13 Haziran 2014

Darphin Purifying Foam Gel - Yüz Temizleme Jeli

Bu yüz yıkama jelini 3 ay kadar kullandığıma göre artık yazmalıyım dedim. Çünkü çok daha güzeline başladım:) Ancak o bitince buna geri dönerim=)

Karmadan yağlıya dönük ciltler için olanı bendeki.

darphin purifying foam gel

Ürün tanımı ve içeriğine bakacak olursak :


darphin purifying foam gel

  • Tüm içeriğin %86'sı doğal kaynaktan elde edilmişmiş ama yeterli değil, çünkü içeriği temiz değil! Sadece phlorogine, oubaku ve meyan kökü ekstraktlarının olması diğer içerikleri masum göstermiyor.
  • Paraben bulunmuyor bu iyi tabi;)
  • Non-komedojenik , benim için en güzel özelliklerinde!
  • Ciltteki kiri, pası, makyajı cildi kurutmadan temizlediğini söylüyor evet kısmen doğru. Hatta ben yukardaki resimde The Body Shop'un minik yüz temizleme fırçasının üzerine döküp kullanıyorum haftada 3-4, çok daha etkili oluyor!
  • Ferahlatıcı etkisi çok güzel=)
  • Cildimde aşırı bir kuruma yapmasa da günde 2 kullandığım için belki de biraz fazla nemini alıp götürüyor. Kullandıktan sonra mutlaka nemlendirici sürüyorum.
  • Cildiniz normal veya kuruysa önermem, ama yağlıysa iyi bi temizleyici. Karmaysa da yaz için iyi bir temizleyici. 
  • Ha muhteşem mi, daha iyisi yok mu derseniz tabiki var, öyle şahane bişi değil.
  • Fiyatı 60 küsür bişi sanırım.

Sizin buara kullandığınız yük yıkama jeli hangisi? Memnun musunuz?


10 yorum :

  1. Herşeyi denedim yine Neutrogena'ya döndüm!! Gerçekten gün boyu cildi yağlandırmıyor, ekonomik ve cilt doktorları da tavsiye ediyor.. Belki La Roche Posay Effaclar serisinin temizleyicisi olabilir, o da hem toniğini hem de nemlendiriciyi kullanmaya devam ettiğimden, takım bozulmasın diye.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kardeşime de dermatolog neutrogena önermişti o da çok memnun yıllardır kullanıyo. Lrp effaclar ı da çok merak ediyoruum o da baya iyi diye duydum=)

      Sil
  2. Ben de LRP Effaclar kullanıyorum set halinde. Ben memnunum. Avene Cleanance da kullanmıştım o da çok güzeldi ve LRP'den daha hafif, hiç kurutup germeyen bir temizleyiciydi. Neutrogena'nın greyfurtlu günlük peelingini kullanmıştım ama beni çok etkilememişti. Siz hangisini kullanıyorsunuz? Birkaç çeşidi var galiba. Bir de onu deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa lrp kurutuyo demek :-O Avene cleanance 2. defa önerildi o zaman not edilmiştir=) Neutrogena ben hiç kullanmadım ama kardeşim yıllardır kullanıyo bi ara pembe greyfurtlu jelini kullandıysa da hep deep clean e dönüyo şu pompalı şişede turuncumsu olan.

      Sil
  3. Ben de şu an Sebamed kullanıyorum ama vaat ettiği gibi sivilceleri önlemiyor sanki.Ya da benim cildimin çok inatçı olmasından kaynaklı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Sebamed'i at bi kenara 3ayı geçtiyse deneme süren, Lrp veya Avene dene tatlım=)

      Sil
  4. Darphin alman forumlardada cok övülüyor, hic bir ürünlerini denemedim henüz :) Bende Avene Cleanance Jel kullaniyorum ve cok memnunum, bu ikinci sisem, cok uzun dayandigi icin senelerdir kullaniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya jeller çok uzun süre gidiyo küçücük bi miktarı yettiği için.Avene cleanance da merak ettiklerim arasında. Ciltte kurutma yapıyor mu?

      Sil
  5. Ya bnde eczaneye gittm bnm ciltm normalden kuruya dönk günlük kullanıma uygn yüz temzlemde etkili bişey werrmsnz dedm bana bunu werdi weyüzüm tarlaya döndü bide bi ton para werdm.böyle bişy olablr mi eczanedekler bilinçli diye fikirlerini alıyrz ama hiç bi halt bilmylar sırf satmak için on saat dil döktü hakkımı helal etmiyrm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun normalden kuruya dönük olan çeşidi de mevcut, size o uyarmış aslında. Çok üzüldüm:( Bi ürün önerdiklerinde mutlaka üzerinde hangi cilt tipi için olduğuna bakıp, evde araştırma yapıp, mümkünse testerını isteyip deneyip öyle gidip almak gerek. Eczanedeki çoğu uzmandan daha fazla bilgim var ve ürün alacağım zaman onlara değil eczacılara danışırım ya da kendim araştırırım.

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose