31 Mayıs 2014

Nisan Mayıs Postcrossing #2

Baharın son gününden herkese merhabalar!!

Bakalım bu 2 ay hangi kartpostallar gelmiiiş ^.^

1) Ennnn sevdiğim kuşkusuz Finlandiya'dan gelen bu kart oldu. Hem kedi hem Audrey Hepburn aşığı biri olarak, bayıldımmm!


2) Amerika'dan gelen bu kart benim gibi bi kitapkurdundanmış=)


3) Belçika'dan gelen bu retro kartı da çok sevdim. Kızın el yazısı çok feciydi yalnız:/


4) Rusya'dan gelen bu kartın arkasında da değişik bi mani vardı:)


5) Üzerinde Guten Morgen yazan bi kartın nerden geldiğini tahmin etmek çok da zor olmadı, evet Almanya:)


6) Yine Amerika'dan bi kart, mini postane:)


7) Hollanda'dan gönderilen oldukça taş siyah bir hatun ve leoparları


8) Çek Cumhuriyeti'nden gelen bu kartın arkasındaki mini helikopterli pulu karttan daha çok beğendim:)


9) Brezilya'dan gelen bu kart da Sao Paulo'yu gösteriyomuuş



Siz en çok hangisini/hangilerini beğendiniz?=)






4 yorum :

  1. Hepsi cok degisik ve güzelmisss, Tiffany kedisi bir harika ve bir alman olarak tabii Guten Morgeeeen kartini en cok begendim haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anauumm Almanyadaki Türklerden misiin ooh tüm markalara kozmetiklere ulaşabiliyosuuun=) Evet Tiffany müthiş^^

      Sil
  2. 2-4 ve 7 favorim oldu :D görsem posta kutumda çığlık atardım bence :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet onları da çok beğendim çok sevindim görünce^^ Bu ay gönderdiğimden fazla geldi vala=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose