2 Haziran 2014

Note Luminous Silk Compact Blusher

Günaydın kankitellalaaaar! Haftanın en kötü gününden herkese merhabalar. Benim için daha da kötü çünkü yarın sınavım var:/ Neyseki son final ^.^

Bugün size 2. en çok istek alan Note ürünü, Note allıktan bahsedicem.


İçeriği, elimdeki ve yüzdeki duruşu, yorumları için aşağı buyrunuuz=)

  • Note'un diğer ürünleri gibi argan yağı içeriyor, paraben içermiyor=)
  • Ambalajı gayet şık, sağlam, kullanımı kolay.
  • Bendeki 06 Sandy Pink rengi. Kumlu pembe:) İçindeki çok hafif şeftali barındıran harika bi pembe
  • Allığın alt kısmından şekildeki gibi bir de mini fırça çıkıyor ama ben böyle fırçaları pek kullanmıyorum onun yerine Real Techniques allık fırçasını kullanıyorum.
  • Doğal görünümüne ba-yıl-dım! Önümüzdeki kışa kadar en çok kullanacağım allık olacak gibi.
  • Güneş kreminin üzerine direkt uyguladığım allığın kalıcılığı da 5-6 saat kadar oldu bende. 
  • Tozutma sorunu yaşamadım.
  • 8 gr lık bu allık bana baya gider gibi ^.^ Fiyatı da sanırsam 29.90tl.

Biraz alelacele gözlatı yanak kısmına sürüldü(:p) ama gayet doğal, sağlıklı duran bi pembelik var yanaklarımda gördüğünüz gibi canlar ^.^ Ben de çoçuk gibi çıkmışım ama neyse artıkın:/ :p


Uzun lafın kısası ben bu allığı çok sevdim ve tavsiye ederim. Bahar-yaz aylarının vazgeçilmezi olacak;) Sizin en sevdiğiniz bahar-yaz allığı hangisi?



18 yorum :

  1. Çok yakışmış sana canım :) Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuşsun :)
    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. Canım gerçekten çok doğal durmuş allığın ve sana da tabi çok yakışmış :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşsun, rengi çok yakışmış:* güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. çok doğal durmuş canım güle güle kullan:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim Sansacan, blogunun takipçisi oldum bileee=)

      Sil
  6. Güzel bir ürüne benziyor canım, allıklar bereketli ürünler olmasa ahh ahh yenilerini alıp alıp denesek hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa keşke mini tekli far boyutunda olsalar^.^ Çok sevdim bunuu=)

      Sil
  7. Çok doğal bir pembeymiş gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle=) Bide burda malak sürmüşüm yoksa daha doğal ve güzel duruyor^.^

      Sil
  8. Çok doğal gerçekten, güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzu ve Instagram hesabınızı yeni keşfettim, yazılarınız ve ilgi alanlarınız çok hoşuma gitti :) Ben de sizi bloguma beklerim :) http://elcinileguzelligedair.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiiiiiiiiim^^ Hemen bakıyorum;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose