6 Haziran 2014

Farmasi Rouge Ruj:)

Tam bi ruj sever olduğumu biliyosunuzdur sanırım, gloss da, dudak kalemi de, ııı sıvı ruj da, tamam tamam tüm dudak ürünlerini seviyorum işte!:) Bugün de blogda hep dudak ürünleri oldu :P Bir de Farmasi'nin rujunu görelim bakalım nasılmış=)


  • Tasarımı şık ve klasik. Kapağı açınca kırmızııı-koyu pembee diye heyecanlandım ama biraz iddialı bi pembe çıktı kendisi
  • İçeriğinde hint yağı, macadamia yağı ve kolajen var!:) Dudakları güzel nemlendiriyor
  • Ama paraben türevleri de var:(
  • Yemek yemeden önce 4 sa kadar aynen dudağımda kaldı, kalıcılığı gayet iyi.
  • Kapatıcılığı oldukça güzel, tek katta yukardaki görüntüyü elde ettim;)
  • Dokusu kremsi, yumuşak, sürümü kolay.
  • Fiyatı normalde 17 ama haziran katalogunda indirimde, 10,20 tl. Diğer renkleri denenebilir.

Ayrıca haziran katalogunda dikkatimi en çok
-Perfects smile gloss
- Oje ve oje çıkarıcıları
-Dr Cevdet Tuna'nın formülize ettiği içeriği temiz bilimum kremler!
-İçeriği çok temiz diş macunları
-Ekstra emici baş havlusunu merak ettim:)

Ayrıcana ben düştüm siz düşmeyin yanılgıya, Farmasi'nin resmi facebook hesabı budur


Bebek ve temizlik grubu ürünleri de var. Siz hiç Farmasi ürünlerini denediniz mi?



Dipnot : Bazı firmaların blogger politikalarını anlamıyorum. Farmasi de bunlardan biri. Kendimi tabiki takipçisi benden çok fazla olanlarla bir tutmuyorum ama denk olanlara sepetle ürün gelirken bana firmayla uzaktan yakından alakası olmayan birinin ruj göndermesi ve söyledikleri..Oldukça ilginçti diyelim.

18 yorum :

  1. Çok güzel bence rengi bazen boyle iddialı renkler de iyi oluyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten makyajı yaptığımda iyi durur evet;) Ama kardeşim çöktü bile:)

      Sil
  2. kremini kullanmıştım:) ama o zaman bunun doğru düzgün bir marka olduğunu bile bilmezdim yani evde buldum ayy bu tırt krem nerden gelmiş ya falan dedim zor durumda kaldıkça anca açtım kapağını :D şimdi bakıyorum makyaj bloglarına içeriğine kadar inceliyorsunuz vay anasını be diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeeeen nereye diyoruz şte bazen:) Reklam çok önemli yaa, reklamı daha önce yeterli yapılmamış demek ki, şimdi göz önünde ve herkes biliyo. İçeriği de hele o Dr. C. Tuna'nın kremlerinin çok iyi. Ben beğenmediğim, kötü bulduğum her şeyi yazıyorum yoksa;)

      Sil
  3. Rengi çok tatlıymış,dudaklarına da çok yakışmış canım.Yengemde almıştı bu rujdan baya beğeniyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa cidden mi ben de rengi kendime pek yakıştıramamıştım. Yapısı güzel tatlım=)

      Sil
    2. Eee yani cidden :) Dudaklarına bu kadar haksızlık etme gayet tenine yakışmış hem sadece ben söylemiyorum :)

      Sil
    3. Teşekkür ettim o zaman pekiy:)

      Sil
  4. Ben teninde çok beğendim bu rengi renk güzel dudak güzel ten güzel çok yakışmış tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok sevindim yaa çok teşekkürler=)

      Sil
  5. Aynısını çok severek kullanıyorum, rengi de sana çok yakışmış bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık tenli olmalısın=) Teşekkür ederiiim:))

      Sil
  6. Çok hoşmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Pembe tonları yakışıyor sana ya !!! :) ben çok beğendim!! Tek katta böyleyse oldukça başarılı :) Güle güle sür, bol bol paylaş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek katta böyle vala yapısı başarılı. Bana yakışan 1-2 pembe tonu var ama inan bana o ton bu ton değil:))

      Sil
  8. Ben de siparis verdim bugun.baya gaza gelip 7558.kremimi de almis bulunuorum sanirim:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose