14 Haziran 2014

Essence Multicolour Blush How Cute Is That - Allık

Oooh pırıl pırıl bi hava, herkese mutlu haftasonlarııı!

Essence'in bu çizgili çizgili allıklarından bi pembelisi bi şeftalisi var. Bendeki "how cute is that" şeftali tonlarında olan. 


  • Şeftali bi allığım oldu diye sevinirken bende hiç belli olmadığını fark ettim:(
  • Tüm renkleri karıştırınca parmağımdaki rengi veriyor yani daha çok aydınlatıcı için uygun.
  • Esmerlere çok yakışacağını düşünüyorum. Ben özellikle sadece koyu olan kısmını kullandım, biraz tebeşirimsi bi yapısı vardı ve 3 saat kadar cildimde durdu.
  • Küçücük bi ürün, çantaya atıp çıkmak için oldukça uygun ama ten rengimle anlaşamadı:(
  • Tozutma problemi pek yok.
  • Fiyatı sanırım 10 tl civarı, bana Kardelen blog etkinliğinden çıkmıştı.

Şeftali rengi allık favorim The Balm Hot Mama! Sizinki?


12 yorum :

  1. Ben de bir türlü Essence ürünlerine alışamadım tatlım ya, ufak tefek şirinler ama sanki çok kalıcı değiller :)
    Güle güle kullan....
    www.lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırtıcı olsa da genelde uygun markalar pahalı markalardan daha sağlıklı, içerikleri daha iyi. Essence de bu markalardan. Rimellerini ve bu allığını ben kendimde pek başarılı bulmadım ama tırnak ürünlerini, waterproof-gel göz kalemlerini şiddetle tavsiye ederim ^.^

      Sil
  2. hot mama ve frat boy. ikisi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fratboy la downboy u çok merak ediyoruuum=)

      Sil
  3. Ben flormarın bi allığını kullanıyorum şeftali tonlarında kalıcılığı çok çok iyi :)

    http://merveylemakyajvemoda.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarın hiç kullanmadım tatlım bi göz atayım;)

      Sil
  4. Bu allıktan bende de var, çok beğendim ben. Dediğin gibi ten rengiyle alakalı :)
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet sen daha esmersin yakışmıştır:-*

      Sil
  5. TheBalm almanyada yok, yoksa bende Hot Mama yi begeniyorum bloglarda gördükce :) Benimkide Mac "Peaches" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım o da çok güzel bi allıkmıııış!!

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose