17 Haziran 2014

Ne İzledim #19

Gerçek hikayeye dayanan kitaplara da filmlere de bayılıyorum. Intouchables(Can dostum) da tam olarak böyle bir film. Zevkine her zaman güvendiğim, yakın arkadaşlarımdan Berkan önermişti, kendisinden blogumda bahsetmemi istedi:)) :P Sevgiler cınım:)

Biyografi-komedi-dram türünde olan bu film engelli,çok zengin bi adam olan Philippe ve yardımcısı/bakıcısı çatlak Driss'in hikayesini konu alıyor.


2 saate yakın süren bu filmde tek saniye bile sıkılmadım, oldukça keyifliydi kimi yerde hüzünlü..Şiddetle tavsiye ederim! Puanım 9.4/10 =)

Buna çok benzeyen bi film daha bulmuş Berkan, onu da önermişti : Inside I'm dancing (İçimdeki Dans). Bu da biri bedensel biri sağır-dilsiz olan engellilerin birbirlerine destek oluşuyla ilgili. Bunu da izledim ama diğeri kadar keyifli değil, yine de güzeldi. Ona puanım da 7.5/10 :)



Biyografi türünde yani gerçek yaşanmış başka film öneriniz var mı acabaa=)

2 yorum :

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose