5 Haziran 2014

Note Cosmetics Full Coverage Concealer

Bu aralar çok geç yattığım için ertesi gün mutlaka göz altı kapatıcısı kullanmam gerekiyor:/

Sarı, kontrastı olduğundan moru nötralize eden bi renk. O yüzden mor göz altları için ,hatta profesyonel kapatıcı kitlerinde sarı renk önerilir. 

Note'un bu kapatıcısını gördüğümde bana uymayacağını düşündüm. Çünkü rengi 01 Ivory, benim için çok açık dedim. Ama tabiki denedim=)



  • Gözaltı morluğuna iyi geliyor , o rengi güzel kapatıyor. Aa şunu da belirteyim benim hiç mosmor göz altlarım olmadı, biraz morumsu oluyo çok geç yatınca:) Mosmor göz altları için belki yetersiz gelebilir.
  • Çok çok örtücü bir kapatıcı olduğunu söyleyemiciiim ama benim için oldukça yeterliydi.
  • Kapatıcı da en sinir olunan kurutma ya da ıslak durma özelliği yok! Çok güzel sabitleniyor, kadife gibi duruyor. Sürekli yumuşacık gözaltlarımı elliyorum:) 
  • İnce çizgilere dolmuyor.
  • Ivory açık tenlilerde oldukça iyi durur. Buğday tenli ben, bb krem sürmediğim sürece tek başına bunu sürüp çıkamıyorum fazla beyaz duruyor. Öyle görüntüyü seviyorsanız ama bayılırsınız!
  • Kaş altına uygulayıp aydınlatıcı duruşunu çok sevdim!
  • Paraben ve parfüm içermez yazıyor kutusunda, ama içerik kısmında parfüm var(?)
  • Argan yağı ve soya proteinleri içeriyor ki bunlar da hem gözaltında leke oluşmasına karşı hem de nemlendirici ajanlar=)
  • Fiyatı 22.90. Tavsiye ederim, yaz için uygun, hafif bir kapatıcı.


Bunun gibi gözaltını kurutmayan, ıslak da durmayan gözaltı kapatıcısı önerilerinizi alabilir miyiim? =)



16 yorum :

  1. Rimmel match perfection kapatıcıyı kullanıyorum bi süredir,gözaltında çok sorun yoksa yeterli gelicek bir kapatıcı bence :)



    http://merveylemakyajvemoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen uğradım takibe aldım;) Hemen inceledim tatlım o kapatıcıyı da ama içeriği pek temiz değilmiş:/

      Sil
  2. Bende de aynı rengi var açıl gelirse diye cesaret edip açmadım daha ama sen dedikten sonra kullanmaya karar verdim, sen de güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana hayde hayde oluuur=) Güle güle kullanalım=)

      Sil
  3. Göz altlarımda hiç problem yaşajmadım şimdiye kadar o yüzden hiç göz altı kapatıcısı kullanmadım.Ama artık elimin altında bir tane bulunsun istiyorum bir önerin var mı canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel=) Benim de çok sorunlu göz altlarım yok. Almışkenkaliteli iyi bişi olsun diyorsan Youngblood ya da Ysl Touche Eclat öneririm, problemli olmayan gözaltları için oldukça idealler. Uygun olsun dersen de Maybelline Affinitone çok güzel;)

      Sil
    2. Teşekkürler canım önerilerin için mutlaka araştıracağım:))

      Sil
  4. Kaş altına deneyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtinayla Kaş altı ve şakaklarda aydınlatıcı görevi görür:)

      Sil
  5. Ben buna müptela oldum diyebilirim. Bitmesine de çok az kaldı. Stoklanacak ürün listemin başında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o derece diyosun:) Evet bence de güzel bi ürün=) Benim için tek problem rengi ve parfüm içermesi oldu:(

      Sil
    2. Ben beyaz tenliyim bana çok güzel gitti. Hatta şimdi sıcaklardan yanaklarım yandı biraz kızarık , pıt pıt bundan sürüyorum göz altlarımla berbaer çok güzel bir görünüm sağlıyo ve 6-7 saat dayanıyor :)

      Sil
    3. Kendime göre olan rengine bakayım o zaman ben de=) Evet aydınlatıcı görevini de çok güzel görüyor=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose