18 Haziran 2014

Durance Beyaz Çay- Frezyalı EDT

Günaydın kankitellalaaaaar!

Bugüne misler gibi bi parfümü anlatarak başlamak istedim. Malum havalar güzelleşir güzelleşmez sonbahar-kış kokuları 2.plana atılıp daha hafif kokulara geçiş yapılıyor. Sıcak havalarda ağır koku kullananlar gerçekten çevresindekileri bayıp bayıltabiliyor:/


Normalde çiçeksi kokulardan hiç hoşlanmam. Kendime yakıştıramam. Ama bu kokunun kesinlikle öyle keskin çiçek kokusu yok oldukça yumuşak, hafif, temiz bir koku. Koklar koklamaz bayıldım!

Tam bir ilkbahar-yaz kokusu.

EDT olduğu için gün içinde mutlaka tazelemek gerekiyor çünkü hiç kalıcı değil:( Bu yüzden bir daha almayı düşünmüyorum:/

  %50 indirimde 49.90 tl mi neye almıştım, üstelik 100 ml, oldukça uygundu. Ankara,İstanbul,Bodrum'da bayiliklerinde satıldığını biliyorum. Bir de lilakutu ve evmanya sitelerinde varmış.

Siz daha önce Durance parfümlerini denediniz mi? Bu tarzama kalıcı koku öneriniz var mı?



4 yorum :

  1. aaa ben ilk kez duydum bu parfümü yazın gerçekten ağır kokular çekilmiyor bugün işe gelirken yanimdaki teyze öyle ağır bir parfüm kullanmıştı ki zaten metrobüs istanbullunun çilesi yetmezmiş gibi bir de teyzeye katlandım. anlayacağınız güne harika başladım. =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbulda Durance satış noktaları baya var, bakabilirsiniz çok kalıcı bişi aramıyorsanız:) Ayyy adınıza üzüldüm vala ya şu teyzelerin koku merakı.. -.- :)

      Sil
  2. Yeni parfümlerimiz geldi ve kalıcılıgı biraz arttırıldı. Butiklerimizde denemeye bekleriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda deneyeceğim, teşekkürler=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose