30 Mayıs 2014

Mayıs Bitenler #6

Günaydın kankitellalar! Cuma günlerine bayılıyorum, 2 gün mis gibi tatilin habercisi ^.^

Geçen ay biiiiiiiir sürü şey bitirmiştim. O yüzden şimdi gözüme az geldi ama yine hem dermokozmetik hem makyaj ürünleri var ^.^ 


Genel olarak böyle kendileri=) Özele inerseeeek



1) Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi : Hakkında yazı yazmamışım! 2. şişeye geçtim bile;) Mutlaka yazısını yazarım. Fena değil. %50 indirimde yine alabilirim.

2) Dentiste Whiter Fresh Diş Macunu : İçeriğini de performansını da çok beğendiğim için 2.defa almıştım. Beyazlatıcı etki bunda da görmedim ama vaat ettiği gibi sabahları oluşan ağız kokusunu önlüyor. Sigara içenlerin ağız kokusunu önlemede de baya etkiliymiş, içmediğim için bunu bilemiciim ama tavsiye ederim. İçeriği de oldukça temiz bir diş macunu. Yine alabilirim.

3) Konjac Fransız Yeşil Kili Sünger : Severek kullandım! Yorumlar, görselleri için buraya. 2 aydan sonra deformasyonlar başladı. Zaten hem deformasyonlar hem hijyen açısından önerilen maksimum kullanım süresi 3 aydı. Orkidemizin toprağına koyduk, doğal gübre görevi de olduğundan;) Tekrar alıcam;)


4) Bath and Body Works Limon yağlı dudak kremi : Ben artık limon yağı gelmesin, karışsın diye sallamaktan yoruldum ama o usanmadı illa limon yağı fışkırtıyo! Yazısı burda. Nemlendirmesi limon yağıyla kremi karışınca cidden iyi, hoş, ama artık "idare edemeem anne, idare edemeem!:'( " O yüzden çöp oldu.

5) Bio-Oil : Bitirdiğim 2. şişe. Ama bi 7-8 ayd içinde filan:') Ona rağmen etkilerini oldukça sevdim. Ah bi düzenli kullanabileydim, umutluydum çatlaklarım bitecekti:(

6) La Roche Posay Hydraphase Intense Legere nemlendirici : Fena değildi, yazısı için tıktık


7)Kalyon Nail Protective Hardener : Bir ojeyi bitirebileceğimi asla düşünmezdim. Ama tırnak koruyucu-sertleştiriciyi her oje sürmeden önce tırnağıma sürdüğümden bitti! Çok çok memnun kaldım. Tırnaklarımda soyulma, kırılma, çatlamalar artık yok! Farklı bir şey deneyeyim diye Alix Avien aldım bu sefer. Ama Kalyon'u herkese tavsiye ederim.

8) Bourjois Contour Clubbing Waterproof : Çoook sevdiğim siyah göz kalemimdi, project 10 pan de en son biten ürünümdü, bebeğimdii:'( Boyutunu görüyorsunuz zaten, dibine kadar kullandım. Çok çok güzeldi, hiç akmadı kokmadı. Bourjois niye çektin gittin ülkemizden:( İndirimli bulursam yine alırım yine alırım. Ve tavsiye ederim!

9) Lancome Le Crayon Khol : Bu kalem rahat 5-6 yıllık, antika:) Hiç beğenmemiş bi köşeye atmıştım. O köşeden yeni buldum:) Zaten açınca üstünü beyaz yapışık toz gibi bişi kapladığını gördüm, işe de yaramıyordu hiç, ben onla değil gözümü Cin Ali bile çizmem. Attım gitti.


Aralarında merak ettiğiniz veya ortak kullandığımız ürün var mıı?


12 yorum :

  1. Şu bio oil gerçekten işe yarıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vala canım lekeler üzerinde bende işe yaramadı. Ama çatlaklarımı belirgin ölçüde hafifletti

      Sil
  2. Ay cok samimi yaziyosun bayiliyorum!
    Kimi kalemler çok sert oluyor gerçektende.
    Banada beklerim :*!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederiiim:-* Ben de geldim baktım hemmennn:)

      Sil
  3. Allah seni napmasın ya Cin Ali ne koptum :)))

    Dentiste'i nerden bulabiliriz kuzucum? Bir de Marvis'in içeriğini biliyor musun, onla kıyaslarsan hangisi daha temiz sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe öyle ama:)
      Dentiste'yi ben hep eczaneden alıyorum tatlım. Marvis'in içeriğine göre çooook daha temiz;)

      Sil
  4. Sürekli tırnak kırılması yaşayan birisi olarak,Rimmel'in 14 günde yapılandırıcı ojesini kullanıyorum,gayet güzel,denemediysen tavsiye ederim :) O bitmek üzere,bu Kalyon'u da merak ediyordum zaten,sen de beğendiğine göre denemenin zamanı gelmişş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 gün sonra bidaha kullanılmıyor mu, tekrar kırılmalar başlayana kadar mı? Onun mantığını çözemedim:) Kalyon'u çok sevdim ben cidden^.^

      Sil
  5. Kalyonla benim de aram çok iyi yarıladım bile alalı çok olmamasına rağmen :) ben de 2.-3. kutuları bitiririm gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii dimii, benim Alix bitsin bir de Rimmel ın şu 14 günlük şeysini denicem bakalım=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose