9 Haziran 2014

Organique Shea Butter Body Balm

Organique'in shea yağı misafirimiz =) Tek bi fotoğrafta olayı özetlicem bakın şimdi:) :P


Bendeki küçük, deneme boyu. Sağ üstteki parmağımı daldırıp alınca doğrudan katımsı yapısı , alttaki de parmaklarım arasında ısıttıktan sonra sıvılaşmış hali. Tipik bir katı yağ yani=)

Shea yağının faydalarınızı artık çoğumuz biliyoruz diye düşünüyorum. Ama yine de sitesinden bilgilerini aktarıyorum : 

"Shea yağı, Balmumu, Besleyici Soya, Avokado ve Üzüm çekirdeği yağlarının eşsiz özelliklerine dayanarak geliştirilmiştir. Afrikada yetişen Shea ağacının bademinden elde edilen Shea yağı cilt için olağanüstü bir nemlendiricidir. A, D ve E vitaminleri ile yüksek oranda doymamış yağ asitleri içerir. İçerğindeki bu vitaminler özellikle kuru ciltler için idealdir. Ayrıca güneşten ve rüzgardan zarar görmüş ciltler için uygun bir üründür.

Kullanım alanları ve faydaları;
·Sedef ve Egzama hastalıklarının tedavisinde
·Aşırı kuru cilt tiplerinde dahi derinlemesine mükemmel nemlendirme
·Ayaktaki sert deriyi yumuşatarak çatlakları gidermede
·Hamilelik döneminde kullanıldığında çatlakların oluşmasını önlemede
·Cildin elastikiyetini arttırarak sarkmasını önlemede
·Yara izlerini, yanıkları, çeşitli döküntüleri, cilt lekelerini , kırışıklıkları ve tahrişleri azaltmada
·El bakımında
·Çevresel zararlı etkilere karşı kullanımda
·Saç bakımında ideal yağlardan biridir, yıpranmış saçları derinlemesine nemlendirerek, saçların kırılmasını ve koparak dökülmesini engellemeye yardımcı olur."

Peki ben nasıl, nerde kullanıyorum?
  • Haftada 1 duştan önce diğer saç yağlarımla birlikte saçıma
  • Her duştan sonra el tırnak diplerime, diz kapaklarıma, ayak tırnaklarım ve topuğuma
  • Parmağımı daldırıp ısıtıp eritip uyguluyorum her seferinde. Mis gibi de bir kokusu var
  • İçeriği %100 olmasa da oldukça iyi.
  • Etkisi ise %100 harika, mumuşacık oluyo sürdüğüm her yer!
Kesinlikle tavsiye ederim ballar, üstelik sitesinde %50 indirimde, 17 tl. İncelemek için tıktık
Şimdi marka adı vermeyeyim ama dandiri ... kullanacağınıza aynı fiyata, o parayı buna verin her açıdan çok çok daha faydasını göreceksiniz eminim;)


4 yorum :

  1. Marka adi hic anlasilmadi haha. Ama haklisin canim bitkisel urun adi altinda satilip, iceriklerinin oyle kotu olmasi cok sacma.. Sacta veya deride yagli bi his birakiyo mu peki? Cunku alttaki fotografta baya baya yagli cikmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe:P Kuru yağ olmayan tüm yağlar o hissi bırakıyo canım ne yazık ki:/ Katı yağ bu da, saça o yüzden sadece duştan önce sürüyorum. Vücuduma da duştan sonra sürüyorum ama yarım saat- bi saate saate o yağlı his kalmıyor, sürdükten sonra da hemen dışarı çıkmadığımdan benim için problem yok=)

      Sil
  2. Ben bu kadar faydalı bişi olduğunu bilmiyordummm !! Ama saçlarıma katı yağ sürme hissi bir garip geldi şimdiden, gerçi o kadar çok şey sürüyoruz ki bu da olsun ne çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hindistan cevizi yağı da böyle katı, eritip sürüyosun bunları canım, gayet faydalılar saça=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose