17 Haziran 2014

Toni&Guy Prep Volume Plumping Mousse - Hacim Verici Köpük

Sönük saçlarıma bu yıl hacim vermeye karar verdim. Daha önce ne hacim vermeye yönelik şampuan, saç kremi ne de sprey, köpük gibi saç şekillendiricileri kullanmamıştım. Önce John Frieda köpük aldım, daha sonra da bu Toni&Guy köpük elime geçti.


Köpük miktarı temsilidir:) 




Aynen belirtildiği gibi kullanıyorum ama ilk sıktığımda köpük tüm avcumu kapladı(çok fazla bi miktar:p) ben de uyguladım o yüzden pek fazla hacim vermedi ama yine de normalden fazlaydı tabi sönük saçlarımın hacmi. Bir de duşta suyla ıslattığım an saçlarım inanılmaz kaygan, yumuşacık oldu. Arındırmak için uğraştım ama o yumuşaklık banyo sonrası bilem devam etti:) Daha sonra saçım için uygun miktarı buldum tabi=)

  • Islak gözükmeyen, kalıntı bırakmayan, yapış yapış olmayan,ertesi gün bile yağlı gözükmeyen başarılı bi hacim verici köpük.
  • Saçlarınızda süper, über, abartı kabarıklık ve hacim istiyorsanız o kadar etkili değil. Ama oldukça doğal duran bi hacim veriyor.
  • Fiyatı sanırsam 36 tl fakat 222 ml, kocaman. Baya bi süre gider;)

Dün pratik saç modelleri videoları ve şekillendirici pudrasını paylaştım. Görmek için tıktık


Siz saçınıza hacim vermek için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?



4 yorum :

  1. Yapış yapış olmaması aklımı çeldi çünkü ne zaman saçımı köpük yapsam jöle sürmüş gibi kapkatı yapış yapış oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda asla öyle bi durum yok tatlım hatta gereğinden çook fazla sürdüğümde bile öyle bişi olmadı:)

      Sil
  2. Bu serinin şampuanını kullanıyor kuzenimin arkadaşı ve çok memnun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bugün ara sıra kullanım için olan şampuanını kullandım ve çok beğendim!

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose