17 Haziran 2014

Organique Gliserinli Sabun ve Banyo Tuzu

Günaydın kankitellalaaaar! Bugün de banyoya dair 2 ürün tanıtmak istedim ^.^

Üstteki, Organique kalın banyo tuzu.
Alttaki, Organique portakallı-acı biberli gliserin sabunu


Duş jeli insanı değilim. Hem yıllar önce dermatologum kesinlikle kullanmamamı önermediğinden hem de yeterince temizlik hissi vermeyen kimyasalları vücuduma sürmekten hoşlanmadığımdan ben hep duşta sabun kullanıyorum. 

Bu sabun diğerleri gibi köpürmüyor ama misler gibi portakal-acı biber kokusu kesinlikle enerji,zindelik veriyor. Gliserinli olduğu için cildimde kuruluk yapmadı. Ortasındaki o zımbırtı ise lif kabağı=) Sabunu doğrudan vücuduma uyguluyorum. Şeffaf turuncu rengi de çok hoş=) Memnunuuum, bitmesin:(
Guavalı banyo tuzu da benim ilk banyo tuzu deneyimimdi:) Rahatlatıcı özelliği varmış, madem öyle o zaman ayaklarımı rahatlatsın bakalım dedim çok çok yürüdüğüm bi gün:) Kocaman bi leğene tuzu boşalttım içini de sıcak suyla doldurup ayaklarımı cumburlop daldırdım. Yarım saat sonra su soğumaya başladı bende çıkardım. Taneciklerin bi kısmı çözündü bi kısmı kaldı, rengini suya verdi, renksiz olsaydı daha iyi olurdu bence. Ama cidden ayaklarım çook rahatladı, yorgunluğumu aldı, bir de güzel kremledim mis=)


Siz duşta jel mi sabun mu kullanıyorsunuz? Banyo tuzu kullandınız mı?

4 yorum :

  1. Ben jel kullanıyorum 10 yıldır. Sabunları köpürtmek, erimemesi için düzgün şekilde saklamak filan zor geliyor. Duş jeli daha pratik. Ama doğal sabundan daha sağlıklısı yok, bu da bir gerçek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet duş jeli kesinlikle daha pratik ama doğal sabunlar hem daha sağlıklı hem daha temizleyici geliyor bana. Duşta raflarımız var onun en üstünde duruyor hep, erime problemi de olmuyor sadece kullanacağım zaman su değdiği için=)

      Sil
  2. Ben de sağlıklı yaşam obsesifi olarak sabun kullanıyorum; en son dalan'ın zeytinyağlı kocaman kocaman sönük yeşil renkli kalıp sabunlarından kullanıyorum ve çok memnunum. vanilya çilek gibi kokulardan çok uzak da olsa, saf bir temizlik kokusu veriyor ki hastasıyım temizlik kokularının. bir de dove reklamlarının bana kattığı ''sabun kendini kurutur, cildi nasıl kurutmasın..'' sorusuna güvendiğim yanıt bu zeytinyağlı sabunun kendisi. o kocaman kalıp halinin incecik olduğu bir kullanımdayım ve hala dinçliği koruyor, kendini de kurutmadı yani.. :))

    akdenizden doğal bir zeytinyağlı sabun aldım yine, arada onu da deneyeceğim ama tavsiye ediyorum babanne gibi kokmayı önemsemeyen titizler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de sendenim. Sabuncuyum şiddetle. Organique in sabunlarını tavsiye ederim hiç kurutmadı. Ben de olabildiğince zeytinyağlı veya defne yağlı kullanmaya çalışıyorum onlarda hiç kurutmuyor, tertemiz yapıyor, misler gibi de kokuyor ^.^ En sevdiğim koku hacı şakir beyaz sabun kokusu ama kışın kurutuyor ne yazık ki cildimi:( Dalanın zeytinyağlısını da deneyeyim;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose