18 Haziran 2014

Elite Kaş Farı 200

Kaşları oldukça sık olan, doldurmaya hiç ihtiyaç duymayan baya az kişi var sanırsam. Benim gibi seyrek kaşlı, sıkça kaşları dökülenler için de sağolsun kozmetik sektörü kaş farı ve kaş rimeli diye zımbırtılar çıkartmış=)

Daha önce kullandığım Tbs kaş farı nı project 10 pan de bitirmiştim. Gülsen'in etkinliğinde verilen kaş farını denemek için sabırsızlanıyordum ve işte karşınızda Elite kaş farı 200 numara:)

Üstteki flaşlı alttaki flaşsız fotosu. Soldaki boz kahverengi, sağdaki de bildiğimiz çikolata kahvesi.


Kaşlarımdaki duruşlarına bakacak olursak:



Soldaki çikolata kahvesi sağdaki boz kahve olan. İkisini de kullanıyorum kafama göre:) Sağdaki benek benek yaralar için üzgünüm kapatıcıyla da kapanmıyordu, sağolsun kaşlarımı alan kızın becerisi.. -.-

  • Kendi fırçası uzun ve plastik kıllı olduğu için kullanışlı değil. Kaş tarama kısmını kullanıyorum sadece arada.
  • Kesik uçlu fırçamla uyguluyorum.
  • Her gün kullanıyorum yoksa kendimi cidden kötü hisseder oldum:/ :)
  • Pigmentasyonu Tbs ninki kadar iyi değil, o tek seferde baya koyu yapıyordu. Bunda 3-4 defa fırçayı fara bandırıyorum:)
  • Tbs'ye göre daha doğal bi görüntüsü var. Annem de çok sevdi:)
  • Gün içinde akma bulaşma vs hiçbir biçimde yapmadı. Yüzümü jelle yıkayana kadar duruyor.
  • 4 farklı renk seçeneği var mutlaka size uygun olanını bulursunuz.
  • Fiyatı oldukça uygun 12 tl. Çok uzun bi süre gidiyor kaş farları.
  • Kaş rimellerini merak ettiğim için bi sonraki sefer bunu almam. Ama anneme alabilirim size de tavsiye ederim:)

Siz kaşlarınızı neyle dolduruyorsunuz? Hangi kaş farı/rimelinden memnunsunuz?



8 yorum :

  1. Bende kullanıyorum biliyorsun Essence'nin kaş farını bayadır.Bu da gayet doğal,hoş durmuş canım.Bende de kaş seyrekliği olduğu için dışarı çıkarken mutlaka sürüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bilgentolis de Essence'inkini aşırı övüyo sanırım onu da alcam kaş rimeline geçmeden:)

      Sil
  2. Bence ikiside güzel, ama sagdaki daha bir havali olmus, soldaki dogal. Bende gündüzleri sol taraftaki gibi, aksamlari veya daha belirgin bir makyajda sagdaki gibi koyu seviyorum. Bende Mac Omega yada Espresso kullaniyorum, ama Espressoyu tekrar almam, rengi cok uygun ama zor sürülen bir far. Kas rimeli/jeli olarakda almanyada satilan Alverde markasindan kullaniyordum uzun zamandir, daha dün elime Benefit Gimme Brow gecti ve begendim, simdi daha dogal durur diye acik renginide istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru diyosun koyu olunca daha özel günlerde veya akşamları daha uygun oluyo. Mac Espresso yu da çok duydum ama göz için kullanılan farı kaşta kullanma düşüncesine nedense önyargılıyım ya akarsa ya bşi olursa filan diye:) Alverde burda yok sanırım:( Benefitten de çok memnun çoğu kişi, fiyatı hariç:)

      Sil
  3. Merhaba, Bu farı nerden alabilirim? ben en son kroylan 'ın ve Ardel'in kaş farlarını aldım ama açgözlülüğüm sanırım bitmeyecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi internet sitesinden satışı var. Bunun yanı sıra Watsons, Gratis veya kozmetikçilerde olabilir. Ankara Kızılay Avm'nin en alt katında da kioskları olduğunu görmüştüm Catherine Arley ve Elité in. Sendekiler baya iyiymiş bu tatmın etmeyebiliiir^.^

      Sil
  4. wet n wild'ın kaş farına adeta bayılıyorum! bu hafta kızlarla "denedim biliyorum"da yazdık hatta :) yanında sabitlemek için wax da var ama o kadar kalıcı ki hiç gerek kalmıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduuuum okumam mı! Ama tek sen memnun gibiydin kuzu diğerleri pek memnun kalmamış gibime geldi o yüzden üstünü çizmiştim başka yorumlar da okuyunca:) wax zaten hiç kullanacağım bşi değil sürsem de sürmesem de kalıcılığı 1 gün olacak sonuçta diye düşünüyorum:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose