6 Haziran 2014

Ne İzledim #15

Dün akşam babam,ben,kardeşim Maleficent(Malefiz) izlemeye gittiiiik. Hatta ig de bi foto paylaştım az önce, görmek için tıkkıdı

Beyazperde'den aldığım özeti : Klasik Uyuyan Güzel masalına hiç kötünün tarafından bakmayı denediniz mi? Barışçıl bir orman krallığında büyüdüğü için huzurlu bir hayata sahip olan Malefiz, görkemli siyah kanatlara sahip güzel, saf ve genç bir kadındır, ta ki bir zamanlar inandığı adam olan Stephan topraklarının düzenini tehdit edinceye kadar… Malefiz, topraklarının koruyucusu olur ama acımasız bir ihanete uğrayınca o saf kalbi taşa dönüşür. Onun bu kadar kin ve öfke dolu olmasının nedeni budur, Aurora'yı 100 yıllık bir ölüme mahkum etmesi de tüm bu çektiği acıların sonucudur... 


İlk 10-15 dk "Alla allaaaa bu filmin nesi uyuyan güzel nerde bağlanacak ne olcak" diye düşünürken o kadar güzel bağlandı ki! Angelina'ya kötü karakterler çok yakışıyor sert yüz hatlarından dolayı belkide, Elle Fanning ise yaşı gereği(henüz 16!) o kadar masum, hoş, temiz ki, Aurora rolüne çok yakışmış!


Hikayeleri hep "iyi"nin gözünden gördük, peki ya kötü tarafı? Onları "kötü" olmaya iten nedenler? Tabiki asla düşünmedik, onlar kötüydü ne de olsa! Ama Malefiz gaaayet de yumuşak kalpli, vicdanlı, şefkatli bi peri. Hele yaşadığı Moors o kadar güzel kiii Aurora'nın yerinde ben de olsam ben de güler dururdum tabi ooh. Tabi o kadar güzel olamayabilirdim:)) Bi insana gülmek bu kadar mı yakışır yaa maşşşallah nası şirin! Bebekliğinden belliydi böyle şirin bşi olcağı:P 2-3 yaşlarındaki halini de Angelina ve Brad'in kızları canlandırıyo.



Disney yapımı her şeyi sevdiğimi fark ettim! Benim bu filme puanım 8/10

12 yorum :

  1. Bende cok merak ediyorum bu filmi, sende begenince hemen bakasim geldi :D

    YanıtlaSil
  2. Bende çok merak ediyorum :)
    En kısa sürede izleyeceğiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleeee! Yorumunu tekrar bekliyorum amaaa!:-*

      Sil
  3. Ben de meraklardayım fırsat bulabilirsem izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeederim tatlım, fırsat yaratmalısın;)

      Sil
  4. O kadar çok makyajı yapıldı ki bu karakterin,filmi iyice merak ettiimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajı çok ilginçti cidden Angelina'nın. Ama ben Disney yapımı olduğu için kaçırmak istemedim, kesinlikle tavsiye ederim;)

      Sil
  5. en kısa sürede gideceğim bu filme :) aşırı merak ediyorum valla :D

    YanıtlaSil
  6. Hiç aklımda olan bir film değildi, sanırım Angelina Jolie biraz itici geldiğinden. Ama MAC sayesinde akıllara kazındı, sonra yorumlar da iyi gelmeye başlayınca merak ettim bende..Sen de çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa Angelina yı tek itici bulan ben değilmişim holey! Aynen ben de o yüzden bu filmi hiç mi hiç merak etmiyordum, Mac koleksiyonunu filan da beğenmemiştim hatta ama öğrendim ki Disney yapımıymış, öğrendim ki bir Disney masalı olan Uyuyan Güzel'in "bir de başka açıdan" çekilmiş kısmıymış, o an sular durdu:) Hiçte pişman olmadım, tavsiye ederiim=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose