10 Haziran 2014

Urban Care Collagen & Keratin Sıvı Saç Kremi

Günaydın kankitellalaaar! Bugün de saç ürünleriyle ilgili paylaşım yapayım istedim ve Urban Care Collagen Keratin sıvı saç kreminden başlıyoruum:)

"Yazın saçların kuruyup kırılması, çoğumuzun ortak derdi. Yaz boyu bakımlı ve sağlıklı görünen saçlara sahip olmak için deniz ve güneşe karşı üretilen yaza özel ürünler kullanılmalıdır. URBAN Care’de anında etki eden Sıvı Saç Kremleri ile plajda saçınızı kolayca tarayabilir, sıvılaştırılmış keratin içeren formülüyle aynı zamanda saçların onarılmasına yardımcı olur. Yumuşaklık ve parlaklık sağlar."

Çoğu uzun saçın en büyük dertlerinden biri karışması, dolaşmasıdır. Tarakla hırpalayıp kırmak yerine ben mutlaka sıvı saç kremlerini kullanıyorum. Veya saça ısıl işlem uygulamadan önce saçı ısıdan korumak için, veya nemlendirmek kabarmasını önlemek için veya yumuşaklık,parlaklık vermek için. Bence özellikle orta veya uzun saçların olmazsa olmazıdır sıvı saç kremleri.




1-2 aydır kullandığım sıvı saç kremini yorumlama zamanım geldii :

  • Kullandığım zaman Gliss'ler gibi saçımı kafama yapıştırmadı, ağırlık yapmadı. Ama tabiki saçın normal yağlanma süresini kısaltıyor.
  • Paraben içermiyor.
  • Çok güzel bir kokusu var, ben genelde duştan önce saç uçlarıma, boylarına püskürtüyorum biraz bekleyip tarıyorum. Kesinlikle taramayı çok kolaylaştırıyor! Duşta karman çorman olmuyor saçlarım=)
  • Saçların kırılmasını ve çatallanmasını önlediği iddia ettiği için duştan önce sıkıp tarayıp üzerine bakım yağlarımı sürüyorum.
  • Parlaklık, yumuşaklık verip kabarmayı önlüyor.
  • Deniz-havuzdan çıktıktan sonra kesinlikle saçlarınıza bu tarz ürünler kullanın, yıpranmasını önleyin kızçelerim. Benim ve kız kardeşimin vazgeçilmezidir deniz kenarında bu ürünler ^.^
  • Tek sıkıntı kapağının zor açılıp zor kapanması bir de sprey başı arada takılıyor. Onun dışında oldukça sevdiğim bi ürün oldu.
  • Fiyatı sanırsam 12.90 tl.


Collagen Keratin Yoğun Nemlendirici Sıvı Saç Kremi

Mat, kuru, elektriklenen ve kabaran saçlar için geliştirilen hafif formülü ile kuruluğun neden olduğu form kaybını engeller ve parlak, ipeksi yumuşaklıkta saçlar elde etmenizi sağlar. Saçı ağırlaştırmaz, ince telli saçların kullanımına uygundur. Isıya karşı korur.

Bunun yanı sıra aşırı yıpranmış saçlar için Intense Keratin, kolay kırılan saçlar için de Argan Oil olan çeşitleri de var. Yani saç tipinize uygun olanı seçebilirsiniz.

Siz sıvı saç kremi kullanıyor musunuz? Hangisini kullanıyorsunuz, memnun musunuz?

6 yorum :

  1. Ben de kullanıyorum sevdim de baya :) Senin yazına benzer bir yazı yazacağım :p olmadı seninkini kopyalarım filan dermişim :D

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir ürüne benziyor ben de hep gliss kullanırdım hatta yazılarını da yazmıştım.Şimdi birkaç farklı ürün denedim.Daha çok sevdim yazıları da gelecek yakında.Bu ürünü de denenecekler listeme ekledim bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Gliss in 2 türünü kullanmıştım fakat saçlarımı çok ağırlaştırmıştı. Bakalım senin beğendiklerin nelermiş=) Buna da şans vermelisiin;)

      Sil
  3. Bende geçen gün kullandım argan yağlı saç bakım maskesini gerçekten saçlarımı çok güzel yaptı.Hemen annem değişikliği farketti.Bana promosyon olarak verilmişti ama eve dönünce Urban Care ürünlerinden kesin alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben de saç maskesini kullanayım bi ara Collagen in=) Saç tipine uygun olan argan yağlısıysa dene mutlaka bebekim:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose