11 Haziran 2014

Ne Okudum #6

Tüüü diyorum kendime. Bu kitabı 1 ayı geçkin sürede bitirmişim. Tamam finallerim vardı bi ara filan ama "bi ara" yani..Birkaç gün oldu bitireli. Hatta yeni bi kitaba başladım, bitirmek üzereyim:)

Peki bu kitap niye bu kadar süründü? Benim suçum muydu?


Khaled Hosseini'nin Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş romanlarını bayılarak okumuştum. Çoğunuz okumadıysanız bile biliyorsunuzdur, Uçurtma Avcısı'nın filmi de var hatta. Ve Dağlar Yankılandı çıkınca da aynı heyecanla sarıldık kitaba annemle.

Aradığımızı ise kesinlikle bulamadık. Başları yine harikaydı. 2 kardeşin hikayesi olacak sandım. Ama araya öyle saçma hikayeler girdi ki o 2 kardeşten baya uzaklaştırdı yazar, daha sonra da tekrar bağlamaya çalıştı filan ama yok canıııım, bağlantı koptu mu tam kopuyo bende, bağlanamadım. Olmadı. Beğenemedim.

Puanım 6/10 :/ 

Siz okudunuz mu? Ne düşünüyorsunuz?

6 yorum :

  1. Ben de ilk iki kitabını okumuştum canım ama bu kitap hakkında aynı yorumları duyunca elime alasım bile gelmedi, bizde de kardeşim almış evde duruyor ama hiç açıp okuyasım gelmedi valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 ayı geçkin sürede anca bitti:/ Hayalkırıklığı yaratır bence okuma:p

      Sil
  2. ben de heyecanla aldığım bu kitaba bir kez havalimanında uçak beklerken bir kez de evden çıkmadan başladım, devamı gelmedi :) o kadar olumsuz yorum okudum ki :( ama kararlıyım üçüncü başlayışımda bitiricem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3.de başlayıp baya ilerleyebilirsin:) Ama ortalarda kopunca yine bırakabilirsin, benden söylemesi:))

      Sil
  3. Severek okuduğum kitaplardan biriydi. Bin muhteşem güneş ve uçurtma avcısını da çok sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa severek okuyan birini bulduuk! Diğer ikisini ben çok sevmiştim ama bu sarmadı:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose