyaj temizleyici kendisi, kullanmadan önce mutlaka sallayıp fazları birbirine karıştırmanız gerekiyo. Sonrası malum, pamuğa döküp makyajı çıkartıyorsunuz. Sonra da hafif yağlı hissin geçmesi için ılık suyla gözlerinizi duruluyosunuz:)

2 Temmuz 2014

Sıkıntı Alışverişi Gratis ve Mac #8

Günaydın kankitellalarrr!

Niyetliyim filan demeden çıkıyorum geziyorum vala canım sıkıldıkça. Oturduğunuz yerin çok yakınında bi avm varsa zaten zaptedilemezlerdensinizdir :)

Mac Alluring Aquatic koleksiyonundan illaki bişi alasım vardı suya olan düşkünlüğümden ötürü. Bitse bile saklarım kii düşüncesindeydim ^.^ Tekli far olayını sevmediğimden, pudrasına güvenemediğimden, allığını da pahalı bulduğumdan yine tabi ruj hastası olarak ruj aldım=) Ama hangisiiii..:)

Eklips fırçalarının da Gratis'e geldiğini duyunca tabiki Gratis'e uğramamak olmazdı! Bakalım dün neler almışım;)

1 Temmuz 2014

Yağlı-Karma Ciltler için Yazlık Nemlendirici : Aknicare!

Günaydın kankitellalaaaar!

Yaz ve kış farklı nemlendiriciler kullanıyoruz çoğumuz. Çünkü yazın sebum salgımız da ter salgımız da daha çok artıyor ve cildimiz nemlendirilmeye normalde olduğundan daha az ihtiyaç duyuyor.

Aknicare ürünlerini çok beğendiğim için nemlendiricisini de almıştım. Bakalım nasılmış;)


Başına birazcık kara bulutlar mı çökmüş ne? Niyekineee?
Elegant Rose