12 Haziran 2014

Novocrin Magic Mask Saç Maskesi

Günaydın kankitellalaaar!

Bu "sihirli" ürünü tanıtmak bayaadır aklımda, nihayet o an geldi:) İşte karşınızdaaa Novocrin Magic Mask! Sihirli Saç Maskesi:) En iyi saç maskesi! :)


Dermatolog yıllar önce kardeşimin aşırı sert, kuru saçları için Novocrin şampuan, saç kremi ve maskesini önermişti. Şampuan ve krem bitti tabi yerinde yeller esiyor, hanfendi memnun kaldı. Maske ise dibine yaklaştı rahat 2 yıldır bizimla:)

  • Böyle kavanoz tipi kutulardaki saç maskelerini çok seviyorum!
  • Yapı olarak çoğunuz denemişsinizdir, Watsons'ın meşhur ballı,biralı,avokadolu vs saç maskelerine benziyor. Oldukça kaygan, pütür pütür görünümlü.
  • Şampuan sonrası saç boyu ve uçlarına saç uzunluğunuza göre alıp bi güzel yediriyorsunuz. Benim uzun saçlarım için 1-2 fındık büyüklüğünde oldukça yeterli oluyor. 5-10 dk bekleyip duruluyorum. Ama üzerinde duştan sonra havluyla nemini aldığınız saça uygulayıp durulamayın diyo. Benim saçım için ağır gelebileceğini düşündüğümden ben durulayarak kullanıyorum. Kıvırcık ya da çok kuru/yıpranmış saçlar durulamadan kullanmalı bence.
  • Duştan sonra inanılmaz kolay taranan, yumuşacık, elektriklenmeyen, misler gibi saçlarınız oluyor! Ellerimi saçımdan alamıyorum, sapık gibi de koklayıp duruyorum.
  • Saçlarım ince telli, yağlanma, dökülme yapmadı. Ama kesinlikle saç diplerime, ya da saç dibine yakın yerlere sürmüyorum, tavsiye etmem.
  • Saçlarım kuru olmamasına rağmen çok çok sevdim.
  • Saçlarınız çok kuru, yıpranmış, boyalı, permalı vs ise kesinlikle bayılırsınız.
  • İçeriği ne yazık ki pek iyi değil.
  • 200 ml kullan kullan bitmiyo. Kardeşim nadiren ben haftada 1-2 defa kullanıyorum. Ona rağmen hala bu bizi aylarca götürür gibi:) O yüzden fiyatını kesinlikle hak ediyor Tahmini 27-34 tl arasında bir şeydi (bu nası bi fiyat aralığıysa:p)


Saç maskesi saç bakımının olmazsa olmazıdır hele ki orta veya uzun saçlar için. Bir çok markanın maskesini denedim ama en çok bunu sevdim. Sizin favori saç maskeniz hangisi?


2 yorum :

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose