16 Haziran 2014

Göz Makyajı #5 ve Maybelline Color Tattoo On and On Bronze

Herkese merhabaaaa

Havalar tam düzeldi derken dün inanılmaz boğucu bi sıcağın ardından felaket yağmur bastırdı ve Ankara yağmura yeniden miriba cınım dedi :/

Ben de fırsat bu fırsat, bu havaya bu gider diyip taa 2  ay önce fotoğraflarını çektiğim bi göz makyajını paylaşayım dedim;) Bu aynı zamanda Maybelline Color Tattoo On and On Bronze krem far incelemesi de olacak;)


Oldukça pratik bir makyaj. Tüm gözkapağına parmağımla krem farı yedirip, üzerine kirpik diplerine Avon'un glimmerstick kahverengi kalemini uygulayıp, üst kirpik dibine siyah kalem çekip, rimel de uyguladım mı bitti:)

Kullandığım ürünler aşağıdaki resimdekiler. Hepsini daha önce anlatmıştım. Hatta Bourjois siyah kalem bitti bile çoktan:)


Gözümü tam kapamak üzereyken çekmeyeymişim iyiymiş:)

Gelelim Maybelline'in Color Tattoo'suna soldakiler flaşlı sağdakiler flaşsız görünümleri:


  • Parmakla çoook kolay uygulanan, yumuşacık bi krem far
  • Topaklanma, çizgilere birikme gibi bi problem asla yaratmadı
  • Üzerinden 2-3 defa geçmeme hiç gerek kalmıyor, elimde gördüğünüz de tek kat uygulanmış hali
  • Sabah nasıl sürdüysem akşam aynen o şekilde, toz farlar gibi uçup gitme durumu, akma dökülme sorunu hiç yok
  • Far bazı olarak da kullanıldığı için(rengi koyu durduğu için tercih etmiyorum) altına far bazı uygulamıyorum.
  • Kahve, altın, yeşil tonlarıyla harika duruyor.


Siz Maybelline Color Tattoo'yu denediniz mi? En sevdiğiniz rengi hangisi?





12 yorum :

  1. Çok yakışmış renkler gözlerine ayrıca kirpiklerine bayılıyorum :) Avon'un glimmerstick gümüş rengi var bende bayadır henüz kullanmadım.Ama sanırım artık kullanmalıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım ben de senin gözlerine bayılıyoruuum:-* Gümüş göz kalemi alt kirpik dibine çok yakışıyor, üzerine bir de rimel sürsen harika olur işte;)

      Sil
  2. Bu krem fara bayılıyorum hatta kurudu 2.sine geçeceğim gözlere de maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kuruyo mu öyle:( Kurumasııın:) Teşekkür ederim bebeyimmm:-*

      Sil
    2. Yok öyle hemen kurumuyo ben 2 yıldır kullanıyorum ondan kurudu dibi göründü :)

      Sil
  3. Goz rengine boyle bronz tonlar cok yakisiyo ya kiskandim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok yakışıyo tatlışımm!! Teşekkür ederiim :-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose