12 Haziran 2014

Bee Beauty Vanilla & Cheesecake Peeling

Bee Beauty ürünlerini denemeyen kaç kişi kaldık diyecektim az daha:) Çoğu blogda görüyoruz ürünlerini. Ben de peelingsever olarak en methedilen ürünlerinden birini almıştım yılbaşında. Artık yorumlama zamanım gelmiştir:)

Bugünkü konsept de kavanozlu ürünler sanırım:P


Bunun da dibini gördümmm. Bakalım neymiş ne değilmiş, alınmaya değer miymiş=)


  • Kokusu diyorum başka bişi diyemiyorum! Vanilya hastası biri olarak bunun o vanilyalı, tatlı cheesecakeli kokusuna ba-yı-lı-yo-ruum! Lakin kokusu 3-4 saat sonra uçup gidiyor:(
  • Peelingleri de kavanozda daha çok seviyorum.
  • Her duşta uygulamaya çalışıyorum. Ölü deriyi uzaklaştırdığını sanmıyorum ama içeriğindeki yağdan dolayı nemlendirdiği kesin! Lakin bu gün boyu sürmüyor
  • Daha sık tanecikli peelingleri daha etkili buluyorum. Bunu vücuduma ilk sürdüğümdeki o sert, temizleyen hissi çok güzel ama üzerinden 2.-3. geçişte kesinlikle taneleri vs azalıp etkisini yitiriyor.
  • Cildi tahriş etmeyen peeling arayanlara kesinlikle öneririm.
  • Cildi çok iyi arındıran, etkili bir peeling arayanlara ise önermem.
  • İçeriği temiz değil.
  • Etkili bir peeling bulamazsam indirimde tekrar alabilirim, fiyatı uygundu. Ama peeling arayışıma devam ediyor olacağım, umutluyum.. :) Organique'in deneyeceğim bir de bakalım;)


En etkili bulduğunuz peeling hangisi?
Bana ne önerirsiniz? Cildi tahriş etsin:) Yani ölü deriyi cidden söken bişi olsun:)

17 yorum :

  1. kokusunu çok seviyorum ben de :) ayy misss gibi

    YanıtlaSil
  2. Tatlım ben Sephora 'nın peelingini kullanıyorum, çok memnunum. Çünkü normalde peelingler cildi kurutur ama bu dediğimi kullandığımda hem etkili bir peeling işlemi gerçekleştirmiş oluyorum hem de vücudum sanki bebek yağı sürmüşüm gibi neme doyuruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıı demek ki onun da içinde yağ var o yüzden=) Peki içeriği nasıl canımcım?

      Sil
    2. Canım şu an taşınma halindeyiz o yüzden sarıp sarmalayıp bi'koliye koydum. Ama yerleşmeye başladığımızda bakar haber veririm sana.

      Sil
    3. Tamam tatlım, güle güle oturun yeni evinizdeee=)

      Sil
  3. Bee beauty'nin bütün kokularına hayranımm :) Watsons'ın peelingleri güzel oluyor genelde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerini denemedim tatlım ama bu oldukça süper!

      Sil
  4. Bee Beauty markasi almanyada yok galiba, ama yinede gözümü acik tutayim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Almanya'da yok ama burda var, şaşırdım:) Bence illaki bi yerlerde bulursun;)

      Sil
  5. bee beauty'nin bu vücut peelingi benim vazgeçilmezim..kokusu müthiş güzel...siz ine şanslısınız bikaç saat kalıyomuş üstünüzde sanırım açık renk tene sahipsiniz..ben esmer olduğumdan hiç kalmıyor üzerimde ancak banyoma huzur katıyor ve bana her seferinde annemi hatırlatıyor...sırf bu yüzden bile alabilirim..vücudu nemlendirmesi ise on numara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buğday tenliyim kalıcılığını az buluyodum baya tamam sustum o zaman:) nemlendirmesi ve kokusu kalıcı olaydı cidden vazgeçilmez ürünüm olurduuu

      Sil
  6. bende organiqueden peeling aldım, ilk başta içeriğinin temiz olması ilgimi çekmişti ancak kullanınca anladım ki hem yapısı hem kokusu hem nemlendirmesi gerçekten bir harika! tavsiye ederim canım :)) buarada güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim çünkü sırada kullanılmayı bekleyen Organique peelingim vaar!^.^

      Sil
  7. Bu serinin tek eksiği vücut spreyi çıkarsalar deli gibi satılır bence :))Benim memnun kaldığım bir diğer ürün de Rossmann'da satılan Welness Beauty markasının deniz tuzlu ve badem yağlı peelingi denemediysen bir şans verebilirsin belki çünkü etkisi bence çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen diyince hemen baktım yorumları güzel cidden. Not ettim Organique'den sonra bunu alayım=) Çok teşekkürler önerin için

      Sil
    2. Rica ederim inşallah sen de severek kullanırsın :))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose