22 Haziran 2014

Ne İzledim #21

Bu ara çok çizgi film türevi izledim. Ayrı ayrı yazılarını yazmaya kalksam iiisyeeaaağn edebilirsiniz diye tek bi yazıda topladım:) Bu ayki en iyi 5 çizgi film :

Bakalım neler izlemişim, sizin bana önerdikleriniz de var=)

Monster Inc(Sevimli Canavarlar) 1: İlk çıktığı zaman izlemiştim ama 12-13 yıl oldu tamamen unutmuşum. Erkek arkadaşıma önermiştim, o bana da verdi ve yeniden izledim. Çok çok güzel, eğlenceli. Boo'nun sevimlilliği, Sulley' in hayvani görüntüsünün altında yatan pırlanta kalbi, Mike'ın çakallıkları, Celia'nın tripleri tavırları, Roz'un domuzluğu=) Sonu sürprüzlüü:) Puanım 8.8/10


Monsters University : 2013 yapımı olan 2. filmini daha çok beğendim! Burda da Canavar Üniversitesi maceraları anlatılıyor. Sulley ve Mike'ın dostluğu nerde nasıl başlıyor görüyorsunuz=) Tipik bir Amerika üniversite hayatı, gruplarıyla filan:p Puanım 9.5/10



Ratatouille : Yıllaaaardır izlicem izlicem diye ertelediklerimden:/ Küçümsemeyin, tiskinmeyin, bu fare sizden benden yetenekli vala. "Keşke benim de böyle bi farem olsaaa" dedim hatta^.^ Çocuğun yeteneksizliği, beceriksizliği, elinin şaplığı hooof dedirtiyo:) Çoook sevdim! Disney çizgi film yapar da kötü olur mu yaa! Puanım 10/10



Epic(Doğal kahramanlar) : Sümeyra önermişti bunu. Ormanda hayvanlar dışında da canlılar olduğu(minik insanlar) düşüncesinde, oldukça gerçekçi görüntülere sahip bi çizgi film. Game of Thrones ve Yüzüklerin Efendisi karması gibi olmuş yalnız biraz:) Özellikle erkek çocuklar bayılcaktır eminim=) İlk defa bi filmde bi Kraliçe figürünün siyahi olduğunu gördüm aa bir de Prenses ve Kurbağa da öyleydi=) Puanım 7.3/10



Howls Moving Castle(Yürüyen Şato) : Şeker Kız Candy ve Ay Savaşçısı çizgi filmleriyle büyüdük biz,bu filmi sevmeme ihtimalim olur mu hiç, hey gidi heeey:) Kitaptan uyarlanan bir animasyonmuş üstelik.
Konusu wikipedia'da : Fakir bir genç kız olan Sophie, haksız yere Kötülükler Cadısı'nın hışmına uğrar. Bunun neticesinde Kötülükler Cadısı tarafından ihtiyar bir kadına dönüştürülür. Bu durumdan kurtulmak isteyen Sophie büyüyü çözecek birisini aramak üzere yola düşer. Bu arada yolda karşılaştığı bir korkuluk da ona eşlik eder. Bir süre sonra garip bir makine görünümünde olan bir yapıdan içeri girer. Burası Howl adlı genç ve yakışıklı bir büyücüye aittir. Burada temizlikçi olarak çalışmaya başlar. Burada Calcifer adlı ateş cini -ki, makineyi yürüten odur ve ayrıca Howl ile aralarında önemli bir sırrı taşımaktadır- ve bir çocukla arkadaşlık kurar. Bu sırada komşu ülkeyle büyük ve acımasız bir savaş yaşanmakta ve Howl bu savaştaki yıkımı önlemeye çalışmaktadır. Puanım 8/10



Başka önerebileceğiniz animasyon, çizgi film var mıııı? Siz bunlardan hangisini izlediniz ve beğendiniz mi?=)


9 yorum :

  1. İlk üç favorilerim çocuklarla çok işli dışlı olduğum için mecburen bu filimlerle de içli dışlı oluyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde favorilerim=) Öğretmen misiniiz? Çocuklar diyince aklıma ilk gelen meslek^.^

      Sil
    2. Hayır Çalışma Ekonomisi öğrencisiyim ama çocuklar için parti organizasyonları yapıyorum en büyük hayalim de kendi parti evimi açmak =)

      Sil
    3. Yaa ne kadar keyifliii! İnşallah gerçekleşir hayalin=)

      Sil
  2. Mimledim seniiii, yaparsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel. animasyonlara ben de bayılıyorum, sıkılmadan saatlerce izlerim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu Güzel Filmlerin yanında artık, Sizin Fotoğraf ve Videolarınızdan hazırlanan kendi animasyon filminize sahip olabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose