4 Haziran 2014

Oriflame The One Eyeliner vee Rimel

Günaydın kankitellalaaar!

Bugün harika bi gün benim için, çünkiiii dün finaller bitti ve bugünlerde yeni işe başlama durumum vaar;)

Size de bugün sevdiğim 2 ürünü birden göstermek istedim. Bakalım siz ne düşünceksiniz ^.^

 

Soldaki The One Eye liner stylo grey(gri) , sağdaki The One Volume Blast maskara

Gözümdeki tek kat duruşları ise aşağıdaki gibi


  • Rimel için diyebileceğim temel şey : Küçücük boyu var türlü türlü huyu var!
  • İlk gördüğümde(görüp görebileceğiniz en küçük rimel fırçalarından) açıkçası beklentim 0'dı. Bu ni yapabilir ki yyyiaa diye ezmiştim. Ama beni çok şaşırttı!
  • Kirpikleri uzatan, tek tek ayıran, hacim veren, akmayan, bulaşmayan bir rimel bu! 
  • Dikkatli olmazsanız sürerken sert plastik kılları göze batıyor.
  • 2.katı sürünce de çok güzel duruyor amma birazcık ağırlık yapıyor.
  • Gerek tek başına gerekse başka bir rimelin üzerine uygulamak için çok başarılı!
  • Eyeliner gri diye geldi ama bence lacivert, mavi-gri filan. Gri değil ama orası kesin:)
  • Renk vermesi, sürme kolaylığı, kalıcılığı çok başarılı bi eyeliner.
  • Fakat hatayı pek kaldırmıyor. Özellikle alttaki fotolarda göz pınarlarıma doğru bakarsanız bi lacivertlik var, orda minik bi hata yaptım, makyaj temizleyiciyle çıkardım ama o kadar çıktı. Üzerine far sürdüm, o kadar kapandı:/
  • Günün sonunda çift fazlı makyaj temizleyicimle gözümü baya hışmaladım sonra dalinle yıkadım ona rağmen ertesi günde hala gözlerimde lacivertli iz vardı. Çoook fazla kalıcı yani.
  • Aşağıdaki fotoda elime sürmüş Bioderma H2O'yla bayaa zorlayarak sağdaki kadar çıkartmayı başarabilmiştim. Göze o kadar haşin davranamadım tabi:/


Rimeli heeer türlü öneririm, eyeliner ı da süper kalıcı isteyenler için şiddetle öneririm ^.^



12 yorum :

  1. Kalıcılığı oldukça fazla gerçekten...Umarım yeni işe de başlarsın...

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Bu Oriflame ürününü de denemeliiisn=)

      Sil
  3. o eyelinerda gözüm vardı. Ama acaba iyi renk veriyor mu diye tereddütte kaldım. Şimdi içim rahat alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayaaa renk veriyor ve Sonsuza kadar kalıcı=)

      Sil
  4. Ben de rimeli yeni açıyorum yarın niyetlendim bakalım :D Eyeliner da benim hoşuma gitti ama kalıcılık cidden maşallah dedirtiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimeli sevdim ben:) Güle güle kullan sen de kuzucum:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose