6 Haziran 2014

Note Lipgloss - Long Wearing Lipgloss

Günaydın kankitellalarrrr!

Birçok insanın aksine ben tam bi gloss (m)adamıyım! Dudaklarım kalın değil o yüzden glosslarla daha dolgunumsu görüntüler elde ediyorum ve o ışıltılı görünümü çok seviyorum. Sadece kışın kullanamıyorum kendilerini(genelde).

Note'un çantasından 2 tane gloss çıkınca çok sevindim bu yüzden! Ve hemmen denedim! İlk önce 01 Vanilla Suede gelsin bakalım;)

  • Kabında sedefli vanilya renginde duruyor, el ve dudakta şeffaf,simli hoş bir rengi var
  • Kesinlikle yazlık bi renk! Ama şeftali,nude ya da açık pembe tonlarında rujların üzerinde de çok güzel duruyor!
  • Nemlendirici özelliği var çünkii içeriğinde kakao, hint ve argan yağları var;)
  • Evet biraz yapış yapış
  • Paraben içermiyor!
  • Fiyatı 16,90 tl

  • Uzun süre kalıcı gloss un rengi de 04 Cream Nude, harika bir şeftali ama oldukça doğal, çıplak, "nude" bir görüntüsü var. Enn sevdiğimden<3
  • Her şeysine ba-yıl-dım! 
  • İçeriğinde shea, macadamia ve hint yağları var. Oldukça nemlendirici.
  • Paraben içermiyor!
  • Yapış yapış olmayan gloss arıyorsanız bi şans verin derim. Diğer glosslara nazaran yapış yapışlığı daha az ve 3-4 saat kadar kaldı dudağımda. Bir gloss için oldukça fazla! =)
  • Fiyatı 19,90 tl

Sizin en sevdiğiniz gloss hangisi?=)

8 yorum :

  1. Cream nude cok hos gozukuyo! Malesef ben hala alisamadim glosslarin biraktigi kalin hisse:( mat ruj madamiyim:)

    YanıtlaSil
  2. ya ben bu tonları niyeyse sevemiyorum hoş duruyor ama elalemde kendimde bir tuhaf hissediyorum benim ki ya mordo ya bordo olacak :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dshe ya:D Vala ben de elalemde canlı pembeleri, turuncuları filan beğeniyorum ban gelince merhaba sarı diş sendromu oluyo:/ -.-

      Sil
  3. bazı glossları çok seviyorum ama sanki dudaklarımda bi ağırlık varmış gibi hissediyorum :( siz sürün ben bakayım.. :)

    YanıtlaSil
  4. Iyiki dudakların dolgun değilmiş canim, hiç değilmiş hemde!!(kıskandı). :-**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatlak yaa:D yakın çekim olduğu içn öyle çıkmış vallahi yoksa ince-orta arası:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose