30 Haziran 2014

Haziran Bitenler #7

Herkese günaydınlaaaar!

Sonunda döndüm ve buraları çok özlediğimi fark ettim!=) Ayın son günü olduğundan hemmen bu ay neler bitirdiğimi yazayım dedim;)


Gördüğünüz gibi pek bi ürün bitirememişim. Ama bu benim normal halim, bir Ezgi bir ayda ortalama ancak bu kadar ürün bitirir. Mini yorumlarına gelecek olursaaak:



Nivea Cocoa Butter vücut nemlendiricisi : Nemlendirmesini oldukça başarılı bulduğum, kokusundan pek haz etmediğim bu krem bacaklarıma her gün sürünce 1 ayda bitti:) Detaylı yorumları burda

Dermacos Anti-acne gece ve gündüz kremleri : Başka kremler kullanmaya başlayınca kendileri benim boyun-dekolte bölgesi kremim oldular:) Birinin tarihi geçti, diğeri de bitti. Yorumları için buraya


Benri aseton : Harika bişi! Yoksa siz hala almadınız mı? Yazısıı

Driclor Solution : Kolaltı terlemesi ve kokusuna kesin çözüm! Çok çok etkiliydi gerçekten, ilk hafta her akşam, sonraki haftalarda 2 günde bir filan kullanmak gerekiyordu. Bende inanılmaz kaşıntı yaptı. Harthurt orangutan gibi kaşındım durdum, o yüzden kullanmayı bırakmıştım. Son kullanma tarihi geliyo o yüzden çöpe gidiyo. Maxim'i denemeyi düşünüyorum

Yves Rocher göz kalemi : Essence'in mavi göz kaleminden çok memnun olunca bunu memnuniyetle çöpe atıyorum efenim. Yorumlarım burda


John Frieda Luxurious Volume şampuan ve saç kremi : Hacim verici etkili bu testerları severek kullandım. Kokusu çok güzeldi, saçlarımı ağırlaştırmadı, deli gibi hacim vermedi ama normal bi şampuandan daha dolgundu saçlarım.

Arko Nem incir greyfurt el ve vücut bakım kremi : Tek kullanımda bitti, rengi çok yapay bi maviydi, kokusu da hiç güzel değildi. Baya merak ediyordum iyiki tam boyunu almamışım.

Colgate Plax ağız suyu : Seyahatlerde yanımdaydı. Tam boyunu almayı düşünmüyorum, Listerine varken.



Aralarında kullandığınız veya merak ettiğiniz var mıydı? Sizin düşünceleriniz neler?





12 yorum :

  1. Tatlım ya, ben de bitenler postu hazırlamak istiyorum ama senin gibi o kadar az ki bitenler bazen yok denecek kadar :)
    Bakalım yapabilecek miyim, seninkileri de ilgiyle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlicim benim bundan daha da az olduğunda yazmıyorum, biriktirip iki ayın bitenlerini yaziyorum. Muhtemelen temmuz ağustos bitenler diye tek yazi olacak mesela =)

      Sil
  2. Nivea kakaolu nemlendiricinin kokusunu sevmiştim ben :)

    YanıtlaSil
  3. Maxim roll-on da kaşındırıyor canım :)
    İçindeki maddelerden dolayı sanırım :) Ama zaten belirtiyorlarda kaşıntı yapıyor diye :)
    Maxim kullanıyorum ve bende çok memnunum :)
    Bu senin kullandığının fiyatını öğrenebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben Glaxo Smith te staj yaparken vermişlerdi oranın ürünü olduğu için. ASanırım eczanefiyatı 35 tl ama 16 tl ye filan da gördüm. Baya etkiliydi ah kaşıntı olmasa:/

      Sil
  4. olsun canım en azından bitiyor benimde bazen çok oluyor bazen az:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan daha az olduğunda da 2 ayı birleştirip yazıyorum:) öyle tabi bişileri bitirmek güzel=)

      Sil
  5. Benri asetondan ben de çok memnunum ama keşke kokusu daha az keskin olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülü seven dikenine katlanır mecbur:)

      Sil
  6. Driclor 'u ilk defa duydum, nasıl bir ürün? Ve terlemeyi önleyen etken maddesi ne acaba? Harthurt kaşındığını yazmışsın ya kahkaha attım okurken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlaç gibi bunlar normal kozmetik olarak değil çünkü etkin madde miktarı kozmetiklerden fazla, muhtemelen alüminyum klorür. Kaşıntı da yan etki. Çok fazla terleyen insanlar için terlemeyi önleyici roll-on tatlım. Eli ayağı terleyen için filan hatta oralara da sürülüyor. Ama bir de avcumun kaşınığ durduğunu düşünemiyorum para gelcek sanardm:p

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose